Ik neem aan dat Putin daar ook niet zelf gaat zitten.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:17 schreef Breekfast het volgende:
Zelensky gaat natuurlijk niet zelf naar die onderhandelingen.
Daar stuur je diplomaten heen. Niet de leden an de regering.
Je onderhandelingspositie scherp stellen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat een lul is het ook
Maar het is wel een uiterst eigenaardige tactiek die die volgt, het ene moment zeggen dat die wil 'onderhandelen' om vervolgens wel de kernwapens op scherp te zetten
Waren de standaard veteranen er ook?quote:
"Erken dat de Krim en de Donbass vanaf nu Rusland zijn en we stoppen. Jullie weten nu dat we niet alleen loos dreigen".quote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Momo het volgende:
Best case scenario voor die onderhandelingen zou toch zijn, geef Oekraine aan ons dan stoppen wij met de oorlog?
Lijkt mij sterk dat de Russen ineens heel redelijk zouden zijn.
Ik heb ook een heel ander beeld van de Oekraïense vrouwen in Nederland. Juist dat ze veel beschaafder zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mwoah. Die in Amsterdam gingen best op in het grote geheel.
(Ik kom net van de Dam vandaan, wilde wel langer blijven maar het werd te druk.)
Ja zijn wel goede en eerlijke onderhandeling zo, eerst een land binnenvallen, gaan dreigen met kernwapens en vervolgens zeggen dat als ze braaf meewerken ze 'vrede' kunnen sluitenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je onderhandelingspositie scherp stellen.
Wie zegt dat dat niet al gebeurd isquote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef roos94 het volgende:
Is er nou echt helemaal niemand in de buurt van Putin die een kogel door dat brein kan jagen? De Russen worden hier toch zelf ook niet beter van..
Die moet Nederland confisceren.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef westwoodblvd het volgende:
Er staat nog een vliegtuig van Aeroflot op Schiphol. Die zal daar nog wel een tijdje blijven denk ik.
Het ergste noem je als laatstquote:Op zondag 27 februari 2022 15:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Stralingsziekte, honger, chaos en geen Fok meer ook.
Ja het zal helaas geen romantisch Fallout verhaaltje worden danquote:Op zondag 27 februari 2022 15:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja onderhandelingen. Niet heel veel vertrouwen in. Dat zal in Oekraïne niet heel anders zijn. Maar hè, luisteren kan altijd. Misschien, heel misschien zeggen de Russen, sorry, vergissing, hebben we niet zo bedoeld, kusje? Maar denk het niet.
Atoomoorlog. Full-scale kun je het beste zorgen bij de eerste directe slachtoffers te zijn. Hoe dichter bij hoe fijner. Na zo’n oorlog is het leven ronduit kut. Stralingsziekte, honger, chaos en geen Fok meer ook.
Putin en zijn kornuiten hebben helemaal niets te schaften met wat goed voor de Russen is, alleen wat goed voor hun is boeit ze,.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef roos94 het volgende:
Is er nou echt helemaal niemand in de buurt van Putin die een kogel door dat brein kan jagen? De Russen worden hier toch zelf ook niet beter van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |