abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2022 @ 15:07:21 #76
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203862998
twitter

Italië doet ook nog even mee.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:07:50 #77
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_203863003
twitter
leuk
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:08:52 #79
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203863022
Er is in de geschiedenis nog maar één land geweest dat een atoombom heeft durven gebruiken, en hoop echt heel erg dat Rusland daar geen twee van maakt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 27 februari 2022 @ 15:08:58 #80
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863025
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:07 schreef Rianne84 het volgende:
Er zit toch wel ergens een CIA spion in het Kremlin die deze dwaas even kan omleggen :(
Drone ter grote van een vlieg met wat zenuwgif.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 27 februari 2022 @ 15:09:00 #81
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203863026
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:06 schreef roos94 het volgende:

[..]
De grootste dan
Geen idee hoe groot Rusland ze heeft eerlijk gezegd.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:09:25 #82
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203863032
Weet iemand ook wanneer die ontmoeting gaat plaatsvinden?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203863035
quote:
Praten is altijd goed, maar als Poetin dezelfde eisen neerlegt als voor de invasie schiet het nog geen reet op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 27 februari 2022 @ 15:09:39 #84
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203863038
twitter

Bij thuiskomst meteen door naar de Gulag met z'n familie.
pi_203863042
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Raken is een lastig woord bij een atoombom. De explosie vind sowieso boven de stad plaats voor maximale schade.

Daaromheen een enorm gebied waar iedereen die in het licht van de explosie kijkt zijn/haar gezicht letterlijk smelt (en als je pech hebt overleef je dit ook nog zoals in Japan)

En dan nog een gigantisch gebied waar je langzaam sterft door straling.
Ja, je kan het beste gewoon op ground zero staan.
Цой жив
  zondag 27 februari 2022 @ 15:10:06 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203863046
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Mansjester het volgende:
Live vanaf de Dam kan ik bevestigen dat Oekraïense vrouwen heerlijk ordinair zijn
Mwoah. Die in Amsterdam gingen best op in het grote geheel.

(Ik kom net van de Dam vandaan, wilde wel langer blijven maar het werd te druk.)
  zondag 27 februari 2022 @ 15:10:27 #87
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203863051
Best case scenario voor die onderhandelingen zou toch zijn, geef Oekraine aan ons dan stoppen wij met de oorlog?
Lijkt mij sterk dat de Russen ineens heel redelijk zouden zijn.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:10:34 #88
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203863055
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
Hopelijk is die meeting geen valstrik van de Russen om Zelensky te pakken te krijgen
Hij moet zelf niet gaan. Hij moet die oma van de zonnebloem pitten sturen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:10:43 #89
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203863058
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203863064
quote:
Ik denk dat de Oekraiense delegatie ter plekke wordt gearresteerd.
pi_203863068
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Praten is altijd goed, maar als Poetin dezelfde eisen neerlegt als voor de invasie schiet het nog geen reet op.
Her is in ieder geval een begin tot toenadering, zal wel eerst veel te hoog ingezet worden door beide partijen.
pi_203863071
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:09 schreef R-woud93 het volgende:
Weet iemand ook wanneer die ontmoeting gaat plaatsvinden?
Ja idd…
  zondag 27 februari 2022 @ 15:11:43 #93
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863073
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik denk dat de Oekraiense delegatie ter plekke wordt gearresteerd.
Als dat gebeurd ga ik serieus eten enzo inslaan want dan gaat dit geen goed einde hebben.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203863074
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Bron?

Je dikke duim? Gewoon niet zulke dingen roepen
Ik maak een grapje :)
Sorry.
pi_203863076
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik denk dat de Oekraiense delegatie ter plekke wordt gearresteerd.
Niet zo voorbarig. Ik heb nog een schijntje hoop
pi_203863077
Niet zo gek dat Putin in paniek raakt, hij heeft Ollongren en Rutte zien spreken bij o.a. Jinek.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:12:17 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863078
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ik maak een grapje :)
Sorry.
Hi-la-ri-teit alom!
pi_203863081
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
vergeet de jodiumdruppels niet en een gasmasker
Jodium werkt niet.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:12:31 #99
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203863082
twitter
pi_203863085
De Dam en omliggende straten staan wel goed vol ja. Koekoek
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')