Aardappelmeneer Steve Looknerquote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
Ethische Duitsers.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Niet een helemaal juist vergelijk aangezien er in Overijssel en Gelderland vrijwel geen ethische Duitsers wonen. Maar als inwoner van Overijssel heb ik er geen bezwaar tegen als Noord en Oost-Nederland verder gaan als Duitse deelstaat hoor.
Doe normaal johquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Straks wil Groot Brittanie nog weer terug in de EU
Dat is alleen niet de keuze, want dan staat ie na de spelen van Milaan aan de grens met Polen bij wijze van. Dit moet gestopt worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeker. Maar er wordt echt wel naar grotere belangen dan die van Oekraïne gekeken. Door Oekraïne zelf wellicht niet, dat zou volledig te begrijpen zijn.
Maar stel dat jij moest kiezen: een nucleaire oorlog of een deel van Oekraïne opofferen.
Geen rijst hebben van het hamsteren voor Coronaquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Lookner. Host van Agenda-free TV! Not opinion free!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Als er voedselcrisis komt en die nuke valt in Noord Holland dan overleef ik het welquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je straks nukes kopt heb je niks aan voedsel.
Het zal vast niet die dode Australiër met die beesten op Discovery Channel zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik heb serieus nog 20 kilo rijst staanquote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen rijst hebben van het hamsteren voor Corona
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aardappelmeneer Steve Lookner
Heb nog steeds blikken erwten staan van toen. Maar waarschijnlijk eet ik die zelfs niet op als ik op sterven lig.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen rijst hebben van het hamsteren voor Corona
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik zeg alleen dat het volgens mij geen compleet idiote gedachte is.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is alleen niet de keuze, want dan staat ie na de spelen van Milaan aan de grens met Polen bij wijze van. Dit moet gestopt worden.
Lolquote:Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog 20 kilo rijst staan
Ik zou zeggen, doe het met ZoomTeams.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zelensky zal daar niet zelf naartoe gaan natuurlijk. Poetin evenmin.
Heul niet. Is van gister.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Verwijzingen naar welk dier dan ook zijn een belediging voor die hele diersoort.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb Poetin altijd een ratje gevonden, of eigenlijk een rat.
Maar volgens mij zit er een tumor in dat hoofd van werkelijk ongekende omvang.
Doe normaal johquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
excuus, hij ging zomaar aan en ik schrok!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heul niet. Is van gister.
Steve is nog niet wakker.
Blijgemaakt met een dode mus
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |