abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:03:52 #51
367000 roos94
pi_203862945
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef YourCaptor het volgende:
Nog even hier posten voordat de bom valt
  zondag 27 februari 2022 @ 15:03:59 #52
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203862949
Duitsland stopt 100 miljard extra in defensie.
pi_203862953
Als Putin zelf gaat onderhandelen stuur je er iemand heen met COVID, ben je zo van hem af als je de berichten mag geloven.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  zondag 27 februari 2022 @ 15:04:34 #55
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203862960
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef roos94 het volgende:

[..]
Hoeveel raakt een atoombom? Een stad als Amsterdam? Heel Noord Holland? Compleet Nederland?
Ligt aan de bom he.
pi_203862963
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een werkelijk bizarre tijd. Ongeacht de uitkomst, wel of geen Russische winst, wel of geen inzet kernwapens of wat dan ook is er geen enkele weg meer terug voor Putin. Dit kan alleen maar eindigen in ofwel zijn winst en complete isolatie ofwel zijn dood met alle gevolgen van dien.
Hij zal nooit meer een borrel drinken met een Westerse leider. Nouja misschien als Baudet hier ooit MP wordt.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:04:47 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203862966
Hopelijk is die meeting geen valstrik van de Russen om Zelensky te pakken te krijgen
pi_203862967
Gaan ze echt onderhandelen? Heb even 2 uur het nieuws gemist en we gaan alweer door?
pi_203862968
Explosies in Soemy. Mensen weer richting de schuilkelders.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:04:51 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203862969
quote:
13s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef Zwansen het volgende:
Putin beseft dat Rusland z’n macht op het geopolitieke toneel mogelijk voor altijd aan het verliezen is nu. Ik ben bang dat het voor hem nu echt alles of niets is. :{
Of hij nou wint of niet hij is zijn credit en aanzien bij het overgrote deel van de wereld wel verloren.

Dit was achteraf toch niet handig. Met stroop had hij meer vliegen gevangen.
pi_203862971
Live vanaf de Dam kan ik bevestigen dat Oekraïense vrouwen heerlijk ordinair zijn
  zondag 27 februari 2022 @ 15:04:57 #62
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203862972
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef roos94 het volgende:

[..]
Hoeveel raakt een atoombom? Een stad als Amsterdam? Heel Noord Holland? Compleet Nederland?
Raken is een lastig woord bij een atoombom. De explosie vind sowieso boven de stad plaats voor maximale schade.

Daaromheen een enorm gebied waar iedereen die in het licht van de explosie kijkt zijn/haar gezicht letterlijk smelt (en als je pech hebt overleef je dit ook nog zoals in Japan)

En dan nog een gigantisch gebied waar je langzaam sterft door straling.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 27 februari 2022 @ 15:05:05 #63
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_203862973
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Ik ga alvast toilet papier en pasta inslaan.
vergeet de jodiumdruppels niet en een gasmasker
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 27 februari 2022 @ 15:05:13 #64
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203862975
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef PiraatPiet het volgende:
Als Putin zelf gaat onderhandelen stuur je er iemand heen met COVID, ben je zo van hem af als je de berichten mag geloven.
Die blijft veilig in z'n bunker onder de grond, je stuurt afgevaardigden naar zoiets.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:05:28 #65
5428 crew  miss_sly
pi_203862978
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Vooralsnog is Rusland gegaan van het land 'denazificeren' tot onderhandelingen onder belachelijke voorwaarden tot onderhandelen zonder voorwaarden. Zie niet in waarom ze dan ineens wel belachelijke eisen op tafel gaan gooien, er zullen echt wel een paar lui in dat regime zitten die inzien dat die inval niet meer echt bijster veel kans van slagen heeft. Dan kunnen ze maar beter nu kijken of ze er nog iets uit kunnen slepen in plaats van zich over een periode van weken tot maanden helemaal stuk vechten en nog verder verzwakken.
Dit denk en hoop ik ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203862980
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
Hopelijk is die meeting geen valstrik van de Russen om Zelensky te pakken te krijgen
Ja dat bedoelde ik ook een beetje. Vertrouw het voor geen meter.
Zonder wrijving geen glans
pi_203862981
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
Hopelijk is die meeting geen valstrik van de Russen om Zelensky te pakken te krijgen
Zelensky zal daar niet zelf naartoe gaan natuurlijk. Poetin evenmin.
pi_203862982
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De zwaarste bom:

Brussel:

[ afbeelding ]

Amsterdam:

[ afbeelding ]

Bekijk zelf waar de zwaarste bom zou eindigen:

https://outrider.org/nucl(...)Netherlands&long=4.9
Tsar Bomba is niet meer in gebruik, was te zwaar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203862984
Maar geen staak het vuren toch? Ze gaan ondertussen gewoon door?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:06:15 #70
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_203862985
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Mansjester het volgende:
Live vanaf de Dam kan ik bevestigen dat Oekraïense vrouwen heerlijk ordinair zijn
Iets met "pics" ;)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_203862986
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
Hopelijk is die meeting geen valstrik van de Russen om Zelensky te pakken te krijgen
Hij gaat er niet zelf heen toch. Het gaat om vertegenwoordigers van beide kanten.
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:06:30 #72
367000 roos94
pi_203862988
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ligt aan de bom he.
De grootste dan
pi_203862990
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De zwaarste bom:

Brussel:

[ afbeelding ]

Amsterdam:

[ afbeelding ]

Bekijk zelf waar de zwaarste bom zou eindigen:

https://outrider.org/nucl(...)Netherlands&long=4.9
Als je "airburst" pakt is de schade groter. In Hiroshima en Niggasaki hebben ze dat ook gedaan
pi_203862994
Goede draad.

twitter
pi_203862995
Er zit toch wel ergens een CIA spion in het Kremlin die deze dwaas even kan omleggen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')