abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:20 #176
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_203863307
Als ik op Google afbeeldingen zoek op 'Poetin judo' begrijp ik wel waarom ie graag op het Blauw-Geel vecht..
(Vast al eerder behandeld hm?)
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:24 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203863308
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Daar is de volgende escalatie.
Maar is dit een stap die er voor zorgt dat Poetin wil onderhandelen of juist olie op het vuur gooit en een kat in het nauw wordt?
pi_203863310
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Niet een helemaal juist vergelijk aangezien er in Overijssel en Gelderland vrijwel geen ethische Duitsers wonen. Maar als inwoner van Overijssel heb ik er geen bezwaar tegen als Noord en Oost-Nederland verder gaan als Duitse deelstaat hoor. ;)
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:50 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203863314
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
ik ook
Waarom zou je dat doen als Oekraïne?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:53 #180
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863316
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:21 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het ergste noem je als laatst :{
Ja precies. Stralingsziekte en honger is nog te doen als je tenminste ONZ kan lezen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:53 #181
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863317
quote:
80s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Om wereldwijde escalatie te voorkomen.
Ik zeg niet dat ze dat moeten doen, maar het is op zich een valide punt.
Alleen zal dat voor Putin nooit een houdbare situatie zijn als de rest van de wereld Rusland daardoor links laat liggen, dus dat voorkomen is dan eigenlijk alleen maar uitstellen.
Tsja, als de Belgen opeens Limburg en Zeeland willen hebben geven we die gewoon omdat het zielig is voor andere landen als het escaleert?

Natuurlijk niet. Het is een soeverein land, die mogen hun eigen land behouden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 15:25:55 #182
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203863318
Nou, als China ook nog even een duitje in het zakje doet dan is het wel klaar. De wereld is nog nooit zo verenigd geweest _O-
pi_203863323
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef Fer het volgende:
Nu beide partijen de wapens hebben laten kletteren, lijkt mij een goede afloop van de onderhandelingen wel mogelijk.

Doorvechten zal voor beide partijen alleen maar ellende opleveren.
Klopt. Het komt goed :) :)
pi_203863324
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekraïne onder Russisch bewind.
Oh ja joh? Wijst de situatie van nu erop dat het erg lekker loopt voor de Russen? Laten we er gewoon reëel over zijn: Voor de Russen was dit een compleet fiasco en dat weten ze zelf ook wel. Nu is het voor hen een kwestie van nog kijken wat voor kruimels je eruit kan slepen en hopen dat de interne onrust in Rusland niet hun regime in gevaar brengt.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:26:09 #185
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863325
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Zie hem echt niet ineens Oekraine erkennen als zelfstandig land, met of zonder Krim/Donbass
Dan hebben onderhandelingen sowieso geen zin.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 27 februari 2022 @ 15:26:10 #186
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_203863326
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Dan krijg je in de toekomst hetzelfde verhaal opnieuw. Keer op keer een stuk militair inpikken, keer op keer met onderhandelingen weer een stuk juridisch inlijven. Dit kan je niet over je kant laten gaan. Dan heb je geen eigenwaarde.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:26:13 #187
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863328
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef DarkwingDuck het volgende:
Maar als inwoner van Overijssel heb ik er geen bezwaar tegen als Noord en Oost-Nederland verder gaan als Duitse deelstaat hoor
Wtf.

Ik wel.
pi_203863329
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Inderdaad. Dit exact. Mijn vriendin zei het donderdag al op de eerste dag van de invasie treffend. Elk slachtoffer die de invasie met zich meebrengt is een schande, maar er zit zeker zoveel pijn in het zien van vijandelijke tanks in je stad die de Oekraïense vlag vervangen door een Russische. En dáár wordt voor gevochten.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 27 februari 2022 @ 15:26:19 #189
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203863330
Vermoeiende gozer die Poetin.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203863332
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekraïne een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekraïne, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_203863335
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef jigggy het volgende:

[..]
Denk je nou echt dat Poetin gezichtsverlies gaat lijden :')
Denk je dat Poetin de verlosser er goed voor staat als Oekraïne is veranderd in een paar smeulende hopen?
.
pi_203863338
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekraïne een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekraïne, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
Zou het niet eens zo gek vinden
pi_203863344
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Wtf.

Ik wel.
De onafhankelijke volksrepubliek Twente! _O-
zie email 27 oktober
pi_203863346
Begin maar eens met de dienstplicht weer in te voeren, en dan verplicht een paar maanden aan de Oost-grens van de EU gestationeerd worden. Heb je wel iets anders om je zorgen over te maken dan vrouwelijke piemels.
pi_203863347
twitter
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:28:01 #196
236264 crew  capricia
pi_203863348
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De onafhankelijke volksrepubliek Twente! _O-
Heb je al nukes? _O-
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Miss 200.000.000! zondag 27 februari 2022 @ 15:28:07 #197
367000 roos94
pi_203863351
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekraïne een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekraïne, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
Maar waarom zou hij heel europa kapot willen maken (wetende dat artikel 5 in werking treedt en Rusland er ook aan gaat)
pi_203863352
Ben wel om hoor. We moeten meer samenwerken als EU. In elk geval qua buitenlands beleid en leger. Dit gaan we de komende decennia niet trekken in ons eentje of op de huidige manier.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:28:18 #199
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863353
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tsja, als de Belgen opeens Limburg en Zeeland willen hebben geven we die gewoon omdat het zielig is voor andere landen als het escaleert?

Natuurlijk niet. Het is een soeverein land, die mogen hun eigen land behouden.
Zeker. Maar er wordt echt wel naar grotere belangen dan die van Oekraïne gekeken. Door Oekraïne zelf wellicht niet, dat zou volledig te begrijpen zijn.
Maar stel dat jij moest kiezen: een nucleaire oorlog of een deel van Oekraïne opofferen.
pi_203863357
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Het zal toch niet dat dat hele gestuntel in Oekraïne een vooropgezet plan is om het westen van uitlokken te kunnen betichten en een oorlog tegen het westen te legitimeren?

Had het Russische leger echt zijn best gedaan in Oekraïne, was het binnen de kortste keren afgelopen, nog voordat het westen maatregelen had kunnen nemen. Nu heeft hij het westen in staat gesteld maatregelen te nemen (en daarmee een excuus voor oorlog) en heeft hij zijn beste troepen nog achter de hand.

Godver, ik hoop echt niet dat dit een voorbedachte zet in een groter schaakspel is waar wij gewoon volledig ingetuind zijn.
:') :') :')

Russisch leger is gewoon kut. Stel dronken flikkers en pubers in tanks. Zonder nukes was Rusland allang binnengevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')