Vooral te slap. En die houding heeft het tot hier laten komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.
Maar misschien ben ik te optimistisch.
Waarom zou Oekraine hun gebieden opgeven?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.
Maar misschien ben ik te optimistisch.
Putin erkent Oekraïne niet eens als zelfstandig land, wat het al 30 jaar is, begin daar maar eens mee.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.
Maar misschien ben ik te optimistisch.
Gewoon terug naar old school nieuwsgroepen. Er zullen vast nog wel ergens servers draaien na een nucleaire ramp.quote:
ik ookquote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.
Maar misschien ben ik te optimistisch.
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.
Maar misschien ben ik te optimistisch.
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekraïne onder Russisch bewind.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral te slap. En die houding heeft het tot hier laten komen.
Probleem is allen dat je maar moet hopen dat het alternatief beter is en er geen complete anarchie ontstaat in het machtsvacuüm met alle mogelijke gevolgen van dien.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef roos94 het volgende:
Is er nou echt helemaal niemand in de buurt van Putin die een kogel door dat brein kan jagen? De Russen worden hier toch zelf ook niet beter van..
Moeilijk moeilijk. Als je Limburg had gezegd had ik het wel geweten.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Daar heeft Putin helemaal geen centjes voor straks.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekraïne onder Russisch bewind.
Ik heb 1000 uur in fallout 3 ben er klaar voorquote:Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zal helaas geen romantisch Fallout verhaaltje worden dan
Putin moet wat.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekraïne onder Russisch bewind.
Zie hem echt niet ineens Oekraine erkennen als zelfstandig land, met of zonder Krim/Donbassquote:Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Putin erkent Oekraïne niet eens als zelfstandig land, wat het al 30 jaar is, begin daar maar eens mee.
Dan wordt FC Twente dus écht een Duitse clubquote:Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Dat is volgens mij een stevige maatregelquote:Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Daar is de volgende escalatie.
Om wereldwijde escalatie te voorkomen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou Oekraine hun gebieden opgeven?
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.
Maar misschien ben ik te optimistisch.
Iemand die een Onion-mirror op kan zetten?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Gewoon terug naar old school nieuwsgroepen. Er zullen vast nog wel ergens servers draaien na een nucleaire ramp.
Gisteren was er ééntje die bij voorbaat het land wilde geven aan Rusland want zo erg is het toch niet om onder het bewind van Putin te leven.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel heel makkelijk landjepik bij sommige users hier. Beetje eigen soldaten vooruit sturen en dan annexeren
Oekraine gaat accoord met de annexatie van de huidige gebieden en wordt vervolgens lid van de NAVO.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.
Maar misschien ben ik te optimistisch.
Denk je nou echt dat Poetin gezichtsverlies gaat lijdenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef Fer het volgende:
Nu beide partijen de wapens hebben laten kletteren, lijkt mij een goede afloop van de onderhandelingen wel mogelijk.
Doorvechten zal voor beide partijen alleen maar ellende opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |