Het kan inderdaad net zo goed een afleidingsmanoeuvre zijn om de Oekraïners bezig te houdenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:59 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het goed komt. Als Rusland met belachelijke eisen komt zijn die gesprekken zo over
Of het westen van Rusland moet bevrijd worden en aansluiten bij Ukraine.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Oekraïne moet zelf lekker met belachelijke eisen komen. Al het Russische gas bijvoorbeeld.
Dit is een goed teken tochquote:Op zondag 27 februari 2022 14:56 schreef Johannes788 het volgende:
Ukraine en Rusland gaan praten. Gelukkig
https://twitter.com/bnonews/status/1497931786952876037?s=21
Je denkt toch niet dat die angsthaas daar zelf bij zal zijn?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Miniem het volgende:
Hopelijk vergiftigen ze Putin met die onderhandeling.
Het minimale voor Putin lijkt mij, Krim bij Rusland, Donbas republieken onafhankelijk, en Oekrainse regering stapt op.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef PiraatPiet het volgende:
Putin kan toch geen vrede sluiten? Dat is voor hem toch enorm gezichtsverlies?
Zei je Peacemaker..quote:Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Met wapens zoals de MIRV (weet niet of de russen zoiets hebben) hoef je helemaal niet te kiezen. Dat ding sproeit gewoon een stuk of 6 atoombommen uit over een gigantisch oppervlak
[ afbeelding ]
'The Peacekeeper' Missle test: J(ja dat ding heeft echt zo)
[ afbeelding ]
Hij zal daar niet zelf naartoe gaan natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Miniem het volgende:
Hopelijk vergiftigen ze Putin met die onderhandeling.
Spierballentaal voorafgaand aan onderhandelingen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Eerst pushbericht over de kerndivisie en niet veel later onderhandelen.
Vliegt ook lekker alle kanten op
Hoeveel raakt een atoombom? Een stad als Amsterdam? Heel Noord Holland? Compleet Nederland?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Met wapens zoals de MIRV (weet niet of de russen zoiets hebben) hoef je helemaal niet te kiezen. Dat ding sproeit gewoon een stuk of 6 atoombommen uit over een gigantisch oppervlak
[ afbeelding ]
'The Peacekeeper' Missle test: J(ja dat ding heeft echt zo)
[ afbeelding ]
Dit is expres. Rusland doet dat wel vaker.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Eerst pushbericht over de kerndivisie en niet veel later onderhandelen.
Vliegt ook lekker alle kanten op
Ja geen idee. Dacht die iets met de straling dedenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want? Daar heb je toch geen fuck aan met een atoombom? Jodiumpillen zijn voor rampen met kernreactoren als er radioactief jodium vrijkomt. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/straling/jodiumtabletten
Het eerste voorstel was in Belarus, dus dit is al wat 'neutraler'. Zullen wel een hoop voorwaarden aan verbonden zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind de plek, de grens met Belarus wel wat opmerkelijk. Zou dat niet 1 2 3 vertrouwen.
Dat zal Poetin niet zelf gaan doen…quote:Op zondag 27 februari 2022 15:01 schreef Miniem het volgende:
Hopelijk vergiftigen ze Putin met die onderhandeling.
Mijn kat is internet memequote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:02 schreef YourCaptor het volgende:
Nog even hier posten voordat de bom valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |