De Oranjes hebben nou eenmaal geen goede politieke en maatschappelijke antenne. Dat kun je ze ook niet kwalijk nemen, ze worden er namelijk niet op uitgekozen.quote:
Je vindt het wel een goed moment voor vakantie?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moet Wimlex volgens jou doen? Verlicht ons
Tunnel snakes rule!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al wel een pipboy klaarliggen?
WTFquote:Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef polderturk het volgende:
Dronken rus rijdt het water in met tank.
[ twitter ]
Stoerquote:Op zondag 27 februari 2022 15:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is een oud vrouwtje aan de ene kant en een gehandicapte aan de andere kant. Mijn man slaat die met 1 vuist neer
Hij heeft ooit nog geapre-skied met Vlad. Komt goed.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, die is niet zo snel van de Lech.
Dan heeft hij z'n 'neutrale buffer'quote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Usert het volgende:
Wat als Putin een kernwapen op de Ukraine gooit?
Met wat er nu nog over is van het russische leger kan Turkije dat bijeenvegen. Voordat wij komen helpen is de het al afgelopen vermoed ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef Werkperd het volgende:
Als Turkije de oorlog in wordt gesleurd dan breekt de hel compleet los.
https://outrider.org/nucl(...)%20Ukraine&long=30.5quote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Usert het volgende:
Dat is op zich toch geen probleem? In deze situatie lijkt het me belangrijker dat mensen als Rutte en co er zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Verwijzingen naar welk dier dan ook zijn een belediging voor die hele diersoort.
Dan krijg je de patstelling, gaan we er 1 teruggooien en de hele wereld om zeep helpen. Of laten we het gaan onder de noemer, anders gaat iedereen los.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Usert het volgende:
Het is voorjaarsvakantie dus zijn dochters zijn vrij en kunnen ze mooi samen skiën. Prachtig weer hopelijk. Uitstekende timingquote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je vindt het wel een goed moment voor vakantie?
Ah joh Rusland heeft nog maar 2/3 van zijn capaciteit achter de handquote:Op zondag 27 februari 2022 15:38 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Met wat er nu nog over is van het russische leger kan Turkije dat bijeenvegen. Voordat wij komen helpen is de het al afgelopen vermoed ik.
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:34 schreef roos94 het volgende:
Klopt het dat wimlex nu wintersport aan het vieren is?
En hopen dat zijn opvolger niet zo'n krankjorem isquote:Op zondag 27 februari 2022 15:38 schreef TLC het volgende:
Deze ellende kan alleen gestopt worden met de dood van putin.
hou toch opquote:Op zondag 27 februari 2022 15:30 schreef roos94 het volgende:
Heb vanmiddag wat nood voedsel ingeslagen, maar niet genoeg , maar voor 2 weken ongeveer. Wilde dinsdag opnieuw inslaan. Straks is het te laat
Ik zie handel.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Tengano het volgende:
Geiger tellers kosten tussen de 20 en de 100 euro mensen.
Het is het enige wat 'ie lijkt te kunnen proberen. Over de grond lijken de troepen het niet te kunnen bolwerken vooralsnog.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dus de samenvatting van vanmiddag is dat Rusland wel wil onderhandelen, maar alleen met de kernwapens op scherp?
Dat is best een pittige positie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |