Turkije is NATO, dus ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef Werkperd het volgende:
Als Turkije de oorlog in wordt gesleurd dan breekt de hel compleet los.
Ja en hoe ga je jezelf beschermen tegen bandieten en ander tuig? Denk je dat je zomaar stiekem kan vreten? Nooit Fallout gespeeld of wa?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als er voedselcrisis komt en die nuke valt in Noord Holland dan overleef ik het wel
Dat krijg je niet eens meer op, misschien als je een familieblik tomatensoep hebt waar je in kunt gaan zitten tegen de straling dat het nog lukt. 😊quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Ja en ik wens hem heel veel plezier!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Afschaffen globalisatie, herverdeling, loonsverhoging en sociale huurwoningen bouwen, en energie transitie versnellen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef Aurelius het volgende:
Ik mag hopen dat we hierna echt klaar zijn met dat woke gelul en zelfkastijding dat het westen overal schuld aan heeft.
We moeten echt terug naar onze basiswaarden. De superieuriteit van een liberaal systeem. Is niet perfect, maar vele male beter dan wat Rusland en China voor ogen hebben.
Uiteraard.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Ja, die is niet zo snel van de Lech.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
quote:Nederlandse wapens onderweg naar Oekraïne
De wapens die door Nederland zijn toegezegd aan Oekraïne zijn op weg naar het land. De 50 antitankwapens, 400 bijbehorende raketten en de 200 Stinger-luchtdoelraketten zijn ingeladen in een militair transportvliegtuig op vliegbasis Eindhoven, dat zojuist is opgestegen.
Het ministerie van Defensie meldt niet wat de bestemming is van het toestel. In het persbericht schrijft ministerie enkel dat het een land in Oost-Europa betreft. Daar liggen verschillende NAVO-lidstaten. "Vanaf daar gaan de militaire middelen over de weg naar Oekraïne."
https://nos.nl/collectie/(...)derland-tegen-oorlog
In Zierikzee doen wij dat nietquote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja en hoe ga je jezelf beschermen tegen bandieten en ander tuig? Denk je dat je zomaar stiekem kan vreten? Nooit Fallout gespeeld of wa?
Hoop voor je dat je ook wapens in huis hebt. Straks komt de buurman langs als zijn voedsel op is.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Heb je al wel een pipboy klaarliggen?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb 1000 uur in fallout 3 ben er klaar voor
Nee.. dit kan nietquote:Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef polderturk het volgende:
Dronken rus rijdt het water in met tank.
[ twitter ]
Dat is een oud vrouwtje aan de ene kant en een gehandicapte aan de andere kant. Mijn man slaat die met 1 vuist neerquote:Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je ook wapens in huis hebt. Straks komt de buurman langs als zijn voedsel op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |