abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:05:33 #151
58651 crew  murp
murp
  zondag 27 februari 2022 @ 16:05:42 #152
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203863984
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]

Definitief RIP
Huh ik dacht dat ze die net op tijd naar het westen hadden weten te vliegen?
Niet dus. ;(
pi_203863985
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:

[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Ja en die donkere mensen in dr trein worder verwijderd zodat een paar blanken erin kunnen. Zie je bin treinen en ook bij grensovergangen.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:05:45 #154
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203863986
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
Hierboven een gekleurde meneer
met een niet gekleurde mejuffrouw. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_203863987
twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_203863991
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
Nou leg een flink vrachtschip voor een van die bruggen en er komt niks meer door.
pi_203863994
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.
twitter
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_203863997
quote:
Hopen dat het ergens toe leidt wat een oplossing is.
pi_203864000
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:

[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Dat is natuurlijk geen racisme.
pi_203864001
quote:
CNN zegt dat ze morgenochtend pas starten:

quote:
Ukraine-Russia talks will happen Monday, Ukrainian official says
From CNN's Matthew Chance and Tim Lister

Ukraine’s Deputy Interior Minister Evgeny Yenin says talks between Russian and Ukrainian delegations will take place Monday morning local time.

President Volodymyr Zelensky’s office said Belarus President Aleksander Lukashenko called the Ukrainian President earlier Sunday.

"The politicians have agreed that the Ukrainian delegation will meet with the Russian delegation without preconditions on the Ukrainian-Belarusian border, near the Pripyat River," his office said.
"Aleksander Lukashenko has taken responsibility for ensuring that all planes, helicopters and missiles stationed on the Belarusian territory will remain on the ground during the Ukrainian delegation's travel, meeting and return," the office continued.

https://edition.cnn.com/e(...)283d59bbe6d9f287b976
  zondag 27 februari 2022 @ 16:07:02 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203864004
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
ohja? zoveel? laat eens zien dan :')
pi_203864007
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Mwah zag dit eerder al op twitter. Donkere mensen moesten apart in een rij gaan staan en mochten ook lang niet verder. Ik bedoel, het is wel racisme ten top en gewoon walgelijk.
Tuurlijk, maar laten we even nadenken over wat het meest urgente probleem daar nu is.
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:07:15 #163
58651 crew  murp
murp
pi_203864011
quote:
Iedereen in paniek. ophef ophef ! nucleaire wapens !

Word het gewoon vrede.
pi_203864013
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

Aeroflot heeft een GROOT probleem.
Das pech, vliegtuig aan de ketting.
zie email 27 oktober
  zondag 27 februari 2022 @ 16:07:25 #166
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203864014
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne. :')
BIJ1 denkt ook, hoe kunnen we dit spinnen met never waste een crisis for our better good.
Je moet natuurlijk wel actueel en relevant blijven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 27 februari 2022 @ 16:07:53 #167
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203864016
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Daar staan toch niet alleen 'mensen van kleur'?
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:08:00 #168
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203864018
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:

[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syrië vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekraïne kom binnen.

Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:08:23 #169
236264 crew  capricia
pi_203864021
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nou leg een flink vrachtschip voor een van die bruggen en er komt niks meer door.
Dat begrijp ik. Het gaat hier echter alleen over Russische marineschepen die tegen gehouden gaan worden. Door Turkije.
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. :)
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203864022
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Als Rusland schiet op zo'n Turks schip die de doorgang belemmert, is art 5 getriggered.
Er hoeft geen schepen ingezet te worden als de mijnen al geactiveerd worden. Ze gaan met eigen risico erdoorheen varen en kans dat ze niet geraakt worden is 0,01%.

Rusland zal ''hoop'' ik geen dergelijke blunder maken.
pi_203864023
quote:
Mooi. Op naar vrede!!
  zondag 27 februari 2022 @ 16:08:35 #172
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203864024
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef murp het volgende:
[ twitter ]
Suspends…. Dus als alles weer voorbij is wordt het weer hersteld.
Hoe kunnen sportbonden zo reageren, royeer zo iemand voor het leven
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 27 februari 2022 @ 16:08:41 #173
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203864026
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]

Definitief RIP
het ding was wel aardslelijk :@
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203864029
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
ohja? zoveel? laat eens zien dan :')
Twitter is je vriend.

Maar als t niet in je belevingswereld past, gewoon doen alsof t fake is.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:08:51 #175
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203864030
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syrië vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekraïne kom binnen.

Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Nee, het maakt uit of een land onderdeel is van Europa of niet. Echt, rot op met dit soort gelul.
pi_203864035
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
Met fregatten. De vraag is natuurlijk of ze ook de confrontatie echt aangaan als de Russische marine zich meldt. Maar punt is, zodra de Russen dan de Turkse vloot aanvallen is dat een aanval op de NAVO.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:09:45 #177
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203864036
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik zie een filmpje van mensen die weg worden gehouden van een vertrekkende trein/metro.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:10:01 #178
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203864040
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syrië vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekraïne kom binnen.

Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Die Syriërs mochten er wel in want sinds vorige week woont er zo’n gezin naast ons
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_203864042
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 16:10:31 #180
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_203864043
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Neerhalen!
leuk
  zondag 27 februari 2022 @ 16:10:40 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203864045
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Twitter is je vriend.

Maar als t niet in je belevingswereld past, gewoon doen alsof t fake is.
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoor :').

Bijna net zo gek als Putin :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203864046
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Meteen neerhalen :+

Lekker terug laten vliegen nu en klaar
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:10:53 #183
236264 crew  capricia
pi_203864047
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Met fregatten. De vraag is natuurlijk of ze ook de confrontatie echt aangaan als de Russische marine zich meldt. Maar punt is, zodra de Russen dan de Turkse vloot aanvallen is dat een aanval op de NAVO.
Ja. Dat is dus precies wat ik ook denk. Vandaar mijn vragen.

twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 27 februari 2022 @ 16:11:22 #184
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_203864052
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 27 februari 2022 @ 16:11:24 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203864053
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Tsja, wat is protocol voor zulke vluchten die al in lucht zijn?

Ze kunnen moeilijk andere route nemen ook :D
  zondag 27 februari 2022 @ 16:11:24 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203864054
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zijn er al f16's onderweg?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:11:53 #187
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203864056
quote:
80s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik zie een filmpje van mensen die weg worden gehouden van een vertrekkende trein/metro.
Ja dat dus :') net zoals het gezeik dat de grens naar polen dicht is :')
pi_203864057
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef StephanL het volgende:
Luchtruim is nu dicht *O* w/ ^p^
Deze was nog net op tijd:
https://www.flightradar24.com/AFL2533/2af581be

Aeroflot-toestellen vanuit West-Europa vliegen nu allemaal via de Finse golf.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  zondag 27 februari 2022 @ 16:12:08 #189
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203864058
tactical nuclear strike incoming?
are we infinite or am I alone
  zondag 27 februari 2022 @ 16:12:26 #190
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203864061
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zal een F16 of F35 zich wel langszij melden binnen niet al te lange tijd. :)
Daarna aan de grond op AMS of EIN.
pi_203864069
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:12 schreef crystal_meth het volgende:
tactical nuclear strike incoming?
Tactisch en nuclear :')
pi_203864071
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syrië vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekraïne kom binnen.

Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Ik ben zelf van kleur. De beelden van kinderen in Oekraïne doen mij meer dan beelden uit Somalië. Niet omdat ik een hekel heb aan mensen van kleur, maar omdat ik blanke/blonde kinderen en mensen associeer met de omgeving waarin ik leef. Dit zijn mij meer buren dan mensen in Afrika en daarom doet het me meer.

Dat is misschien egocentrisch of wat dan ook, maar het heeft geen bal met racisme te maken.
pi_203864082
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:12 schreef crystal_meth het volgende:
tactical nuclear strike incoming?
Teveel spelletjes spelen is niet goed voor je.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 27 februari 2022 @ 16:15:07 #194
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203864087
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
Schitterend staaltje desinformatie met als doel verdeel en heers door dit aan veronderstelde neonazi sentimenten toe te willen dichten. Dat dan een politieke organisatie als BIJ1 dit dan gebruikt, maakt mij opnieuw duidelijk dat ze als "Usefull Idiot" de dingen nog niet goed bijeen hebben.

Er zullen op een vlucht ongetwijfeld verschrikkelijke dingen zijn en gebeuren wat a) zeker niet tekenend is en b) veroorzaakt wordt door een agressor die dit gedrag zelf uitlokt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203864092
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat is dus precies wat ik ook denk. Vandaar mijn vragen.

[ twitter ]
Turkije mag conform het verdrag dat die toegang regelt de boel afsluiten bij oorlog in het gebied. Ze hebben het nu erkend als oorlog. Dat is al een flinke stap in de richting van partij kiezen. Afsluiten kan echt verregaande gevolgen hebben.

Maar dan moet Rusland wel durven aanvallen. Dat is natuurlijk de vraag. De Amerikaanse subs liggen daar al klaar hoor.
pi_203864093
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoor :').

Bijna net zo gek als Putin :').
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.

Oh ja en ik woke? Lol
  zondag 27 februari 2022 @ 16:16:41 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203864107
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:15 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.

Oh ja en ik woke? Lol
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik :'). Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 27 februari 2022 @ 16:16:45 #198
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203864108
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 16:17:26 #199
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203864113
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Onderhandelen met een pistool op je hoofd gericht ja.
Russisch roulette :Y
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zondag 27 februari 2022 @ 16:17:31 #200
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203864114
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.

Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:17:37 #201
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203864115
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:53 schreef spoilert het volgende:
De stingers zijn onderweg.

https://globe.adsbexchange.com/?icao=477ff3
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zitten

https://globe.adsbexchange.com/?icao=480c44

en MMF18 is net in keulen geland en die volgde hetzelfde vliegpatroon
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203864116
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik :'). Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel :').
Dat bij1 t nu roept is niet echt gepast. Maar t gebeurt wel.
pi_203864118
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ga je even een stukje wandelen, pakt Vladimir de kernkoppen erbij, doe eens niet :{w
En bedankt heywoodu!'!!
pi_203864121
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.

Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
Totdat de bom valt...
  zondag 27 februari 2022 @ 16:18:03 #205
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203864122
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik vind het warrige beelden waaruit niet duidelijk is of deze mensen exclusief tegengehouden worden op grond van hun achtergrond (wat schandalig zou zijn als het zo is). Is er een vertaling of verdere duiding?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:18:13 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203864124
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik :'). Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel :').
Bovendien neemt Oekraine nu even alle shine bij Sylvana weg en dat kan natuurlijk niet.
pi_203864132
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ben zelf van kleur. De beelden van kinderen in Oekraïne doen mij meer dan beelden uit Somalië. Niet omdat ik een hekel heb aan mensen van kleur, maar omdat ik blanke/blonde kinderen en mensen associeer met de omgeving waarin ik leef. Dit zijn mij meer buren dan mensen in Afrika en daarom doet het me meer.

Dat is misschien egocentrisch of wat dan ook, maar het heeft geen bal met racisme te maken.
Ik kreeg gisteren beelden uit de eerste hand van kinderen in de schuilkelders. Vreselijk om te zien dat ze daar zitten terwijl ze eigenlijk niet eens begrijpen waarom ze daar moeten zitten, en niet kunnen spelen met hun speelgoed of met vriendjes.

Al zei ik dat meteen daarna tegen haar, en niet veel later stuurde ze een filmpje van wat kinderen die in die schuilkelder met een beetje speelgoed speelden. Ze probeerden er daar toch maar het beste van te maken.
pi_203864133
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Volwassen kerels, die zouden de trein naar het front moeten pakken.
pi_203864135
twitter

2/3e inmiddels.
zie email 27 oktober
pi_203864140
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind het warrige beelden waaruit niet duidelijk is of deze mensen exclusief tegengehouden worden op grond van hun achtergrond (wat schandalig zou zijn als het zo is). Is er een vertaling of verdere duiding?
Is niet duidelijk of die trein al volzat, of dat ze met opzet tegengehouden worden.
pi_203864142
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.

Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:19:51 #212
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203864145
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tsja, wat is protocol voor zulke vluchten die al in lucht zijn?

Ze kunnen moeilijk andere route nemen ook :D
Wat is het protocol als het luchtruim al dicht was bij opstijgen überhaupt? Dwingen tot landen en de piloot arresteren?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:19:55 #213
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203864146
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zitten

https://globe.adsbexchange.com/?icao=480c44
Dit is één van de nieuwe A330 MRTT's tankers, die zou daar NAVO toestellen aan het bijtanken kunnen zijn.
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:20:04 #214
58651 crew  murp
murp
pi_203864149
twitter

Even boodschappen doen
pi_203864154
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:15 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.

Oh ja en ik woke? Lol
Dat is wat jij aan de oppervlakte ziet en wat men je graag wil laten zien in zo'n filmpje. Geen achtergrond geen verder info helemaal niets. Wellicht stond iedereen netjes in de rij te wachten en eisten deze figuren een plekje. Wellicht zijn deze lui uit Wit-Rusland gezet door de dictator daar en onderweg naar Europa. Wellicht willen de Oekraïeners controleren of zijn geen Oekraïens burger zijn en in de dienstplicht moeten. Je weet het gewoon niet nav een kort filmpje...
  zondag 27 februari 2022 @ 16:20:36 #216
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203864156
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
2/3e inmiddels.
En de grootste prijzen die ze ermee te pakken hebben zijn Melitopol en Tsjernobyl :').
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:20:47 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203864160
quote:
Bespreking tussen delegaties Oekraïne en Rusland begonnen
Delegaties van Oekraïne en Rusland zijn op de grens van Oekraïne en Belarus met elkaar in gesprek. Dat wordt vanuit beide landen bevestigd. De bespreking vindt plaats in de Belarussische stad Gomel. Die plaats ligt niet ver van het drielandenpunt van Belarus, Rusland en Oekraïne.

De Oekraïense president Zelensky was in eerste instantie niet bereid om een delegatie naar Belarus te sturen, omdat ook vanuit dat land raketten op doelen in Oekraïne zouden zijn afgevuurd.

https://nos.nl/collectie/(...)ens-belarus-oekraine
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 16:20:57 #219
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203864163
are we infinite or am I alone
pi_203864168
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Fargo het volgende:

[..]
Ik kreeg gisteren beelden uit de eerste hand van kinderen in de schuilkelders. Vreselijk om te zien dat ze daar zitten terwijl ze eigenlijk niet eens begrijpen waarom ze daar moeten zitten, en niet kunnen spelen met hun speelgoed of met vriendjes.

Al zei ik dat meteen daarna tegen haar, en niet veel later stuurde ze een filmpje van wat kinderen die in die schuilkelder met een beetje speelgoed speelden. Ze probeerden er daar toch maar het beste van te maken.
Voor de inval al op het jeugdjournaal, kinderen van 6 die les kregen over bommen granaten. Toen vroegen mijn kinderen waarom ik tranen in mijn ogen had. Geprobeerd het uit te leggen, maar ze zijn ook rond die leeftijd en voor hun is oorlog zoiets abstracts.
pi_203864169
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
CNN zegt dat ze morgenochtend pas starten:
[..]

twitter


Zoals we al het hele weekend zien, is de informatie voorziening vrij gebrekkig inderdaad :P Of eigenlijk, er is teveel informatie.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 27 februari 2022 @ 16:21:12 #222
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203864170
Heb paar jaar geleden nog in een vliegtuig van aeroflop gezeten toen ik via Moskou naar Thailand vloog. Komt zo toch wel dichtbij…

Zullen we het even over mij gaan hebben?
Please consider the environment before printing this post
pi_203864172
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Bovendien neemt Oekraine nu even alle shine bij Sylvana weg en dat kan natuurlijk niet.
Ze pakt die shine wel makkelijk terug gezien alle reacties hier. Je kan het ook gewoon negeren en je aandacht op belangrijkere zaken richten.
Цой жив
pi_203864173
Ik snap dat het (vooralsnog) een ver van hun bed show is, maar hebben Australië en NZ zich eigenlijk al over deze situatie uitgesproken? Weet iemand dat?
Tails tell tales
pi_203864176
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
2/3e inmiddels.
Dat is nogal veel.

Dat betekent dat Rusland's verdediging op dit moment behoorlijk verzwakt is.

Tijd om Poetin uit te schakelen. :P

(Nee, ik begrijp dat dit natuurlijk niet gaat gebeuren).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')