Ja, maar de rest van de NAVO heeft toch ook al diens luchtruim dichtgegooid? Ik snap dan niet wat er dan zo relevant aan is, want vooralsnog heeft Poetin geen plannen om Turkije binnen te vallen.quote:
Dit is gespeeld, Rusland kan inpakken!quote:
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat maakt het nou uit of Turkije betrokken raakt in dit conflict?
Het lijkt mij alleen maar goed dat Poetin verder gesoleerd raakt en dat het een gevalletje 'een tegen de rest' zal worden.
Ah..een avondklokje voor Russische vliegtuigen.quote:
Nou nou nou nouquote:Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wishful thinking
Hij gaat alles en iedereen vernietigen
We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is gespeeld, Rusland kan inpakken!
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
Dat klopt, zij erkennen nu dat in Oekrane zich een oorlog afspeelt. Maar dat is toch soort van heugelijk nieuws? Dan heeft Rusland een bondgenoot minder; we weten allen immers dat Erdogan graag met Poetin in een enkel bed sliep.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reagerenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ja, maar de rest van de NAVO heeft toch ook al diens luchtruim dichtgegooid? Ik snap dan niet wat er dan zo relevant aan is, want vooralsnog heeft Poetin geen plannen om Turkije binnen te vallen.
Er zal geen deurtje inzitten vermoed ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Misschien omdat je wat voorgeschiedenis mist die wij allemaal schijnen te missen omdat zulk nieuws de westerse media nauwelijks mocht bereiken? Poetin heeft al jaren lang dingen gezegd die wij helemaal niet weten.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Idd het glibber gevoel heeft mij nooit verlaten.
Heb geen zwarte gezienquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
Mijn god, ze doet het gewoonquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
Stop er uit trekken.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
En waar gaat ie mee reageren? Een tweede oorlog die hij niet kan winnen?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Kan je alvast wennen voor als we straks bij Rusland horenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die wind maakt het vieskoud anders
Is het mogelijk door deze afsluiting dat Poetin de oorlog zal verklaren aan Turkije? Dat lijkt me niet erg aannemelijk, aangezien zij momenteel hun handen vol hebben aan Oekrane.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Jezus en de mannen die staan te vechten voor hun land zijn lucht, of zoquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
Zal voor de gehersenspoelde soldaat die Oekranne ingaat ook wel een deceptie zijn dat ze niet met joekbandjes worden binnengehaald. Winnen is n en dat vasthouden als overtuiging is anno nu een compleet ander verhaal.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
Het zegt toch wel genoeg dat de Russen zo'n Kharkov op 60km van de Russiche grens nog altijd niet in de greep hebben. Je zou zeggen dat ze de Oekrainers alleen al op mankracht far outnumberen.
Toch hebben ze wel gelijk, het is van de zotte. Om zo'n trein te zien waar alleen een donker gezin uitgehouden word, die waarschijnlijk ook gewoon in Oekrane woonden...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zal geen deurtje inzitten vermoed ik.
Dit is nep, toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
Mijn schoenmoeder gaat daar dan baantjes zwemmen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Meer een gevalletje wishful thinkingquote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Raap het volgende:
Putin oogt toch wat verward/ziekig in dat gesprek met z'n generaals
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
Rond 14:00 uur landde er op Schiphol nog een Aeroflot toestel dat Dsseldorf als eindbestemming had.quote:
Op dit moment zou ik dat helaas niet eens meer uitsluiten gezien Vladdies vreemde sprongenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En waar gaat ie mee reageren? Een tweede oorlog die hij niet kan winnen?
Mwah zag dit eerder al op twitter. Donkere mensen moesten apart in een rij gaan staan en mochten ook lang niet verder. Ik bedoel, het is wel racisme ten top en gewoon walgelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
dit soort mensen moeten ze echt in een cel gooienquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch hebben ze wel gelijk, het is van de zotte. Om zo'n trein te zien waar alleen een donker gezin uitgehouden word, die waarschijnlijk ook gewoon in Oekrane woonden...
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
Als Rusland schiet op zo'n Turks schip die de doorgang belemmert, is art 5 getriggered.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.
Hij kan met zijn supermacht Oekrane niet eens laat. Laat staan Turkije.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Derde Wereldoorlog incoming.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Rob de Wijk is ook helder...
Ja en die donkere mensen in dr trein worder verwijderd zodat een paar blanken erin kunnen. Zie je bin treinen en ook bij grensovergangen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Hierboven een gekleurde meneerquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
Nou leg een flink vrachtschip voor een van die bruggen en er komt niks meer door.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.
Dat is natuurlijk geen racisme.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
CNN zegt dat ze morgenochtend pas starten:quote:
quote:Ukraine-Russia talks will happen Monday, Ukrainian official says
From CNN's Matthew Chance and Tim Lister
Ukraine’s Deputy Interior Minister Evgeny Yenin says talks between Russian and Ukrainian delegations will take place Monday morning local time.
President Volodymyr Zelensky’s office said Belarus President Aleksander Lukashenko called the Ukrainian President earlier Sunday.
"The politicians have agreed that the Ukrainian delegation will meet with the Russian delegation without preconditions on the Ukrainian-Belarusian border, near the Pripyat River," his office said.
"Aleksander Lukashenko has taken responsibility for ensuring that all planes, helicopters and missiles stationed on the Belarusian territory will remain on the ground during the Ukrainian delegation's travel, meeting and return," the office continued.
https://edition.cnn.com/e(...)283d59bbe6d9f287b976
ohja? zoveel? laat eens zien danquote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
Tuurlijk, maar laten we even nadenken over wat het meest urgente probleem daar nu is.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mwah zag dit eerder al op twitter. Donkere mensen moesten apart in een rij gaan staan en mochten ook lang niet verder. Ik bedoel, het is wel racisme ten top en gewoon walgelijk.
Das pech, vliegtuig aan de ketting.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Aeroflot heeft een GROOT probleem.
BIJ1 denkt ook, hoe kunnen we dit spinnen met never waste een crisis for our better good.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekrane.
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syri vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekrane kom binnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Dat begrijp ik. Het gaat hier echter alleen over Russische marineschepen die tegen gehouden gaan worden. Door Turkije.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou leg een flink vrachtschip voor een van die bruggen en er komt niks meer door.
Er hoeft geen schepen ingezet te worden als de mijnen al geactiveerd worden. Ze gaan met eigen risico erdoorheen varen en kans dat ze niet geraakt worden is 0,01%.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Als Rusland schiet op zo'n Turks schip die de doorgang belemmert, is art 5 getriggered.
Suspends…. Dus als alles weer voorbij is wordt het weer hersteld.quote:
Nee, het maakt uit of een land onderdeel is van Europa of niet. Echt, rot op met dit soort gelul.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syri vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekrane kom binnen.
Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Met fregatten. De vraag is natuurlijk of ze ook de confrontatie echt aangaan als de Russische marine zich meldt. Maar punt is, zodra de Russen dan de Turkse vloot aanvallen is dat een aanval op de NAVO.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
Die Syrirs mochten er wel in want sinds vorige week woont er zo’n gezin naast onsquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syri vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekrane kom binnen.
Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Twitter is je vriend.
Maar als t niet in je belevingswereld past, gewoon doen alsof t fake is.
Ja. Dat is dus precies wat ik ook denk. Vandaar mijn vragen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met fregatten. De vraag is natuurlijk of ze ook de confrontatie echt aangaan als de Russische marine zich meldt. Maar punt is, zodra de Russen dan de Turkse vloot aanvallen is dat een aanval op de NAVO.
Tsja, wat is protocol voor zulke vluchten die al in lucht zijn?quote:
Ja dat dusquote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zie een filmpje van mensen die weg worden gehouden van een vertrekkende trein/metro.
Deze was nog net op tijd:quote:
Zal een F16 of F35 zich wel langszij melden binnen niet al te lange tijd.quote:
Tactisch en nuclearquote:Op zondag 27 februari 2022 16:12 schreef crystal_meth het volgende:
tactical nuclear strike incoming?
Ik ben zelf van kleur. De beelden van kinderen in Oekrane doen mij meer dan beelden uit Somali. Niet omdat ik een hekel heb aan mensen van kleur, maar omdat ik blanke/blonde kinderen en mensen associeer met de omgeving waarin ik leef. Dit zijn mij meer buren dan mensen in Afrika en daarom doet het me meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syri vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekrane kom binnen.
Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Teveel spelletjes spelen is niet goed voor je.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:12 schreef crystal_meth het volgende:
tactical nuclear strike incoming?
Schitterend staaltje desinformatie met als doel verdeel en heers door dit aan veronderstelde neonazi sentimenten toe te willen dichten. Dat dan een politieke organisatie als BIJ1 dit dan gebruikt, maakt mij opnieuw duidelijk dat ze als "Usefull Idiot" de dingen nog niet goed bijeen hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
Turkije mag conform het verdrag dat die toegang regelt de boel afsluiten bij oorlog in het gebied. Ze hebben het nu erkend als oorlog. Dat is al een flinke stap in de richting van partij kiezen. Afsluiten kan echt verregaande gevolgen hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is dus precies wat ik ook denk. Vandaar mijn vragen.
[ twitter ]
Ik heb t niet over t meest te lijden.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoor.
Bijna net zo gek als Putin.
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struikquote:Op zondag 27 februari 2022 16:15 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.
Oh ja en ik woke? Lol
Russisch roulettequote:Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Onderhandelen met een pistool op je hoofd gericht ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |