Drone ter grote van een vlieg met wat zenuwgif.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:07 schreef Rianne84 het volgende:
Er zit toch wel ergens een CIA spion in het Kremlin die deze dwaas even kan omleggen
Praten is altijd goed, maar als Poetin dezelfde eisen neerlegt als voor de invasie schiet het nog geen reet op.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:08 schreef Johannes788 het volgende:
Ze gaan echt praten![]()
https://twitter.com/unahajdari/status/1497930035684073480?s=21
Ja, je kan het beste gewoon op ground zero staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Raken is een lastig woord bij een atoombom. De explosie vind sowieso boven de stad plaats voor maximale schade.
Daaromheen een enorm gebied waar iedereen die in het licht van de explosie kijkt zijn/haar gezicht letterlijk smelt (en als je pech hebt overleef je dit ook nog zoals in Japan)
En dan nog een gigantisch gebied waar je langzaam sterft door straling.
Mwoah. Die in Amsterdam gingen best op in het grote geheel.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Mansjester het volgende:
Live vanaf de Dam kan ik bevestigen dat Oekraïense vrouwen heerlijk ordinair zijn
Hij moet zelf niet gaan. Hij moet die oma van de zonnebloem pitten sturen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
Hopelijk is die meeting geen valstrik van de Russen om Zelensky te pakken te krijgen
quote:
Ik denk dat de Oekraiense delegatie ter plekke wordt gearresteerd.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:08 schreef Johannes788 het volgende:
Ze gaan echt praten![]()
https://twitter.com/unahajdari/status/1497930035684073480?s=21
Her is in ieder geval een begin tot toenadering, zal wel eerst veel te hoog ingezet worden door beide partijen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Praten is altijd goed, maar als Poetin dezelfde eisen neerlegt als voor de invasie schiet het nog geen reet op.
Ja idd…quote:Op zondag 27 februari 2022 15:09 schreef R-woud93 het volgende:
Weet iemand ook wanneer die ontmoeting gaat plaatsvinden?
Als dat gebeurd ga ik serieus eten enzo inslaan want dan gaat dit geen goed einde hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat de Oekraiense delegatie ter plekke wordt gearresteerd.
Ik maak een grapjequote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bron?
Je dikke duim? Gewoon niet zulke dingen roepen
Niet zo voorbarig. Ik heb nog een schijntje hoopquote:Op zondag 27 februari 2022 15:11 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat de Oekraiense delegatie ter plekke wordt gearresteerd.
Jodium werkt niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vergeet de jodiumdruppels niet en een gasmasker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |