Dit is expres. Rusland doet dat wel vaker.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Eerst pushbericht over de kerndivisie en niet veel later onderhandelen.
Vliegt ook lekker alle kanten op
Ja geen idee. Dacht die iets met de straling dedenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Daar heb je toch geen fuck aan met een atoombom? Jodiumpillen zijn voor rampen met kernreactoren als er radioactief jodium vrijkomt. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/straling/jodiumtabletten
Het eerste voorstel was in Belarus, dus dit is al wat 'neutraler'. Zullen wel een hoop voorwaarden aan verbonden zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind de plek, de grens met Belarus wel wat opmerkelijk. Zou dat niet 1 2 3 vertrouwen.
Dat zal Poetin niet zelf gaan doen…quote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Miniem het volgende:
Hopelijk vergiftigen ze Putin met die onderhandeling.
Mijn kat is internet memequote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef YourCaptor het volgende:
Nog even hier posten voordat de bom valt
Ligt aan de bom he.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoeveel raakt een atoombom? Een stad als Amsterdam? Heel Noord Holland? Compleet Nederland?
Hij zal nooit meer een borrel drinken met een Westerse leider. Nouja misschien als Baudet hier ooit MP wordt.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een werkelijk bizarre tijd. Ongeacht de uitkomst, wel of geen Russische winst, wel of geen inzet kernwapens of wat dan ook is er geen enkele weg meer terug voor Putin. Dit kan alleen maar eindigen in ofwel zijn winst en complete isolatie ofwel zijn dood met alle gevolgen van dien.
Of hij nou wint of niet hij is zijn credit en aanzien bij het overgrote deel van de wereld wel verloren.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef Zwansen het volgende:
Putin beseft dat Rusland z’n macht op het geopolitieke toneel mogelijk voor altijd aan het verliezen is nu. Ik ben bang dat het voor hem nu echt alles of niets is.
Raken is een lastig woord bij een atoombom. De explosie vind sowieso boven de stad plaats voor maximale schade.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoeveel raakt een atoombom? Een stad als Amsterdam? Heel Noord Holland? Compleet Nederland?
vergeet de jodiumdruppels niet en een gasmaskerquote:Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Ik ga alvast toilet papier en pasta inslaan.
Die blijft veilig in z'n bunker onder de grond, je stuurt afgevaardigden naar zoiets.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef PiraatPiet het volgende:
Als Putin zelf gaat onderhandelen stuur je er iemand heen met COVID, ben je zo van hem af als je de berichten mag geloven.
Dit denk en hoop ik ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vooralsnog is Rusland gegaan van het land 'denazificeren' tot onderhandelingen onder belachelijke voorwaarden tot onderhandelen zonder voorwaarden. Zie niet in waarom ze dan ineens wel belachelijke eisen op tafel gaan gooien, er zullen echt wel een paar lui in dat regime zitten die inzien dat die inval niet meer echt bijster veel kans van slagen heeft. Dan kunnen ze maar beter nu kijken of ze er nog iets uit kunnen slepen in plaats van zich over een periode van weken tot maanden helemaal stuk vechten en nog verder verzwakken.
Ja dat bedoelde ik ook een beetje. Vertrouw het voor geen meter.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
Hopelijk is die meeting geen valstrik van de Russen om Zelensky te pakken te krijgen
Zelensky zal daar niet zelf naartoe gaan natuurlijk. Poetin evenmin.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
Hopelijk is die meeting geen valstrik van de Russen om Zelensky te pakken te krijgen
Tsar Bomba is niet meer in gebruik, was te zwaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De zwaarste bom:
Brussel:
[ afbeelding ]
Amsterdam:
[ afbeelding ]
Bekijk zelf waar de zwaarste bom zou eindigen:
https://outrider.org/nucl(...)Netherlands&long=4.9
Iets met "pics"quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Mansjester het volgende:
Live vanaf de Dam kan ik bevestigen dat Oekraïense vrouwen heerlijk ordinair zijn
Hij gaat er niet zelf heen toch. Het gaat om vertegenwoordigers van beide kanten.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:04 schreef Momo het volgende:
Als je "airburst" pakt is de schade groter. In Hiroshima en Niggasaki hebben ze dat ook gedaanquote:Op zondag 27 februari 2022 15:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
De zwaarste bom:
Brussel:
[ afbeelding ]
Amsterdam:
[ afbeelding ]
Bekijk zelf waar de zwaarste bom zou eindigen:
https://outrider.org/nucl(...)Netherlands&long=4.9
Drone ter grote van een vlieg met wat zenuwgif.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:07 schreef Rianne84 het volgende:
Er zit toch wel ergens een CIA spion in het Kremlin die deze dwaas even kan omleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |