abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:51:35 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863743
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef Aether het volgende:

[..]
No fly landen voor Rusland.
Wel apart dat Nederland er niet bij zit en België wel
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 15:51:44 #77
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203863747
Het zegt toch wel genoeg dat de Russen zo'n Kharkov op 60km van de Russiche grens nog altijd niet in de greep hebben. Je zou zeggen dat ze de Oekrainers alleen al op mankracht far outnumberen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:51:54 #78
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203863749
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Die leg je onder je bed. En pak je makkelijk op bij een guerrillaoorlog. :D
Dus :')
  zondag 27 februari 2022 @ 15:52:32 #79
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203863757
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wel apart dat Nederland er niet bij zit en België wel
Vanavond ook Nederland
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203863761
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef JohnBercow het volgende:

[..]
De situatie is anders, maar het ontbreken van een politieke en maatschappelijke antenne is hetzelfde imho. Ja, de Koning heeft verder toch weinig te vertellen sancties en hulpverzoeken, maar ik vind het heel bijzonder dat je denkt (als Koning) "ik ga lekker een weekje op wintersport".
Tsja, hij doet maar. Ik lach om dat hele Koningshuis. Had het prima gevonden als 'ie de situatie even had aangekeken. Maar of 'ie nu veel toegevoegde waarde heeft als hij thuis op de bank gaat zitten wachten?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:53:00 #81
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203863763
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb Poetin altijd een ratje gevonden, of eigenlijk een rat.
Maar volgens mij zit er een tumor in dat hoofd van werkelijk ongekende omvang.
Idd het glibber gevoel heeft mij nooit verlaten.
Lastig om verder te beoordelen. De mimiek die hij onbewust toont, spreekt mij boekdelen dat hij aardig overtuigd is geraakt van zijn almacht en onaantastbaarheid. Interessant is dat er in zijn geledingen diverse bronnen zitten die van harte zijn plannen delen om zo à la HomeLand, te voorkomen dat het echt uit de klauwen zal gaan lopen.
Putin zal inmiddels zoiets hebben van wie is de mol...... of zijn ze dat allemaal ? Verder een uitstekende strategie van Biden om alle intel direct te delen.

Zelf heb ik vertrouwen dat ook in Rusland redelijk denkende mensen zitten op cruciale posities die zullen zorgen dat het dan onafwendbare niet gebeurd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203863767
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wel apart dat Nederland er niet bij zit en België wel
Gaat vanavond pas in.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203863768
De stingers zijn onderweg.

https://globe.adsbexchange.com/?icao=477ff3
  zondag 27 februari 2022 @ 15:53:52 #84
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_203863777
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
Het zegt toch wel genoeg dat de Russen zo'n Kharkov op 60km van de Russiche grens nog altijd niet in de greep hebben. Je zou zeggen dat ze de Oekrainers alleen al op mankracht far outnumberen.
Mogelijk toch een onderschatting van de vechtlust en nationalisme van de Oekraïners, en overschatting van de Russische moraal.

Maar Rusland kan nog een eind opschalen, en Putin zie ik er wel voor aan om liever King of the ashes te zijn dan te verliezen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 februari 2022 @ 15:53:57 #85
284411 crew  heywoodu
pi_203863778
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef tralalala het volgende:

[..]
Die wind maakt het vieskoud anders
Ik heb anderhalf uur een rolstoel voortgeduwd. Geloof me, de koude wind was erg welkom.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:54:30 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863788
twitter


HERRES is gered! We kunnen opgelucht gaan ademhalen
  zondag 27 februari 2022 @ 15:54:55 #87
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203863797
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Volgens mij komt het niet zo ver. Russen zoeken nu manieren om te overleggen. Oekraïne stelt ze in staat zonder eisen aan tafel te zitten. Dit is een Russische verlies.
Ze hadden Putin uit moeten nodigen om in Kyiv te komen praten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203863798
Ik hoop dat in de innercircle van Putin mensen beginnen zich af te vragen of ze niet beter van Putin af kunnen komen voordat het te laat is. Daarop kunnen we ook hopen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 27 februari 2022 @ 15:55:28 #89
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863805
quote:
5s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Misschien niet. Om straling te meten toch?
Ja, om te kijken in welk gebied je veilig bent, en in welk gebied niet.

Zo'n ding zou je dus gebruiken als je het overleefd hebt en je er ook nog batterijen voor hebt.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:55:28 #90
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_203863806
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als er voedselcrisis komt en die nuke valt in Noord Holland dan overleef ik het wel
Lees op wiki dat Vlad 2 dochters heeft waarvan er eentje met een Nederlander getrouwd is. Hebben ook nog een tijd in Nederland gewoond, Voorschoten.
Misschien spaart ie Nederland wel.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 27 februari 2022 @ 15:55:45 #91
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863809
Wat maakt het nou uit of Turkije betrokken raakt in dit conflict?

Het lijkt mij alleen maar goed dat Poetin verder geïsoleerd raakt en dat het een gevalletje 'een tegen de rest' zal worden.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:56:19 #92
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863818
Kernwapens staan op scherp en dan een wandelingetje gaan maken :')
pi_203863820
Kunnen we de Mossad inhuren om Valdimir Putin om te leggen?
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:56:39 #94
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863822
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat maakt het nou uit of Turkije betrokken raakt in dit conflict?
Omdat Turkije een NAVO land is
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863823
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]

HERRES is gered! We kunnen opgelucht gaan ademhalen
Van een veilig landje naar voetballen in een oorlogsgebied. Het leven kan raar lopen :D
  zondag 27 februari 2022 @ 15:56:51 #96
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203863824
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Op die manier is Duitsland ook een heel eind gekomen, steeds maar afwachten en aankijken van de rest.
Kan me voorstellen dat de Westerse landen toch niet staan te springen om gelijk een atoomoorlog te beginnen, welke keuze je in deze ook maakt iedereen verliest.
Westerse landen zullen die oorlog dan ook niet beginnen en nee, het is geen keuze om je have en goed tee willen of beter te moeten beschermen als de ander je gaat aanvallen.
Hier vooral goed in de gaten houden wie de agressor is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 27-02-2022 16:04:12 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203863829
twitter


VERVROEGD allen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 februari 2022 @ 15:57:24 #98
284411 crew  heywoodu
pi_203863830
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:56 schreef Tengano het volgende:
Kernwapens staan op scherp en dan een wandelingetje gaan maken :')
Dat gebeurde pas toen de wandeling al onderweg was he :(
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:57:25 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863831
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:56 schreef Tengano het volgende:
Kernwapens staan op scherp en dan een wandelingetje gaan maken :')
Heb je tenminste wel een mooi wijds uitzicht over de polder wanneer de bommen vallen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863832
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Lees op wiki dat Vlad 2 dochters heeft waarvan er eentje met een Nederlander getrouwd is. Hebben ook nog een tijd in Nederland gewoond, Voorschoten.
Misschien spaart ie Nederland wel.
Wishful thinking
Hij gaat alles en iedereen vernietigen
  zondag 27 februari 2022 @ 15:57:52 #101
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863834
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Omdat Turkije een NAVO land is
Ja, maar de rest van de NAVO heeft toch ook al diens luchtruim dichtgegooid? Ik snap dan niet wat er dan zo relevant aan is, want vooralsnog heeft Poetin geen plannen om Turkije binnen te vallen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:57:56 #102
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203863837
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

VERVROEGD allen.
Dit is gespeeld, Rusland kan inpakken!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203863838
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

VERVROEGD allen.
Nog 3 minuten GENOT
pi_203863842
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat maakt het nou uit of Turkije betrokken raakt in dit conflict?

Het lijkt mij alleen maar goed dat Poetin verder geïsoleerd raakt en dat het een gevalletje 'een tegen de rest' zal worden.
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
pi_203863844
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

VERVROEGD allen.
De komende twee weken zijn cruciaal.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:58:29 #106
236264 crew  capricia
pi_203863847
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

VERVROEGD allen.
Ah..een avondklokje voor Russische vliegtuigen. :+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203863851
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Wishful thinking
Hij gaat alles en iedereen vernietigen
Nou nou nou nou
pi_203863856
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dit is gespeeld, Rusland kan inpakken!
We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen

pi_203863857
twitter

Rob de Wijk is ook helder...
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:59:33 #110
236264 crew  capricia
pi_203863860
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203863867
Putin gaat gewoon dreigen met nukes, wat een staatsmongool. Maar ja niet totaal onverwachts nu hij gevoelig gezichtsverlies lijdt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 februari 2022 @ 16:00:00 #112
284411 crew  heywoodu
pi_203863871
Luchtruim (voor Russen)
pi_203863872
twitter

Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
pi_203863876
Luchtruim is nu dicht *O* w/ ^p^
  zondag 27 februari 2022 @ 16:00:06 #115
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863877
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
Dat klopt, zij erkennen nu dat in Oekraïne zich een oorlog afspeelt. Maar dat is toch soort van heugelijk nieuws? Dan heeft Rusland een bondgenoot minder; we weten allen immers dat Erdogan graag met Poetin in een enkel bed sliep.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:00:18 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863878
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Ja, maar de rest van de NAVO heeft toch ook al diens luchtruim dichtgegooid? Ik snap dan niet wat er dan zo relevant aan is, want vooralsnog heeft Poetin geen plannen om Turkije binnen te vallen.
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863883
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Er zal geen deurtje inzitten vermoed ik.
pi_203863888
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef heywoodu het volgende:
Luchtruim (voor Russen)
Timing genot
pi_203863889
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:53 schreef Vallon het volgende:

[..]
Idd het glibber gevoel heeft mij nooit verlaten.

Misschien omdat je wat voorgeschiedenis mist die wij allemaal schijnen te missen omdat zulk nieuws de westerse media nauwelijks mocht bereiken? Poetin heeft al jaren lang dingen gezegd die wij helemaal niet weten.
Ik begrijp nu wel meer de oorzaak van de sprongen die hij maakt.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203863892
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
Heb geen zwarte gezien :P
  zondag 27 februari 2022 @ 16:01:08 #121
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863894
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
Mijn god, ze doet het gewoon _O-
pi_203863895
Sorry Putin :)

  zondag 27 februari 2022 @ 16:01:26 #123
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863898
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
|:(
  zondag 27 februari 2022 @ 16:01:27 #124
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863900
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Stop er uit trekken.
pi_203863902
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
En waar gaat ie mee reageren? Een tweede oorlog die hij niet kan winnen?
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:01:32 #126
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_203863903
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef tralalala het volgende:

[..]
Die wind maakt het vieskoud anders
Kan je alvast wennen voor als we straks bij Rusland horen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 27 februari 2022 @ 16:01:41 #127
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863910
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Is het mogelijk door deze afsluiting dat Poetin de oorlog zal verklaren aan Turkije? Dat lijkt me niet erg aannemelijk, aangezien zij momenteel hun handen vol hebben aan Oekraïne.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:00 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_203863916
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
Jezus en de mannen die staan te vechten voor hun land zijn lucht, of zo :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:05 #129
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203863917
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
Het zegt toch wel genoeg dat de Russen zo'n Kharkov op 60km van de Russiche grens nog altijd niet in de greep hebben. Je zou zeggen dat ze de Oekrainers alleen al op mankracht far outnumberen.
Zal voor de gehersenspoelde soldaat die Oekranïne ingaat ook wel een deceptie zijn dat ze niet met joekbandjes worden binnengehaald. Winnen is één en dat vasthouden als overtuiging is anno nu een compleet ander verhaal.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:02:08 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203863918
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
Toch hebben ze wel gelijk, het is van de zotte. Om zo'n trein te zien waar alleen een donker gezin uitgehouden word, die waarschijnlijk ook gewoon in Oekraïne woonden...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:02:13 #131
236264 crew  capricia
pi_203863922
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Er zal geen deurtje inzitten vermoed ik.
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:18 #132
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_203863924
Putin oogt toch wat verward/ziekig in dat gesprek met z'n generaals
leuk
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 16:02:26 #133
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203863927
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
Dit is nep, toch?

Toch?

Edit: Verdomme het is gewoon echt _O-
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:26 #134
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863928
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Mijn schoenmoeder gaat daar dan baantjes zwemmen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:50 #135
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203863936
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Raap het volgende:
Putin oogt toch wat verward/ziekig in dat gesprek met z'n generaals
Meer een gevalletje wishful thinking
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203863937
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
pi_203863940
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Nog 3 minuten GENOT
Rond 14:00 uur landde er op Schiphol nog een Aeroflot toestel dat Düsseldorf als eindbestemming had.
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:03:01 #138
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863941
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En waar gaat ie mee reageren? Een tweede oorlog die hij niet kan winnen?
Op dit moment zou ik dat helaas niet eens meer uitsluiten gezien Vladdies vreemde sprongen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 16:03:15 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863942
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
Mwah zag dit eerder al op twitter. Donkere mensen moesten apart in een rij gaan staan en mochten ook lang niet verder. Ik bedoel, het is wel racisme ten top en gewoon walgelijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 27 februari 2022 @ 16:03:17 #140
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203863943
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
dit soort mensen moeten ze echt in een cel gooien :N
pi_203863947
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Toch hebben ze wel gelijk, het is van de zotte. Om zo'n trein te zien waar alleen een donker gezin uitgehouden word, die waarschijnlijk ook gewoon in Oekraïne woonden...
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
pi_203863951
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:03:44 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203863952
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.
pi_203863963
twitter


Definitief RIP
  zondag 27 februari 2022 @ 16:04:38 #145
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203863964
Wat moet er door de Bosphorus dan?
Ligt er nog een hele vloot in de Middellandse Zee?

Althans het gaat toch om alleen schepen van de Russische Marine?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:04:49 #146
236264 crew  capricia
pi_203863965
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.
Als Rusland schiet op zo'n Turks schip die de doorgang belemmert, is art 5 getriggered.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 27 februari 2022 @ 16:05:11 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203863972
Derde wereldoorlog aanstaande, pieples of kolor most affected :')
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203863973
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Hij kan met zijn supermacht Oekraïne niet eens laat. Laat staan Turkije.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:05:22 #149
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203863975
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Rob de Wijk is ook helder...
Derde Wereldoorlog incoming.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203863976
twitter


Aeroflot heeft een GROOT probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')