abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2022 @ 15:12:49 #101
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863086
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik denk dat de Oekraiense delegatie ter plekke wordt gearresteerd.
Ja die gaan natuurlijk zonder gewapend escorte. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203863089
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik denk dat de Oekraiense delegatie ter plekke wordt gearresteerd.
En dan? Hebben ze paar lage diplomaten te pakken en gaat die oorlog, met forse Russische verliezen, vrolijk verder.
pi_203863090
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Hij zal daar niet zelf naartoe gaan natuurlijk
Jammer wel.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_203863091
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik denk dat de Oekraiense delegatie ter plekke wordt gearresteerd.
Dat lijkt mij heel sterk.
Цой жив
pi_203863092
quote:
Ik ben veilig volgens deze kaart. Dan wordt PSV eindelijk de beste club van Nederland.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:13:00 #106
433238 Tengano
Try not to think of me
  zondag 27 februari 2022 @ 15:13:21 #107
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_203863097
En straks wordt Loekasjenko gezien als de vredesstichter als de onderhandelingen op de grens van Belarus leiden tot vrede.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:13:29 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863099
Ben ik even weg en worden gelijk de kernwapens op scherp gesteld :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863102
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een werkelijk bizarre tijd. Ongeacht de uitkomst, wel of geen Russische winst, wel of geen inzet kernwapens of wat dan ook is er geen enkele weg meer terug voor Putin. Dit kan alleen maar eindigen in ofwel zijn winst en complete isolatie ofwel zijn dood met alle gevolgen van dien.
De kans dat een gek met kernwapens iets zou willen doen was minimaal aanwezig. De kans dat iemand als Putin in zo'n kort tijdsbestek berserk zou gaan had ik tot voor kort niet zo hoog ingeschat.

NatGeo legde een x aantal jaren geleden de enige kans op WO3 bij de tempelberg in Israel.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:14:05 #110
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_203863111
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Het kan inderdaad net zo goed een afleidingsmanoeuvre zijn om de Oekraners bezig te houden
Je kunt er een hele basale tactiek mee uitvoeren.

1. Onderhandelingen starten.
2. Staakt-het-vuren afspreken, zogenaamd om de onderhandelingen een serieuze kans te geven. Ondertussen herzie je de militaire strategie, hergroepeer je de eenheden en verzorg je de bevoorrading.
3. Zodra je weer gevechtsklaar bent kom je met totaal onredelijke eisen op de proppen.
4. De vijand staakt de onderhandelingen.
5. Je schuift alle verantwoordelijkheden van het laten klappen van de onderhandelingen af op de vijand en hervat op volle kracht de gevechten.

Deze tactiek kunnen Rusland en Oekrane natuurlijk ook gelijktijdig jegens elkander uitvoeren.
pi_203863115
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:09 schreef R-woud93 het volgende:
Weet iemand ook wanneer die ontmoeting gaat plaatsvinden?
Vandaag, zo is de berichtgeving.
pi_203863120
quote:
9s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Ben ik even weg en worden gelijk de kernwapens op scherp gesteld :{
Ah joh, merk je niks van lees ik hier
  zondag 27 februari 2022 @ 15:14:49 #113
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_203863121
quote:
9s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Ben ik even weg en worden gelijk de kernwapens op scherp gesteld :{
Blijf dan ook op je post. Godverdomme.
pi_203863127
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:12 schreef Pedroso het volgende:
Niet zo gek dat Putin in paniek raakt, hij heeft Ollongren en Rutte zien spreken bij o.a. Jinek.
Ik dacht dat het na de weigering van Rusland met het songfestival wel over zou zijn.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:15:28 #116
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203863130
quote:
9s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Ben ik even weg en worden gelijk de kernwapens op scherp gesteld :{
Ja Vladimir dacht ltvdk is weg ik doe ff een berichtje uit.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 27 februari 2022 @ 15:15:33 #117
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203863132
Ik kan me voorstellen dat Biden en de EU wel wat compensatie beloven richting Oekrane. Dus als zij De Krim accepteren als Russisch grondgebied ze de komende jaren financieel en militair worden gesteund door het Westen ofzo?
pi_203863139
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:16:06 #119
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203863141
Putin doet me denken aan Gandhi in civ :')
pi_203863146
Van Defcon 3 naar 2?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203863150
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:14 schreef Wertha het volgende:

[..]
Je kunt er een hele basale tactiek mee uitvoeren.

1. Onderhandelingen starten.
2. Staakt-het-vuren afspreken, zogenaamd om de onderhandelingen een serieuze kans te geven. Ondertussen herzie je de militaire strategie, hergroepeer je de eenheden en verzorg je de bevoorrading.
3. Zodra je weer gevechtsklaar bent kom je met totaal onredelijke eisen op de proppen.
4. De vijand staakt de onderhandelingen.
5. Je schuift alle verantwoordelijkheden van het laten klappen van de onderhandelingen af op de vijand en hervat op volle kracht de gevechten.

Deze tactiek kunnen Rusland en Oekrane natuurlijk ook gelijktijdig jegens elkander uitvoeren.
bedankt kolonel.
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:16:35 #122
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863154
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Ja Vladimir dacht ltvdk is weg ik doe ff een berichtje uit.
Ja wat een lul is het ook :(

Maar het is wel een uiterst eigenaardige tactiek die die volgt, het ene moment zeggen dat die wil 'onderhandelen' om vervolgens wel de kernwapens op scherp te zetten :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863159
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:16 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Blijft weinig over om nog heen of over te vliegen :D
  zondag 27 februari 2022 @ 15:16:54 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203863164
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Momo het volgende:
Best case scenario voor die onderhandelingen zou toch zijn, geef Oekraine aan ons dan stoppen wij met de oorlog?
Lijkt mij sterk dat de Russen ineens heel redelijk zouden zijn.
Waarom zou dat een goede uitkomst zijn?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 27 februari 2022 @ 15:17:08 #125
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_203863170
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  zondag 27 februari 2022 @ 15:17:27 #126
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203863176
twitter
pi_203863177
Iemand die deze smerige hond het zwijgen op gaat leggen?

https://www.telegraaf.nl/(...)-op-scherp-te-zetten
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203863178
twitter
pi_203863181
Zelensky gaat natuurlijk niet zelf naar die onderhandelingen.

Daar stuur je diplomaten heen. Niet de leden an de regering.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:18:10 #130
236264 crew  capricia
pi_203863190
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:17 schreef Breekfast het volgende:
Zelensky gaat natuurlijk niet zelf naar die onderhandelingen.

Daar stuur je diplomaten heen. Niet de leden an de regering.
Ik neem aan dat Putin daar ook niet zelf gaat zitten.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:18:30 #131
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203863194
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja wat een lul is het ook :(

Maar het is wel een uiterst eigenaardige tactiek die die volgt, het ene moment zeggen dat die wil 'onderhandelen' om vervolgens wel de kernwapens op scherp te zetten :{
Je onderhandelingspositie scherp stellen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203863196
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:16 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Spanje heeft luchtruim ook dichtgezet voor de Russen
pi_203863198
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waren de standaard veteranen er ook?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:18:47 #134
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203863201
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Momo het volgende:
Best case scenario voor die onderhandelingen zou toch zijn, geef Oekraine aan ons dan stoppen wij met de oorlog?
Lijkt mij sterk dat de Russen ineens heel redelijk zouden zijn.
"Erken dat de Krim en de Donbass vanaf nu Rusland zijn en we stoppen. Jullie weten nu dat we niet alleen loos dreigen".
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:19:06 #135
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203863203
Tja onderhandelingen. Niet heel veel vertrouwen in. Dat zal in Oekrane niet heel anders zijn. Maar h, luisteren kan altijd. Misschien, heel misschien zeggen de Russen, sorry, vergissing, hebben we niet zo bedoeld, kusje? Maar denk het niet.

Atoomoorlog. Full-scale kun je het beste zorgen bij de eerste directe slachtoffers te zijn. Hoe dichter bij hoe fijner. Na zo’n oorlog is het leven ronduit kut. Stralingsziekte, honger, chaos en geen Fok meer ook.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:19:55 #136
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203863215
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:17 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dat is niet heel slim
pi_203863218
Ik mag hopen dat we hierna echt klaar zijn met dat woke gelul en zelfkastijding dat het westen overal schuld aan heeft.

We moeten echt terug naar onze basiswaarden. De superieuriteit van een liberaal systeem. Is niet perfect, maar vele male beter dan wat Rusland en China voor ogen hebben.
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:20:12 #138
367000 roos94
pi_203863219
Is er nou echt helemaal niemand in de buurt van Putin die een kogel door dat brein kan jagen? De Russen worden hier toch zelf ook niet beter van..
pi_203863222
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Mwoah. Die in Amsterdam gingen best op in het grote geheel.

(Ik kom net van de Dam vandaan, wilde wel langer blijven maar het werd te druk.)
Ik heb ook een heel ander beeld van de Oekraense vrouwen in Nederland. Juist dat ze veel beschaafder zijn.
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:20:19 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863223
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Je onderhandelingspositie scherp stellen.
Ja zijn wel goede en eerlijke onderhandeling zo, eerst een land binnenvallen, gaan dreigen met kernwapens en vervolgens zeggen dat als ze braaf meewerken ze 'vrede' kunnen sluiten :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863227
Er staat nog een vliegtuig van Aeroflot op Schiphol. Die zal daar nog wel een tijdje blijven denk ik.
pi_203863230
Die onderhandelingen zijn trouwens door Rusland nog niet bevestigd.
pi_203863234
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekrane akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekrane gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
pi_203863235
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef roos94 het volgende:
Is er nou echt helemaal niemand in de buurt van Putin die een kogel door dat brein kan jagen? De Russen worden hier toch zelf ook niet beter van..
Wie zegt dat dat niet al gebeurd is :). Kan me niet voorstellen dat na de mislukkingen van de afgelopen dagen zijn machtspositie echt veel sterker is geworden.
pi_203863236
Bald and Bankrupt Solo Along The Ukrainian-Russian Border ( One Day Before Invasion )
pi_203863238
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef westwoodblvd het volgende:
Er staat nog een vliegtuig van Aeroflot op Schiphol. Die zal daar nog wel een tijdje blijven denk ik.
Die moet Nederland confisceren.
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:21:19 #147
367000 roos94
pi_203863239
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Stralingsziekte, honger, chaos en geen Fok meer ook.
Het ergste noem je als laatst :{
pi_203863248
Die dwaalden waarschijnlijk rond nadat hun gepansterde voertuigen vernietigd zijn.


twitter
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:22:19 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863252
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja onderhandelingen. Niet heel veel vertrouwen in. Dat zal in Oekrane niet heel anders zijn. Maar h, luisteren kan altijd. Misschien, heel misschien zeggen de Russen, sorry, vergissing, hebben we niet zo bedoeld, kusje? Maar denk het niet.

Atoomoorlog. Full-scale kun je het beste zorgen bij de eerste directe slachtoffers te zijn. Hoe dichter bij hoe fijner. Na zo’n oorlog is het leven ronduit kut. Stralingsziekte, honger, chaos en geen Fok meer ook.
Ja het zal helaas geen romantisch Fallout verhaaltje worden dan -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863255
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef roos94 het volgende:
Is er nou echt helemaal niemand in de buurt van Putin die een kogel door dat brein kan jagen? De Russen worden hier toch zelf ook niet beter van..
Putin en zijn kornuiten hebben helemaal niets te schaften met wat goed voor de Russen is, alleen wat goed voor hun is boeit ze,.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:22:36 #151
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863257
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekrane akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekrane gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Vooral te slap. En die houding heeft het tot hier laten komen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:22:45 #152
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863259
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekrane akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekrane gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Waarom zou Oekraine hun gebieden opgeven?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:22:47 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863260
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekrane akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekrane gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Putin erkent Oekrane niet eens als zelfstandig land, wat het al 30 jaar is, begin daar maar eens mee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203863262
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:21 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het ergste noem je als laatst :{
Gewoon terug naar old school nieuwsgroepen. Er zullen vast nog wel ergens servers draaien na een nucleaire ramp.
pi_203863264
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekrane akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekrane gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
ik ook
  zondag 27 februari 2022 @ 15:23:00 #156
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203863265
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekrane akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekrane gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203863272
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Vooral te slap. En die houding heeft het tot hier laten komen.
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekrane onder Russisch bewind.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:23:35 #158
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863273
Wel heel makkelijk landjepik bij sommige users hier. Beetje eigen soldaten vooruit sturen en dan annexeren
  zondag 27 februari 2022 @ 15:23:45 #159
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203863276
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef roos94 het volgende:
Is er nou echt helemaal niemand in de buurt van Putin die een kogel door dat brein kan jagen? De Russen worden hier toch zelf ook niet beter van..
Probleem is allen dat je maar moet hopen dat het alternatief beter is en er geen complete anarchie ontstaat in het machtsvacum met alle mogelijke gevolgen van dien.
pi_203863277
twitter

Daar is de volgende escalatie.
zie email 27 oktober
pi_203863280
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Moeilijk moeilijk. Als je Limburg had gezegd had ik het wel geweten.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:02 #162
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863281
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekrane onder Russisch bewind.
Daar heeft Putin helemaal geen centjes voor straks.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:05 #163
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203863283
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja het zal helaas geen romantisch Fallout verhaaltje worden dan -O-
Ik heb 1000 uur in fallout 3 ben er klaar voor
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:07 #164
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863285
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekrane onder Russisch bewind.
Putin moet wat.

En dat is vooral stoppen met ademen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:11 #165
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203863288
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Putin erkent Oekrane niet eens als zelfstandig land, wat het al 30 jaar is, begin daar maar eens mee.
Zie hem echt niet ineens Oekraine erkennen als zelfstandig land, met of zonder Krim/Donbass
  Moderator / Redactie FP zondag 27 februari 2022 @ 15:24:12 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_203863289
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Dan wordt FC Twente dus cht een Duitse club :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:24:22 #167
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863290
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Daar is de volgende escalatie.
Dat is volgens mij een stevige maatregel :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:27 #168
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863291
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Waarom zou Oekraine hun gebieden opgeven?
Om wereldwijde escalatie te voorkomen.
Ik zeg niet dat ze dat moeten doen, maar het is op zich een valide punt.
Alleen zal dat voor Putin nooit een houdbare situatie zijn als de rest van de wereld Rusland daardoor links laat liggen, dus dat voorkomen is dan eigenlijk alleen maar uitstellen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:28 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203863292
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekrane akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekrane gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
|:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203863294
Nu beide partijen de wapens hebben laten kletteren, lijkt mij een goede afloop van de onderhandelingen wel mogelijk.

Doorvechten zal voor beide partijen alleen maar ellende opleveren.
.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:58 #171
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863298
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Gewoon terug naar old school nieuwsgroepen. Er zullen vast nog wel ergens servers draaien na een nucleaire ramp.
Iemand die een Onion-mirror op kan zetten?
pi_203863300
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel heel makkelijk landjepik bij sommige users hier. Beetje eigen soldaten vooruit sturen en dan annexeren
Gisteren was er ntje die bij voorbaat het land wilde geven aan Rusland want zo erg is het toch niet om onder het bewind van Putin te leven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203863301
Inmiddels is er bijna geen staatsbedrijf in Rusland met een website die nog in de lucht is. _O_
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:17 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863305
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekrane akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekrane gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Oekraine gaat accoord met de annexatie van de huidige gebieden en wordt vervolgens lid van de NAVO.

Daar gaat Poetin wss niet mee accoord.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:18 #175
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203863306
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef Fer het volgende:
Nu beide partijen de wapens hebben laten kletteren, lijkt mij een goede afloop van de onderhandelingen wel mogelijk.

Doorvechten zal voor beide partijen alleen maar ellende opleveren.
Denk je nou echt dat Poetin gezichtsverlies gaat lijden :')
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:20 #176
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_203863307
Als ik op Google afbeeldingen zoek op 'Poetin judo' begrijp ik wel waarom ie graag op het Blauw-Geel vecht..
(Vast al eerder behandeld hm?)
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:24 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203863308
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Daar is de volgende escalatie.
Maar is dit een stap die er voor zorgt dat Poetin wil onderhandelen of juist olie op het vuur gooit en een kat in het nauw wordt?
pi_203863310
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Niet een helemaal juist vergelijk aangezien er in Overijssel en Gelderland vrijwel geen ethische Duitsers wonen. Maar als inwoner van Overijssel heb ik er geen bezwaar tegen als Noord en Oost-Nederland verder gaan als Duitse deelstaat hoor. ;)
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:50 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203863314
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
ik ook
Waarom zou je dat doen als Oekrane?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:53 #180
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863316
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:21 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het ergste noem je als laatst :{
Ja precies. Stralingsziekte en honger is nog te doen als je tenminste ONZ kan lezen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:53 #181
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863317
quote:
80s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Om wereldwijde escalatie te voorkomen.
Ik zeg niet dat ze dat moeten doen, maar het is op zich een valide punt.
Alleen zal dat voor Putin nooit een houdbare situatie zijn als de rest van de wereld Rusland daardoor links laat liggen, dus dat voorkomen is dan eigenlijk alleen maar uitstellen.
Tsja, als de Belgen opeens Limburg en Zeeland willen hebben geven we die gewoon omdat het zielig is voor andere landen als het escaleert?

Natuurlijk niet. Het is een soeverein land, die mogen hun eigen land behouden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 15:25:55 #182
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203863318
Nou, als China ook nog even een duitje in het zakje doet dan is het wel klaar. De wereld is nog nooit zo verenigd geweest _O-
pi_203863323
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef Fer het volgende:
Nu beide partijen de wapens hebben laten kletteren, lijkt mij een goede afloop van de onderhandelingen wel mogelijk.

Doorvechten zal voor beide partijen alleen maar ellende opleveren.
Klopt. Het komt goed :) :)
pi_203863324
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekrane onder Russisch bewind.
Oh ja joh? Wijst de situatie van nu erop dat het erg lekker loopt voor de Russen? Laten we er gewoon reel over zijn: Voor de Russen was dit een compleet fiasco en dat weten ze zelf ook wel. Nu is het voor hen een kwestie van nog kijken wat voor kruimels je eruit kan slepen en hopen dat de interne onrust in Rusland niet hun regime in gevaar brengt.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:26:09 #185
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863325
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Zie hem echt niet ineens Oekraine erkennen als zelfstandig land, met of zonder Krim/Donbass
Dan hebben onderhandelingen sowieso geen zin.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 27 februari 2022 @ 15:26:10 #186
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_203863326
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekrane akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekrane gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Dan krijg je in de toekomst hetzelfde verhaal opnieuw. Keer op keer een stuk militair inpikken, keer op keer met onderhandelingen weer een stuk juridisch inlijven. Dit kan je niet over je kant laten gaan. Dan heb je geen eigenwaarde.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:26:13 #187
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863328
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef DarkwingDuck het volgende:
Maar als inwoner van Overijssel heb ik er geen bezwaar tegen als Noord en Oost-Nederland verder gaan als Duitse deelstaat hoor
Wtf.

Ik wel.
pi_203863329
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Inderdaad. Dit exact. Mijn vriendin zei het donderdag al op de eerste dag van de invasie treffend. Elk slachtoffer die de invasie met zich meebrengt is een schande, maar er zit zeker zoveel pijn in het zien van vijandelijke tanks in je stad die de Oekraense vlag vervangen door een Russische. En dr wordt voor gevochten.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 27 februari 2022 @ 15:26:19 #189
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_203863330
Vermoeiende gozer die Poetin.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203863332
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekrane een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekrane, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_203863335
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef jigggy het volgende:

[..]
Denk je nou echt dat Poetin gezichtsverlies gaat lijden :')
Denk je dat Poetin de verlosser er goed voor staat als Oekrane is veranderd in een paar smeulende hopen?
.
pi_203863338
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekrane een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekrane, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
Zou het niet eens zo gek vinden
pi_203863344
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Wtf.

Ik wel.
De onafhankelijke volksrepubliek Twente! _O-
zie email 27 oktober
pi_203863346
Begin maar eens met de dienstplicht weer in te voeren, en dan verplicht een paar maanden aan de Oost-grens van de EU gestationeerd worden. Heb je wel iets anders om je zorgen over te maken dan vrouwelijke piemels.
pi_203863347
twitter
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:28:01 #196
236264 crew  capricia
pi_203863348
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De onafhankelijke volksrepubliek Twente! _O-
Heb je al nukes? _O-
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:28:07 #197
367000 roos94
pi_203863351
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekrane een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekrane, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
Maar waarom zou hij heel europa kapot willen maken (wetende dat artikel 5 in werking treedt en Rusland er ook aan gaat)
pi_203863352
Ben wel om hoor. We moeten meer samenwerken als EU. In elk geval qua buitenlands beleid en leger. Dit gaan we de komende decennia niet trekken in ons eentje of op de huidige manier.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:28:18 #199
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863353
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tsja, als de Belgen opeens Limburg en Zeeland willen hebben geven we die gewoon omdat het zielig is voor andere landen als het escaleert?

Natuurlijk niet. Het is een soeverein land, die mogen hun eigen land behouden.
Zeker. Maar er wordt echt wel naar grotere belangen dan die van Oekrane gekeken. Door Oekrane zelf wellicht niet, dat zou volledig te begrijpen zijn.
Maar stel dat jij moest kiezen: een nucleaire oorlog of een deel van Oekrane opofferen.
pi_203863357
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekrane een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekrane, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
:') :') :')

Russisch leger is gewoon kut. Stel dronken flikkers en pubers in tanks. Zonder nukes was Rusland allang binnengevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')