Aardappelmeneer Steve Looknerquote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
Ethische Duitsers.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Niet een helemaal juist vergelijk aangezien er in Overijssel en Gelderland vrijwel geen ethische Duitsers wonen. Maar als inwoner van Overijssel heb ik er geen bezwaar tegen als Noord en Oost-Nederland verder gaan als Duitse deelstaat hoor.
Doe normaal johquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Straks wil Groot Brittanie nog weer terug in de EU
Dat is alleen niet de keuze, want dan staat ie na de spelen van Milaan aan de grens met Polen bij wijze van. Dit moet gestopt worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeker. Maar er wordt echt wel naar grotere belangen dan die van Oekraïne gekeken. Door Oekraïne zelf wellicht niet, dat zou volledig te begrijpen zijn.
Maar stel dat jij moest kiezen: een nucleaire oorlog of een deel van Oekraïne opofferen.
Geen rijst hebben van het hamsteren voor Coronaquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Lookner. Host van Agenda-free TV! Not opinion free!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
Als er voedselcrisis komt en die nuke valt in Noord Holland dan overleef ik het welquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je straks nukes kopt heb je niks aan voedsel.
Het zal vast niet die dode Australiër met die beesten op Discovery Channel zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
Ik heb serieus nog 20 kilo rijst staanquote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen rijst hebben van het hamsteren voor Corona
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aardappelmeneer Steve Lookner
Heb nog steeds blikken erwten staan van toen. Maar waarschijnlijk eet ik die zelfs niet op als ik op sterven lig.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen rijst hebben van het hamsteren voor Corona
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik zeg alleen dat het volgens mij geen compleet idiote gedachte is.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is alleen niet de keuze, want dan staat ie na de spelen van Milaan aan de grens met Polen bij wijze van. Dit moet gestopt worden.
Lolquote:Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog 20 kilo rijst staan
Ik zou zeggen, doe het met ZoomTeams.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zelensky zal daar niet zelf naartoe gaan natuurlijk. Poetin evenmin.
Heul niet. Is van gister.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Verwijzingen naar welk dier dan ook zijn een belediging voor die hele diersoort.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb Poetin altijd een ratje gevonden, of eigenlijk een rat.
Maar volgens mij zit er een tumor in dat hoofd van werkelijk ongekende omvang.
Doe normaal johquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
excuus, hij ging zomaar aan en ik schrok!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heul niet. Is van gister.
Steve is nog niet wakker.
Blijgemaakt met een dode mus
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Turkije is NATO, dus ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef Werkperd het volgende:
Als Turkije de oorlog in wordt gesleurd dan breekt de hel compleet los.
Ja en hoe ga je jezelf beschermen tegen bandieten en ander tuig? Denk je dat je zomaar stiekem kan vreten? Nooit Fallout gespeeld of wa?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als er voedselcrisis komt en die nuke valt in Noord Holland dan overleef ik het wel
Dat krijg je niet eens meer op, misschien als je een familieblik tomatensoep hebt waar je in kunt gaan zitten tegen de straling dat het nog lukt. 😊quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Ja en ik wens hem heel veel plezier!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Afschaffen globalisatie, herverdeling, loonsverhoging en sociale huurwoningen bouwen, en energie transitie versnellen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef Aurelius het volgende:
Ik mag hopen dat we hierna echt klaar zijn met dat woke gelul en zelfkastijding dat het westen overal schuld aan heeft.
We moeten echt terug naar onze basiswaarden. De superieuriteit van een liberaal systeem. Is niet perfect, maar vele male beter dan wat Rusland en China voor ogen hebben.
Uiteraard.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Ja, die is niet zo snel van de Lech.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
quote:Nederlandse wapens onderweg naar Oekraïne
De wapens die door Nederland zijn toegezegd aan Oekraïne zijn op weg naar het land. De 50 antitankwapens, 400 bijbehorende raketten en de 200 Stinger-luchtdoelraketten zijn ingeladen in een militair transportvliegtuig op vliegbasis Eindhoven, dat zojuist is opgestegen.
Het ministerie van Defensie meldt niet wat de bestemming is van het toestel. In het persbericht schrijft ministerie enkel dat het een land in Oost-Europa betreft. Daar liggen verschillende NAVO-lidstaten. "Vanaf daar gaan de militaire middelen over de weg naar Oekraïne."
https://nos.nl/collectie/(...)derland-tegen-oorlog
In Zierikzee doen wij dat nietquote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja en hoe ga je jezelf beschermen tegen bandieten en ander tuig? Denk je dat je zomaar stiekem kan vreten? Nooit Fallout gespeeld of wa?
Hoop voor je dat je ook wapens in huis hebt. Straks komt de buurman langs als zijn voedsel op is.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Heb je al wel een pipboy klaarliggen?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb 1000 uur in fallout 3 ben er klaar voor
Nee.. dit kan nietquote:Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef polderturk het volgende:
Dronken rus rijdt het water in met tank.
[ twitter ]
Dat is een oud vrouwtje aan de ene kant en een gehandicapte aan de andere kant. Mijn man slaat die met 1 vuist neerquote:Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je ook wapens in huis hebt. Straks komt de buurman langs als zijn voedsel op is.
De Oranjes hebben nou eenmaal geen goede politieke en maatschappelijke antenne. Dat kun je ze ook niet kwalijk nemen, ze worden er namelijk niet op uitgekozen.quote:
Je vindt het wel een goed moment voor vakantie?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moet Wimlex volgens jou doen? Verlicht ons
Tunnel snakes rule!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al wel een pipboy klaarliggen?
WTFquote:Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef polderturk het volgende:
Dronken rus rijdt het water in met tank.
[ twitter ]
Stoerquote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is een oud vrouwtje aan de ene kant en een gehandicapte aan de andere kant. Mijn man slaat die met 1 vuist neer
Hij heeft ooit nog geapre-skied met Vlad. Komt goed.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, die is niet zo snel van de Lech.
Dan heeft hij z'n 'neutrale buffer'quote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Usert het volgende:
Wat als Putin een kernwapen op de Ukraine gooit?
Met wat er nu nog over is van het russische leger kan Turkije dat bijeenvegen. Voordat wij komen helpen is de het al afgelopen vermoed ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef Werkperd het volgende:
Als Turkije de oorlog in wordt gesleurd dan breekt de hel compleet los.
https://outrider.org/nucl(...)%20Ukraine&long=30.5quote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Usert het volgende:
Wat als Putin een kernwapen op de Ukraine gooit?
Dat is op zich toch geen probleem? In deze situatie lijkt het me belangrijker dat mensen als Rutte en co er zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Verwijzingen naar welk dier dan ook zijn een belediging voor die hele diersoort.
Dan krijg je de patstelling, gaan we er 1 teruggooien en de hele wereld om zeep helpen. Of laten we het gaan onder de noemer, anders gaat iedereen los.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Usert het volgende:
Wat als Putin een kernwapen op de Ukraine gooit?
Het is voorjaarsvakantie dus zijn dochters zijn vrij en kunnen ze mooi samen skiën. Prachtig weer hopelijk. Uitstekende timingquote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je vindt het wel een goed moment voor vakantie?
Ah joh Rusland heeft nog maar 2/3 van zijn capaciteit achter de handquote:Op zondag 27 februari 2022 15:38 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Met wat er nu nog over is van het russische leger kan Turkije dat bijeenvegen. Voordat wij komen helpen is de het al afgelopen vermoed ik.
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
En hopen dat zijn opvolger niet zo'n krankjorem isquote:Op zondag 27 februari 2022 15:38 schreef TLC het volgende:
Deze ellende kan alleen gestopt worden met de dood van putin.
hou toch opquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Ik zie handel.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Tengano het volgende:
Geiger tellers kosten tussen de 20 en de 100 euro mensen.
Het is het enige wat 'ie lijkt te kunnen proberen. Over de grond lijken de troepen het niet te kunnen bolwerken vooralsnog.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dus de samenvatting van vanmiddag is dat Rusland wel wil onderhandelen, maar alleen met de kernwapens op scherp?
Dat is best een pittige positie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |