Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch hebben ze wel gelijk, het is van de zotte. Om zo'n trein te zien waar alleen een donker gezin uitgehouden word, die waarschijnlijk ook gewoon in Oekraïne woonden...
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne.
Als Rusland schiet op zo'n Turks schip die de doorgang belemmert, is art 5 getriggered.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.
Hij kan met zijn supermacht Oekraïne niet eens laat. Laat staan Turkije.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Derde Wereldoorlog incoming.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Rob de Wijk is ook helder...
Ja en die donkere mensen in dr trein worder verwijderd zodat een paar blanken erin kunnen. Zie je bin treinen en ook bij grensovergangen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Hierboven een gekleurde meneerquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne.
Nou leg een flink vrachtschip voor een van die bruggen en er komt niks meer door.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.
Dat is natuurlijk geen racisme.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
CNN zegt dat ze morgenochtend pas starten:quote:
quote:Ukraine-Russia talks will happen Monday, Ukrainian official says
From CNN's Matthew Chance and Tim Lister
Ukraine’s Deputy Interior Minister Evgeny Yenin says talks between Russian and Ukrainian delegations will take place Monday morning local time.
President Volodymyr Zelensky’s office said Belarus President Aleksander Lukashenko called the Ukrainian President earlier Sunday.
"The politicians have agreed that the Ukrainian delegation will meet with the Russian delegation without preconditions on the Ukrainian-Belarusian border, near the Pripyat River," his office said.
"Aleksander Lukashenko has taken responsibility for ensuring that all planes, helicopters and missiles stationed on the Belarusian territory will remain on the ground during the Ukrainian delegation's travel, meeting and return," the office continued.
https://edition.cnn.com/e(...)283d59bbe6d9f287b976
ohja? zoveel? laat eens zien danquote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
Tuurlijk, maar laten we even nadenken over wat het meest urgente probleem daar nu is.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mwah zag dit eerder al op twitter. Donkere mensen moesten apart in een rij gaan staan en mochten ook lang niet verder. Ik bedoel, het is wel racisme ten top en gewoon walgelijk.
Das pech, vliegtuig aan de ketting.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Aeroflot heeft een GROOT probleem.
BIJ1 denkt ook, hoe kunnen we dit spinnen met never waste een crisis for our better good.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne.
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syrië vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekraïne kom binnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |