abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203862903
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het kan m.i. niet zo zijn dat Oekraïne belachelijke eisen moet inwilligen om die dreiging weg te nemen. Want als die dreiging serieus is, dan hoeft er maar dít te gebeuren, of hij begint weer met dreigen. Dan kan de hele wereld naar zijn pijpen dansen om die dreiging telkens weg te nemen? Lijkt me geen optie.

Daarnaast is Oekraïne een soevereine staat en Rusland heeft die eisen helemaal niet aan ze te stellen.
Vooralsnog is Rusland gegaan van het land 'denazificeren' tot onderhandelingen onder belachelijke voorwaarden tot onderhandelen zonder voorwaarden. Zie niet in waarom ze dan ineens wel belachelijke eisen op tafel gaan gooien, er zullen echt wel een paar lui in dat regime zitten die inzien dat die inval niet meer echt bijster veel kans van slagen heeft. Dan kunnen ze maar beter nu kijken of ze er nog iets uit kunnen slepen in plaats van zich over een periode van weken tot maanden helemaal stuk vechten en nog verder verzwakken.
pi_203862904
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:59 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Dat betekent niet dat het goed komt. Als Rusland met belachelijke eisen komt zijn die gesprekken zo over :')
Het kan inderdaad net zo goed een afleidingsmanoeuvre zijn om de Oekraïners bezig te houden
  zondag 27 februari 2022 @ 15:01:36 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203862907
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Oekraïne moet zelf lekker met belachelijke eisen komen. Al het Russische gas bijvoorbeeld.
Of het westen van Rusland moet bevrijd worden en aansluiten bij Ukraine.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:01:39 #29
367000 roos94
pi_203862908
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:56 schreef Johannes788 het volgende:
Ukraine en Rusland gaan praten. Gelukkig

https://twitter.com/bnonews/status/1497931786952876037?s=21
Dit is een goed teken toch
  zondag 27 februari 2022 @ 15:01:39 #30
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203862909
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Miniem het volgende:
Hopelijk vergiftigen ze Putin met die onderhandeling.
Je denkt toch niet dat die angsthaas daar zelf bij zal zijn?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:01:50 #31
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_203862911
Eerst pushbericht over de kerndivisie en niet veel later onderhandelen.

Vliegt ook lekker alle kanten op :D
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_203862912
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef PiraatPiet het volgende:
Putin kan toch geen vrede sluiten? Dat is voor hem toch enorm gezichtsverlies?
Het minimale voor Putin lijkt mij, Krim bij Rusland, Donbas republieken onafhankelijk, en Oekrainse regering stapt op.
Цой жив
pi_203862915
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Met wapens zoals de MIRV (weet niet of de russen zoiets hebben) hoef je helemaal niet te kiezen. Dat ding sproeit gewoon een stuk of 6 atoombommen uit over een gigantisch oppervlak

[ afbeelding ]

'The Peacekeeper' Missle test: J(ja dat ding heeft echt zo :') )

[ afbeelding ]

Zei je Peacemaker..

pi_203862916
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Miniem het volgende:
Hopelijk vergiftigen ze Putin met die onderhandeling.
Hij zal daar niet zelf naartoe gaan natuurlijk
pi_203862917
Escalate to deescalate is ook wat vaker in het nieuws gekomen in het verleden.

https://nationalinterest.(...)o-de-escalate-180680

Alleen weet men volgens mij niet wat het precies betekent. Zou wel zijn gedrag nu kunnen verklaren.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:02:29 #36
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_203862920
Nog even hier posten voordat de bom valt
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:02:35 #37
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203862922
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Eerst pushbericht over de kerndivisie en niet veel later onderhandelen.

Vliegt ook lekker alle kanten op :D
Spierballentaal voorafgaand aan onderhandelingen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:02:36 #38
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203862923
Putin beseft dat Rusland z’n macht op het geopolitieke toneel mogelijk voor altijd aan het verliezen is nu. Ik ben bang dat het voor hem nu echt alles of niets is. :{
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:02:38 #39
367000 roos94
pi_203862924
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Met wapens zoals de MIRV (weet niet of de russen zoiets hebben) hoef je helemaal niet te kiezen. Dat ding sproeit gewoon een stuk of 6 atoombommen uit over een gigantisch oppervlak

[ afbeelding ]

'The Peacekeeper' Missle test: J(ja dat ding heeft echt zo :') )

[ afbeelding ]

Hoeveel raakt een atoombom? Een stad als Amsterdam? Heel Noord Holland? Compleet Nederland?
pi_203862925
Hopelijk zegt Zelinsky dan: Lijkt erop dat ik het zonder NATO ook wel red. Dus krijgt Putin zijn zin en is de oorlog snel afgelopen.
.
pi_203862927
Wat een werkelijk bizarre tijd. Ongeacht de uitkomst, wel of geen Russische winst, wel of geen inzet kernwapens of wat dan ook is er geen enkele weg meer terug voor Putin. Dit kan alleen maar eindigen in ofwel zijn winst en complete isolatie ofwel zijn dood met alle gevolgen van dien.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zondag 27 februari 2022 @ 15:02:53 #43
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203862929
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Eerst pushbericht over de kerndivisie en niet veel later onderhandelen.

Vliegt ook lekker alle kanten op :D
Dit is expres. Rusland doet dat wel vaker.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203862931
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Want? Daar heb je toch geen fuck aan met een atoombom? Jodiumpillen zijn voor rampen met kernreactoren als er radioactief jodium vrijkomt. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/straling/jodiumtabletten
Ja geen idee. Dacht die iets met de straling deden :P
pi_203862935
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik vind de plek, de grens met Belarus wel wat opmerkelijk. Zou dat niet 1 2 3 vertrouwen.
Het eerste voorstel was in Belarus, dus dit is al wat 'neutraler'. Zullen wel een hoop voorwaarden aan verbonden zijn.
pi_203862936
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Miniem het volgende:
Hopelijk vergiftigen ze Putin met die onderhandeling.
Dat zal Poetin niet zelf gaan doen…
pi_203862940
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mijn kat is internet meme :D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203862941
Als ik Zelensky was zou ik het via Zoom doen
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:03:49 #50
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203862944
De zwaarste bom:

Brussel:



Amsterdam:



Bekijk zelf waar de zwaarste bom zou eindigen:

https://outrider.org/nucl(...)Netherlands&long=4.9
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')