abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2022 @ 15:28:41 #201
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_203863358
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekraïne een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekraïne, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
Een oorlog tegen het westen is Russische zelfmoord. Eerlijk gezegd wat dat voor een deel ook oorlog tegen het oosten. Landen als Australië, Nieuw-Zeeland en Japan zijn net zo goed 'westers' in dit opzicht.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:28:53 #202
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863361
Jammer dat Steve nu niet live is want had hem graag live dat dreigement willen zien oplezen. Volgens mij was ie echt helemaal gek geworden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 27 februari 2022 @ 15:28:56 #203
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203863363
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekraïne een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekraïne, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
Heb je een alu hoedje op?
pi_203863364
De Turkse Ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de conflict tussen Oekraïne en Rusland officieel als oorlog verklaard.

Wat houdt dit in? Turkije zal mogelijk de Bosporus voor Russische en Oekraïense militaire schepen sluiten.

Pfff heb een slecht onderbuikgevoel...
  zondag 27 februari 2022 @ 15:29:07 #205
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863367
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekraïne een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekraïne, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203863368
twitter
pi_203863371
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Wtf.

Ik wel.
Uhh, wel eens met de duitse bureaucratie te maken gehad?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_203863372
Ik heb Poetin altijd een ratje gevonden, of eigenlijk een rat.
Maar volgens mij zit er een tumor in dat hoofd van werkelijk ongekende omvang.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:29:37 #209
236264 crew  capricia
pi_203863374
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:28 schreef Aurelius het volgende:
Ben wel om hoor. We moeten meer samenwerken als EU. In elk geval qua buitenlands beleid en leger. Dit gaan we de komende decennia niet trekken in ons eentje.
Ja. Dit vind ik al een tijdje. De wereld is geen mooie plek voor kleine landjes. We moeten dit als EU samen oppakken.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203863375
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:29:53 #211
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203863377
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef PiraatPiet het volgende:
Putin kan toch geen vrede sluiten? Dat is voor hem toch enorm gezichtsverlies?
Vrede, wasda ? Verder, mwoah... als voormalig KGB spion en door de wol geverfde politicus - die hij daar toch ook moet zijn (geweest) - weet hij wel weg te draaien.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 27 februari 2022 @ 15:29:58 #212
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863379
quote:
80s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zeker. Maar er wordt echt wel naar grotere belangen dan die van Oekraïne gekeken. Door Oekraïne zelf wellicht niet, dat zou volledig te begrijpen zijn.
Maar stel dat jij moest kiezen: een nucleaire oorlog of een deel van Oekraïne opofferen.
Zo ver gaat het niet komen want dan gaat Rusland er zelf ook aan. Het is wellicht makkelijk praten omdat het me nu niet raakt maar ik zou oorlog gaan voeren. Het moet duidelijk zijn dat dit absoluut niet kan.
pi_203863380
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:28 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
:') :') :')

Russisch leger is gewoon kut. Stel dronken flikkers en pubers in tanks. Zonder nukes was Rusland allang binnengevallen.
Denk dat het Putin ook tegenvalt. Als 'ie aan de winnende hand was, was er geen enkele reden tot 'praten'.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:30:03 #214
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863381
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Uhh, wel eens met de duitse bureaucratie te maken gehad?
Nee, en dat wil ik graag zo houden.
pi_203863382
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
Youtube streamer die tweets leest :')
pi_203863384
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:28 schreef Werkperd het volgende:
De Turkse Ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de conflict tussen Oekraïne en Rusland officieel als oorlog verklaard.

Wat houdt dit in? Turkije zal mogelijk de Bosporus voor Russische en Oekraïense militaire schepen sluiten.

Pfff heb een slecht onderbuikgevoel...
het
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:30:17 #217
367000 roos94
pi_203863388
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
  zondag 27 februari 2022 @ 15:30:18 #218
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863389
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203863391
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja precies. Stralingsziekte en honger is nog te doen als je tenminste ONZ kan lezen.
Komt nog een nucleaire winter achteraan van -90 graden
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203863393
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef jigggy het volgende:

[..]
Denk je nou echt dat Poetin gezichtsverlies gaat lijden :')
Richting bijvoorbeeld China wel.
Die zien op dit moment waar Rusland (niet) toe in staat is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:30:38 #221
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863398
quote:
Geeft me geen fijn gevoel als experts zeggen "I have no idea why"

Gevoel dat we iets missen dan idd :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203863399
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb je al nukes? _O-
Wel een vliegbasis!
zie email 27 oktober
  zondag 27 februari 2022 @ 15:30:40 #223
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863400
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
:')
  zondag 27 februari 2022 @ 15:30:40 #224
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863401
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dit vind ik al een tijdje. De wereld is geen mooie plek voor kleine landjes. We moeten dit als EU samen oppakken.
Straks wil Groot Brittanie nog weer terug in de EU :D
pi_203863404
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
Als je straks nukes kopt heb je niks aan voedsel.
pi_203863405
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
Aardappelmeneer Steve Lookner
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203863406
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Niet een helemaal juist vergelijk aangezien er in Overijssel en Gelderland vrijwel geen ethische Duitsers wonen. Maar als inwoner van Overijssel heb ik er geen bezwaar tegen als Noord en Oost-Nederland verder gaan als Duitse deelstaat hoor. ;)
Ethische Duitsers.

Moest lachen. :@
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:31:12 #228
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863407
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
Doe normaal joh :{w
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:31:15 #229
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203863408
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef Tengano het volgende:

[..]
Straks wil Groot Brittanie nog weer terug in de EU :D
_O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203863409
quote:
80s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zeker. Maar er wordt echt wel naar grotere belangen dan die van Oekraïne gekeken. Door Oekraïne zelf wellicht niet, dat zou volledig te begrijpen zijn.
Maar stel dat jij moest kiezen: een nucleaire oorlog of een deel van Oekraïne opofferen.
Dat is alleen niet de keuze, want dan staat ie na de spelen van Milaan aan de grens met Polen bij wijze van. Dit moet gestopt worden.
zie email 27 oktober
pi_203863416
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
Geen rijst hebben van het hamsteren voor Corona :')
pi_203863417
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
Lookner. Host van Agenda-free TV! Not opinion free!
zie email 27 oktober
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:32:12 #233
367000 roos94
pi_203863419
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Als je straks nukes kopt heb je niks aan voedsel.
Als er voedselcrisis komt en die nuke valt in Noord Holland dan overleef ik het wel
pi_203863421
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is trouwens toch die Steve waar iedereen het steeds over heeft?
Het zal vast niet die dode Australiër met die beesten op Discovery Channel zijn.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 27 februari 2022 @ 15:32:26 #235
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863423
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Geen rijst hebben van het hamsteren voor Corona :')
Ik heb serieus nog 20 kilo rijst staan -O-
pi_203863424
Als Turkije de oorlog in wordt gesleurd dan breekt de hel compleet los.
pi_203863425
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Aardappelmeneer Steve Lookner
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  zondag 27 februari 2022 @ 15:32:38 #238
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863428
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Geen rijst hebben van het hamsteren voor Corona :')
Heb nog steeds blikken erwten staan van toen. Maar waarschijnlijk eet ik die zelfs niet op als ik op sterven lig.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 27 februari 2022 @ 15:32:54 #239
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863433
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat is alleen niet de keuze, want dan staat ie na de spelen van Milaan aan de grens met Polen bij wijze van. Dit moet gestopt worden.
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik zeg alleen dat het volgens mij geen compleet idiote gedachte is.
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 15:33:01 #240
58651 crew  murp
murp
pi_203863436
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb serieus nog 20 kilo rijst staan -O-
Lol :D

Ik heb iets van 5 kilo denk.

En Pannenkoekenmix _O_ goed voorbereid :D
  zondag 27 februari 2022 @ 15:33:09 #242
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203863438
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zelensky zal daar niet zelf naartoe gaan natuurlijk. Poetin evenmin.
Ik zou zeggen, doe het met ZoomTeams.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 27 februari 2022 @ 15:33:29 #243
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863442
quote:
Heul niet. Is van gister.

Steve is nog niet wakker.

Blijgemaakt met een dode mus
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203863445
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
_O-
  zondag 27 februari 2022 @ 15:33:35 #245
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
  zondag 27 februari 2022 @ 15:33:36 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  zondag 27 februari 2022 @ 15:33:43 #247
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203863451
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb Poetin altijd een ratje gevonden, of eigenlijk een rat.
Maar volgens mij zit er een tumor in dat hoofd van werkelijk ongekende omvang.
Verwijzingen naar welk dier dan ook zijn een belediging voor die hele diersoort.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:33:43 #248
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203863452
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
Doe normaal joh :')
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 15:33:52 #249
58651 crew  murp
murp
pi_203863456
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Heul niet. Is van gister.

Steve is nog niet wakker.

Blijgemaakt met een dode mus
excuus, hij ging zomaar aan en ik schrok!
pi_203863458
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
:') :')
pi_203863459
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef Werkperd het volgende:
Als Turkije de oorlog in wordt gesleurd dan breekt de hel compleet los.
Turkije is NATO, dus ja.
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:34:12 #252
367000 roos94
pi_203863460
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
pi_203863462
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als er voedselcrisis komt en die nuke valt in Noord Holland dan overleef ik het wel
Ja en hoe ga je jezelf beschermen tegen bandieten en ander tuig? Denk je dat je zomaar stiekem kan vreten? Nooit Fallout gespeeld of wa?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:34:24 #254
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863465
Straks ook weer even een hamstertopic maken dus.
pi_203863467
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
Dat krijg je niet eens meer op, misschien als je een familieblik tomatensoep hebt waar je in kunt gaan zitten tegen de straling dat het nog lukt. 😊
pi_203863469
Brb, even wcpapier hamsteren.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:34:40 #257
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863470
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Ja en ik wens hem heel veel plezier!
pi_203863471
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef westwoodblvd het volgende:
Brb, even wcpapier hamsteren.
Ik heb nog over van de vorige keer.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:35:00 #259
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203863472
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef Aurelius het volgende:
Ik mag hopen dat we hierna echt klaar zijn met dat woke gelul en zelfkastijding dat het westen overal schuld aan heeft.

We moeten echt terug naar onze basiswaarden. De superieuriteit van een liberaal systeem. Is niet perfect, maar vele male beter dan wat Rusland en China voor ogen hebben.
Afschaffen globalisatie, herverdeling, loonsverhoging en sociale huurwoningen bouwen, en energie transitie versnellen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203863473
Dronken rus rijdt het water in met tank.

twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 15:35:05 #261
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863475
Ik ben er banger voor dat dit met een sisser af gaat lopen voor Putin dan voor een eventuele kernbom.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:35:06 #262
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_203863476
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Uiteraard.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_203863477
Wel vreemd dat Rusland met zijn superieure leger het nog niet onder controle heeft, zal ook wel te maken hebben dat het moreel bij de Russische soldaten niet erg hoog zal zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203863478
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Ja, die is niet zo snel van de Lech.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:35:23 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863482
quote:
Nederlandse wapens onderweg naar Oekraïne
De wapens die door Nederland zijn toegezegd aan Oekraïne zijn op weg naar het land. De 50 antitankwapens, 400 bijbehorende raketten en de 200 Stinger-luchtdoelraketten zijn ingeladen in een militair transportvliegtuig op vliegbasis Eindhoven, dat zojuist is opgestegen.

Het ministerie van Defensie meldt niet wat de bestemming is van het toestel. In het persbericht schrijft ministerie enkel dat het een land in Oost-Europa betreft. Daar liggen verschillende NAVO-lidstaten. "Vanaf daar gaan de militaire middelen over de weg naar Oekraïne."

https://nos.nl/collectie/(...)derland-tegen-oorlog
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:35:44 #266
367000 roos94
pi_203863488
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ja en hoe ga je jezelf beschermen tegen bandieten en ander tuig? Denk je dat je zomaar stiekem kan vreten? Nooit Fallout gespeeld of wa?
In Zierikzee doen wij dat niet
pi_203863490
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
Hoop voor je dat je ook wapens in huis hebt. Straks komt de buurman langs als zijn voedsel op is.
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:36:10 #268
367000 roos94
pi_203863494
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef JohnBercow het volgende:

[..]
Uiteraard.
Bizar.
pi_203863495
Dit voelt een beetje als de opmaat naar WO I waar ook iedereen slaapwandelend de rampspoed tegemoet ging.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_203863498
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef roos94 het volgende:

[..]
In Zierikzee doen wij dat niet
Oh ik woon in de buurt, ik kom dan wel langs om m'n eten te halen.
pi_203863500
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef JohnBercow het volgende:

[..]
Uiteraard.
Beste indicatie voor een aanstaande wereldcrisis is Willy die op vakantie gaat. :')
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:36:29 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863503
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ik heb 1000 uur in fallout 3 ben er klaar voor
Heb je al wel een pipboy klaarliggen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863505
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef polderturk het volgende:
Dronken rus rijdt het water in met tank.

[ twitter ]
Nee.. dit kan niet :D
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:36:40 #274
367000 roos94
pi_203863507
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Hoop voor je dat je ook wapens in huis hebt. Straks komt de buurman langs als zijn voedsel op is.
Dat is een oud vrouwtje aan de ene kant en een gehandicapte aan de andere kant. Mijn man slaat die met 1 vuist neer
  zondag 27 februari 2022 @ 15:36:47 #275
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863508
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bizar.
:O

Wat moet Wimlex volgens jou doen? Verlicht ons
  zondag 27 februari 2022 @ 15:37:28 #276
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_203863512
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bizar.
De Oranjes hebben nou eenmaal geen goede politieke en maatschappelijke antenne. Dat kun je ze ook niet kwalijk nemen, ze worden er namelijk niet op uitgekozen. :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_203863514
Wat als Putin een kernwapen op de Ukraine gooit?
pi_203863517
Dus de samenvatting van vanmiddag is dat Rusland wel wil onderhandelen, maar alleen met de kernwapens op scherp?
Dat is best een pittige positie :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:37:43 #279
367000 roos94
pi_203863518
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
:O

Wat moet Wimlex volgens jou doen? Verlicht ons
Je vindt het wel een goed moment voor vakantie?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:37:45 #280
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203863520
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je al wel een pipboy klaarliggen?
Tunnel snakes rule!
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:37:45 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203863521
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef polderturk het volgende:
Dronken rus rijdt het water in met tank.

[ twitter ]
WTF _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 27 februari 2022 @ 15:37:46 #282
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203863522
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dat is een oud vrouwtje aan de ene kant en een gehandicapte aan de andere kant. Mijn man slaat die met 1 vuist neer
Stoer
pi_203863526
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja, die is niet zo snel van de Lech.
Hij heeft ooit nog geapre-skied met Vlad. Komt goed.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:38:13 #284
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863529
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Usert het volgende:
Wat als Putin een kernwapen op de Ukraine gooit?
Dan heeft hij z'n 'neutrale buffer' :o
pi_203863530
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef Werkperd het volgende:
Als Turkije de oorlog in wordt gesleurd dan breekt de hel compleet los.
Met wat er nu nog over is van het russische leger kan Turkije dat bijeenvegen. Voordat wij komen helpen is de het al afgelopen vermoed ik.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_203863533
Deze ellende kan alleen gestopt worden met de dood van putin.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203863534
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Usert het volgende:
Wat als Putin een kernwapen op de Ukraine gooit?
https://outrider.org/nucl(...)%20Ukraine&long=30.5
  zondag 27 februari 2022 @ 15:38:43 #288
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203863536
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Dat is op zich toch geen probleem? In deze situatie lijkt het me belangrijker dat mensen als Rutte en co er zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203863537
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Verwijzingen naar welk dier dan ook zijn een belediging voor die hele diersoort.
Je hebt gelijk.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203863538
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Usert het volgende:
Wat als Putin een kernwapen op de Ukraine gooit?
Dan krijg je de patstelling, gaan we er 1 teruggooien en de hele wereld om zeep helpen. Of laten we het gaan onder de noemer, anders gaat iedereen los.
Ga er maar aan staan, die beslissing.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 27 februari 2022 @ 15:38:49 #291
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863539
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
Je vindt het wel een goed moment voor vakantie?
Het is voorjaarsvakantie dus zijn dochters zijn vrij en kunnen ze mooi samen skiën. Prachtig weer hopelijk. Uitstekende timing
  zondag 27 februari 2022 @ 15:38:56 #292
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203863542
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:38 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Met wat er nu nog over is van het russische leger kan Turkije dat bijeenvegen. Voordat wij komen helpen is de het al afgelopen vermoed ik.
Ah joh Rusland heeft nog maar 2/3 van zijn capaciteit achter de hand
pi_203863543
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Ja.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:39:01 #294
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863546
Geiger tellers kosten tussen de 20 en de 100 euro mensen.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:39:01 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203863547
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:38 schreef TLC het volgende:
Deze ellende kan alleen gestopt worden met de dood van putin.
En hopen dat zijn opvolger niet zo'n krankjorem is
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203863548
twitter
pi_203863550
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat ;(
hou toch op
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:39:28 #298
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863554
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Tengano het volgende:
Geiger tellers kosten tussen de 20 en de 100 euro mensen.
Ik zie handel.
pi_203863555
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dus de samenvatting van vanmiddag is dat Rusland wel wil onderhandelen, maar alleen met de kernwapens op scherp?
Dat is best een pittige positie :D
Het is het enige wat 'ie lijkt te kunnen proberen. Over de grond lijken de troepen het niet te kunnen bolwerken vooralsnog.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:39:43 #300
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203863556
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Well Done Baku _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')