abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2022 @ 15:57:52 #101
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863834
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Omdat Turkije een NAVO land is
Ja, maar de rest van de NAVO heeft toch ook al diens luchtruim dichtgegooid? Ik snap dan niet wat er dan zo relevant aan is, want vooralsnog heeft Poetin geen plannen om Turkije binnen te vallen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:57:56 #102
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203863837
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

VERVROEGD allen.
Dit is gespeeld, Rusland kan inpakken!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203863838
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

VERVROEGD allen.
Nog 3 minuten GENOT
pi_203863842
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat maakt het nou uit of Turkije betrokken raakt in dit conflict?

Het lijkt mij alleen maar goed dat Poetin verder gesoleerd raakt en dat het een gevalletje 'een tegen de rest' zal worden.
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
pi_203863844
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

VERVROEGD allen.
De komende twee weken zijn cruciaal.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:58:29 #106
236264 crew  capricia
pi_203863847
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

VERVROEGD allen.
Ah..een avondklokje voor Russische vliegtuigen. :+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203863851
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Wishful thinking
Hij gaat alles en iedereen vernietigen
Nou nou nou nou
pi_203863856
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dit is gespeeld, Rusland kan inpakken!
We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen

pi_203863857
twitter

Rob de Wijk is ook helder...
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:59:33 #110
236264 crew  capricia
pi_203863860
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203863867
Putin gaat gewoon dreigen met nukes, wat een staatsmongool. Maar ja niet totaal onverwachts nu hij gevoelig gezichtsverlies lijdt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 februari 2022 @ 16:00:00 #112
284411 crew  heywoodu
pi_203863871
Luchtruim (voor Russen)
pi_203863872
twitter

Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
pi_203863876
Luchtruim is nu dicht *O* w/ ^p^
  zondag 27 februari 2022 @ 16:00:06 #115
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863877
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
Dat klopt, zij erkennen nu dat in Oekrane zich een oorlog afspeelt. Maar dat is toch soort van heugelijk nieuws? Dan heeft Rusland een bondgenoot minder; we weten allen immers dat Erdogan graag met Poetin in een enkel bed sliep.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:00:18 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863878
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Ja, maar de rest van de NAVO heeft toch ook al diens luchtruim dichtgegooid? Ik snap dan niet wat er dan zo relevant aan is, want vooralsnog heeft Poetin geen plannen om Turkije binnen te vallen.
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863883
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Er zal geen deurtje inzitten vermoed ik.
pi_203863888
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef heywoodu het volgende:
Luchtruim (voor Russen)
Timing genot
pi_203863889
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:53 schreef Vallon het volgende:

[..]
Idd het glibber gevoel heeft mij nooit verlaten.

Misschien omdat je wat voorgeschiedenis mist die wij allemaal schijnen te missen omdat zulk nieuws de westerse media nauwelijks mocht bereiken? Poetin heeft al jaren lang dingen gezegd die wij helemaal niet weten.
Ik begrijp nu wel meer de oorzaak van de sprongen die hij maakt.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203863892
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
Heb geen zwarte gezien :P
  zondag 27 februari 2022 @ 16:01:08 #121
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863894
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
Mijn god, ze doet het gewoon _O-
pi_203863895
Sorry Putin :)

  zondag 27 februari 2022 @ 16:01:26 #123
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863898
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
|:(
  zondag 27 februari 2022 @ 16:01:27 #124
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863900
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Stop er uit trekken.
pi_203863902
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
En waar gaat ie mee reageren? Een tweede oorlog die hij niet kan winnen?
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:01:32 #126
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_203863903
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef tralalala het volgende:

[..]
Die wind maakt het vieskoud anders
Kan je alvast wennen voor als we straks bij Rusland horen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 27 februari 2022 @ 16:01:41 #127
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863910
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Is het mogelijk door deze afsluiting dat Poetin de oorlog zal verklaren aan Turkije? Dat lijkt me niet erg aannemelijk, aangezien zij momenteel hun handen vol hebben aan Oekrane.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:00 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_203863916
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
Jezus en de mannen die staan te vechten voor hun land zijn lucht, of zo :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:05 #129
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203863917
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
Het zegt toch wel genoeg dat de Russen zo'n Kharkov op 60km van de Russiche grens nog altijd niet in de greep hebben. Je zou zeggen dat ze de Oekrainers alleen al op mankracht far outnumberen.
Zal voor de gehersenspoelde soldaat die Oekranne ingaat ook wel een deceptie zijn dat ze niet met joekbandjes worden binnengehaald. Winnen is n en dat vasthouden als overtuiging is anno nu een compleet ander verhaal.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:02:08 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203863918
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
Toch hebben ze wel gelijk, het is van de zotte. Om zo'n trein te zien waar alleen een donker gezin uitgehouden word, die waarschijnlijk ook gewoon in Oekrane woonden...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:02:13 #131
236264 crew  capricia
pi_203863922
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Er zal geen deurtje inzitten vermoed ik.
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:18 #132
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_203863924
Putin oogt toch wat verward/ziekig in dat gesprek met z'n generaals
leuk
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 16:02:26 #133
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203863927
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
Dit is nep, toch?

Toch?

Edit: Verdomme het is gewoon echt _O-
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:26 #134
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863928
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Mijn schoenmoeder gaat daar dan baantjes zwemmen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:02:50 #135
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203863936
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Raap het volgende:
Putin oogt toch wat verward/ziekig in dat gesprek met z'n generaals
Meer een gevalletje wishful thinking
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203863937
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
pi_203863940
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Nog 3 minuten GENOT
Rond 14:00 uur landde er op Schiphol nog een Aeroflot toestel dat Dsseldorf als eindbestemming had.
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:03:01 #138
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863941
quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:01 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En waar gaat ie mee reageren? Een tweede oorlog die hij niet kan winnen?
Op dit moment zou ik dat helaas niet eens meer uitsluiten gezien Vladdies vreemde sprongen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 16:03:15 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203863942
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
Mwah zag dit eerder al op twitter. Donkere mensen moesten apart in een rij gaan staan en mochten ook lang niet verder. Ik bedoel, het is wel racisme ten top en gewoon walgelijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 27 februari 2022 @ 16:03:17 #140
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203863943
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
dit soort mensen moeten ze echt in een cel gooien :N
pi_203863947
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Toch hebben ze wel gelijk, het is van de zotte. Om zo'n trein te zien waar alleen een donker gezin uitgehouden word, die waarschijnlijk ook gewoon in Oekrane woonden...
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
pi_203863951
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:03:44 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203863952
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.
pi_203863963
twitter


Definitief RIP
  zondag 27 februari 2022 @ 16:04:38 #145
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203863964
Wat moet er door de Bosphorus dan?
Ligt er nog een hele vloot in de Middellandse Zee?

Althans het gaat toch om alleen schepen van de Russische Marine?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:04:49 #146
236264 crew  capricia
pi_203863965
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.
Als Rusland schiet op zo'n Turks schip die de doorgang belemmert, is art 5 getriggered.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 27 februari 2022 @ 16:05:11 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203863972
Derde wereldoorlog aanstaande, pieples of kolor most affected :')
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203863973
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Hij kan met zijn supermacht Oekrane niet eens laat. Laat staan Turkije.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:05:22 #149
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203863975
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Rob de Wijk is ook helder...
Derde Wereldoorlog incoming.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203863976
twitter


Aeroflot heeft een GROOT probleem.
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:05:33 #151
58651 crew  murp
murp
  zondag 27 februari 2022 @ 16:05:42 #152
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203863984
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]

Definitief RIP
Huh ik dacht dat ze die net op tijd naar het westen hadden weten te vliegen?
Niet dus. ;(
pi_203863985
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:

[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Ja en die donkere mensen in dr trein worder verwijderd zodat een paar blanken erin kunnen. Zie je bin treinen en ook bij grensovergangen.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:05:45 #154
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203863986
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
Hierboven een gekleurde meneer
met een niet gekleurde mejuffrouw. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_203863987
twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_203863991
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
Nou leg een flink vrachtschip voor een van die bruggen en er komt niks meer door.
pi_203863994
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.
twitter
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_203863997
quote:
Hopen dat het ergens toe leidt wat een oplossing is.
pi_203864000
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:

[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Dat is natuurlijk geen racisme.
pi_203864001
quote:
CNN zegt dat ze morgenochtend pas starten:

quote:
Ukraine-Russia talks will happen Monday, Ukrainian official says
From CNN's Matthew Chance and Tim Lister

Ukraine’s Deputy Interior Minister Evgeny Yenin says talks between Russian and Ukrainian delegations will take place Monday morning local time.

President Volodymyr Zelensky’s office said Belarus President Aleksander Lukashenko called the Ukrainian President earlier Sunday.

"The politicians have agreed that the Ukrainian delegation will meet with the Russian delegation without preconditions on the Ukrainian-Belarusian border, near the Pripyat River," his office said.
"Aleksander Lukashenko has taken responsibility for ensuring that all planes, helicopters and missiles stationed on the Belarusian territory will remain on the ground during the Ukrainian delegation's travel, meeting and return," the office continued.

https://edition.cnn.com/e(...)283d59bbe6d9f287b976
  zondag 27 februari 2022 @ 16:07:02 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203864004
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
ohja? zoveel? laat eens zien dan :')
pi_203864007
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Mwah zag dit eerder al op twitter. Donkere mensen moesten apart in een rij gaan staan en mochten ook lang niet verder. Ik bedoel, het is wel racisme ten top en gewoon walgelijk.
Tuurlijk, maar laten we even nadenken over wat het meest urgente probleem daar nu is.
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:07:15 #163
58651 crew  murp
murp
pi_203864011
quote:
Iedereen in paniek. ophef ophef ! nucleaire wapens !

Word het gewoon vrede.
pi_203864013
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

Aeroflot heeft een GROOT probleem.
Das pech, vliegtuig aan de ketting.
zie email 27 oktober
  zondag 27 februari 2022 @ 16:07:25 #166
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203864014
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane. :')
BIJ1 denkt ook, hoe kunnen we dit spinnen met never waste een crisis for our better good.
Je moet natuurlijk wel actueel en relevant blijven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 27 februari 2022 @ 16:07:53 #167
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203864016
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Daar staan toch niet alleen 'mensen van kleur'?
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:08:00 #168
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203864018
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:

[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syri vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekrane kom binnen.

Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:08:23 #169
236264 crew  capricia
pi_203864021
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Nou leg een flink vrachtschip voor een van die bruggen en er komt niks meer door.
Dat begrijp ik. Het gaat hier echter alleen over Russische marineschepen die tegen gehouden gaan worden. Door Turkije.
Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. :)
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203864022
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Als Rusland schiet op zo'n Turks schip die de doorgang belemmert, is art 5 getriggered.
Er hoeft geen schepen ingezet te worden als de mijnen al geactiveerd worden. Ze gaan met eigen risico erdoorheen varen en kans dat ze niet geraakt worden is 0,01%.

Rusland zal ''hoop'' ik geen dergelijke blunder maken.
pi_203864023
quote:
Mooi. Op naar vrede!!
  zondag 27 februari 2022 @ 16:08:35 #172
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203864024
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef murp het volgende:
[ twitter ]
Suspends…. Dus als alles weer voorbij is wordt het weer hersteld.
Hoe kunnen sportbonden zo reageren, royeer zo iemand voor het leven
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 27 februari 2022 @ 16:08:41 #173
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203864026
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]

Definitief RIP
het ding was wel aardslelijk :@
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_203864029
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
ohja? zoveel? laat eens zien dan :')
Twitter is je vriend.

Maar als t niet in je belevingswereld past, gewoon doen alsof t fake is.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:08:51 #175
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203864030
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syri vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekrane kom binnen.

Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Nee, het maakt uit of een land onderdeel is van Europa of niet. Echt, rot op met dit soort gelul.
pi_203864035
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
Met fregatten. De vraag is natuurlijk of ze ook de confrontatie echt aangaan als de Russische marine zich meldt. Maar punt is, zodra de Russen dan de Turkse vloot aanvallen is dat een aanval op de NAVO.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:09:45 #177
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203864036
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik zie een filmpje van mensen die weg worden gehouden van een vertrekkende trein/metro.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:10:01 #178
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203864040
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syri vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekrane kom binnen.

Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Die Syrirs mochten er wel in want sinds vorige week woont er zo’n gezin naast ons
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_203864042
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 16:10:31 #180
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_203864043
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Neerhalen!
leuk
  zondag 27 februari 2022 @ 16:10:40 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203864045
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Twitter is je vriend.

Maar als t niet in je belevingswereld past, gewoon doen alsof t fake is.
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoor :').

Bijna net zo gek als Putin :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203864046
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Meteen neerhalen :+

Lekker terug laten vliegen nu en klaar
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:10:53 #183
236264 crew  capricia
pi_203864047
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Met fregatten. De vraag is natuurlijk of ze ook de confrontatie echt aangaan als de Russische marine zich meldt. Maar punt is, zodra de Russen dan de Turkse vloot aanvallen is dat een aanval op de NAVO.
Ja. Dat is dus precies wat ik ook denk. Vandaar mijn vragen.

twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 27 februari 2022 @ 16:11:22 #184
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_203864052
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 27 februari 2022 @ 16:11:24 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203864053
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Tsja, wat is protocol voor zulke vluchten die al in lucht zijn?

Ze kunnen moeilijk andere route nemen ook :D
  zondag 27 februari 2022 @ 16:11:24 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203864054
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zijn er al f16's onderweg?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:11:53 #187
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203864056
quote:
80s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik zie een filmpje van mensen die weg worden gehouden van een vertrekkende trein/metro.
Ja dat dus :') net zoals het gezeik dat de grens naar polen dicht is :')
pi_203864057
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef StephanL het volgende:
Luchtruim is nu dicht *O* w/ ^p^
Deze was nog net op tijd:
https://www.flightradar24.com/AFL2533/2af581be

Aeroflot-toestellen vanuit West-Europa vliegen nu allemaal via de Finse golf.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  zondag 27 februari 2022 @ 16:12:08 #189
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203864058
tactical nuclear strike incoming?
are we infinite or am I alone
  zondag 27 februari 2022 @ 16:12:26 #190
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203864061
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zal een F16 of F35 zich wel langszij melden binnen niet al te lange tijd. :)
Daarna aan de grond op AMS of EIN.
pi_203864069
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:12 schreef crystal_meth het volgende:
tactical nuclear strike incoming?
Tactisch en nuclear :')
pi_203864071
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syri vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekrane kom binnen.

Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Ik ben zelf van kleur. De beelden van kinderen in Oekrane doen mij meer dan beelden uit Somali. Niet omdat ik een hekel heb aan mensen van kleur, maar omdat ik blanke/blonde kinderen en mensen associeer met de omgeving waarin ik leef. Dit zijn mij meer buren dan mensen in Afrika en daarom doet het me meer.

Dat is misschien egocentrisch of wat dan ook, maar het heeft geen bal met racisme te maken.
pi_203864082
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:12 schreef crystal_meth het volgende:
tactical nuclear strike incoming?
Teveel spelletjes spelen is niet goed voor je.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 27 februari 2022 @ 16:15:07 #194
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203864087
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
Schitterend staaltje desinformatie met als doel verdeel en heers door dit aan veronderstelde neonazi sentimenten toe te willen dichten. Dat dan een politieke organisatie als BIJ1 dit dan gebruikt, maakt mij opnieuw duidelijk dat ze als "Usefull Idiot" de dingen nog niet goed bijeen hebben.

Er zullen op een vlucht ongetwijfeld verschrikkelijke dingen zijn en gebeuren wat a) zeker niet tekenend is en b) veroorzaakt wordt door een agressor die dit gedrag zelf uitlokt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203864092
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat is dus precies wat ik ook denk. Vandaar mijn vragen.

[ twitter ]
Turkije mag conform het verdrag dat die toegang regelt de boel afsluiten bij oorlog in het gebied. Ze hebben het nu erkend als oorlog. Dat is al een flinke stap in de richting van partij kiezen. Afsluiten kan echt verregaande gevolgen hebben.

Maar dan moet Rusland wel durven aanvallen. Dat is natuurlijk de vraag. De Amerikaanse subs liggen daar al klaar hoor.
pi_203864093
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoor :').

Bijna net zo gek als Putin :').
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.

Oh ja en ik woke? Lol
  zondag 27 februari 2022 @ 16:16:41 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203864107
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:15 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.

Oh ja en ik woke? Lol
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik :'). Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 27 februari 2022 @ 16:16:45 #198
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203864108
twitter
  zondag 27 februari 2022 @ 16:17:26 #199
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203864113
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Onderhandelen met een pistool op je hoofd gericht ja.
Russisch roulette :Y
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zondag 27 februari 2022 @ 16:17:31 #200
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203864114
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.

Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')