abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2022 @ 15:22:36 #151
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863257
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Vooral te slap. En die houding heeft het tot hier laten komen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:22:45 #152
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863259
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Waarom zou Oekraine hun gebieden opgeven?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:22:47 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863260
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Putin erkent Oekraïne niet eens als zelfstandig land, wat het al 30 jaar is, begin daar maar eens mee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203863262
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:21 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het ergste noem je als laatst :{
Gewoon terug naar old school nieuwsgroepen. Er zullen vast nog wel ergens servers draaien na een nucleaire ramp.
pi_203863264
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
ik ook
  zondag 27 februari 2022 @ 15:23:00 #156
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203863265
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203863272
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Vooral te slap. En die houding heeft het tot hier laten komen.
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekraïne onder Russisch bewind.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:23:35 #158
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863273
Wel heel makkelijk landjepik bij sommige users hier. Beetje eigen soldaten vooruit sturen en dan annexeren
  zondag 27 februari 2022 @ 15:23:45 #159
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203863276
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef roos94 het volgende:
Is er nou echt helemaal niemand in de buurt van Putin die een kogel door dat brein kan jagen? De Russen worden hier toch zelf ook niet beter van..
Probleem is allen dat je maar moet hopen dat het alternatief beter is en er geen complete anarchie ontstaat in het machtsvacuüm met alle mogelijke gevolgen van dien.
pi_203863277
twitter

Daar is de volgende escalatie.
zie email 27 oktober
pi_203863280
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Moeilijk moeilijk. Als je Limburg had gezegd had ik het wel geweten.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:02 #162
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863281
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekraïne onder Russisch bewind.
Daar heeft Putin helemaal geen centjes voor straks.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:05 #163
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203863283
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja het zal helaas geen romantisch Fallout verhaaltje worden dan -O-
Ik heb 1000 uur in fallout 3 ben er klaar voor
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:07 #164
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863285
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja is zo. Maar je moet wat. Continuering van het offensief brengt vermoedelijk heel Oekraïne onder Russisch bewind.
Putin moet wat.

En dat is vooral stoppen met ademen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:11 #165
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203863288
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Putin erkent Oekraïne niet eens als zelfstandig land, wat het al 30 jaar is, begin daar maar eens mee.
Zie hem echt niet ineens Oekraine erkennen als zelfstandig land, met of zonder Krim/Donbass
  Moderator / Redactie FP zondag 27 februari 2022 @ 15:24:12 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_203863289
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij zou Gelderland en Overijssel ook zo opgeven als de mof dat verlangt zodat de Amerikanen gewoon een fatsoenlijke prijs kunnen blijven betalen voor hun BMW's?
Dan wordt FC Twente dus écht een Duitse club :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:24:22 #167
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863290
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Daar is de volgende escalatie.
Dat is volgens mij een stevige maatregel :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:27 #168
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863291
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Waarom zou Oekraine hun gebieden opgeven?
Om wereldwijde escalatie te voorkomen.
Ik zeg niet dat ze dat moeten doen, maar het is op zich een valide punt.
Alleen zal dat voor Putin nooit een houdbare situatie zijn als de rest van de wereld Rusland daardoor links laat liggen, dus dat voorkomen is dan eigenlijk alleen maar uitstellen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:28 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203863292
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
|:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203863294
Nu beide partijen de wapens hebben laten kletteren, lijkt mij een goede afloop van de onderhandelingen wel mogelijk.

Doorvechten zal voor beide partijen alleen maar ellende opleveren.
.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:24:58 #171
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863298
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:22 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Gewoon terug naar old school nieuwsgroepen. Er zullen vast nog wel ergens servers draaien na een nucleaire ramp.
Iemand die een Onion-mirror op kan zetten?
pi_203863300
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel heel makkelijk landjepik bij sommige users hier. Beetje eigen soldaten vooruit sturen en dan annexeren
Gisteren was er ééntje die bij voorbaat het land wilde geven aan Rusland want zo erg is het toch niet om onder het bewind van Putin te leven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203863301
Inmiddels is er bijna geen staatsbedrijf in Rusland met een website die nog in de lucht is. _O_
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:17 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863305
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik hoop dat ze de vrede snel gaan tekenen en Oekraïne akkoord gaat met de annexatie van de huidige gebieden. Dan kan het grootste deel van Oekraïne gewoon blijven bestaan.

Maar misschien ben ik te optimistisch.
Oekraine gaat accoord met de annexatie van de huidige gebieden en wordt vervolgens lid van de NAVO.

Daar gaat Poetin wss niet mee accoord.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:25:18 #175
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_203863306
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef Fer het volgende:
Nu beide partijen de wapens hebben laten kletteren, lijkt mij een goede afloop van de onderhandelingen wel mogelijk.

Doorvechten zal voor beide partijen alleen maar ellende opleveren.
Denk je nou echt dat Poetin gezichtsverlies gaat lijden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')