Volgens mij ging het pas mis bij de foto’squote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef Redefine het volgende:
Deze opdracht zou je terug moeten kijken om te zien wie er nou de fouten heeft gemaakt.
Ik denk dat Everon daar vrij weinig belangstelling voor heeft.quote:
Ja Fresia en Kim-Lian allebei. Kim-Lian al heel vroeg en Fresia sinds aflevering 6 ofzoquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijg je te horen wie de verliezer en de winnaar is, de mol wordt de volgende week pas onthuld
Ik betwijfel of ze dat überhaupt in de montage zouden latenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef Redefine het volgende:
Deze opdracht zou je terug moeten kijken om te zien wie er nou de fouten heeft gemaakt.
Leek mij ook. De vrouw bij wie ze waren, was ook wel echt de koerier.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij ging het pas mis bij de foto’s
Straks zitten er allemaal hints in de tarotkaarten die voorbij zijn gekomenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef DaMart het volgende:
Toepasselijk zo'n tarotkaart met masker erop.
Lijkt mij ook van niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze dat überhaupt in de montage zouden laten
Denk t niet. Mol wordt pas op t bal onthuld. Dat is leuker met 3 mogelijke mollen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijg je te horen wie de verliezer en de winnaar is, de mol wordt de volgende week pas onthuld
Toch doen ze ook wel eens al 1 rol onthullen in de voorlaatste afleveringquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk t niet. Mol wordt pas op t bal onthuld. Dat is leuker met 3 mogelijke mollen.
Oké, fijn, maar daarmee weet ik dus nog steeds niet watWRL betekent.Dus dit helpt niet echt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik geloof ook niet dat je in dit scenario iets kan onthullen zonder dat je gelijk al dan deduceren wie de mol isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk t niet. Mol wordt pas op t bal onthuld. Dat is leuker met 3 mogelijke mollen.
Dat is een subforum op Fokquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Oké, fijn, maar daarmee weet ik dus nog steeds niet watWRL betekent.Dus dit helpt niet echt.
WLR= Wielrennen (subforum hier). Daar wordt dit soms gepost.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Oké, fijn, maar daarmee weet ik dus nog steeds niet watWRL betekent.Dus dit helpt niet echt.
Fresia is de verliezer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand op Fresia dus die is het niet
Wielrennenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Er zijn vaak ook wel wat vragen waarbij de antwoorden op meerdere mensen kunnen slaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:36 schreef Nexum het volgende:
Als geen van beide op Fresia gaat en ze is de Mol hoe the fuck gaan ze dan een winnaar kiezen? Tijd?
K-L als verliezer wellicht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat je in dit scenario iets kan onthullen zonder dat je gelijk al dan deduceren wie de mol is
Johquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand op Fresia dus die is het niet
Ja Everon is dan ook de mol, kan iig met de afvallers en verdenkingen niet andersquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Max23 het volgende:
Uhm. De laatste 3 afvallers zaten op KimLian toch?
Dan kan Fresia nooit meer erin zitten als ze op Everon zit en hij is niet de mol
K-L is sowieso niet de mol nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Max23 het volgende:
Dan kan Fresia nooit meer erin zitten als ze op Everon zit en hij is niet de mol
Hallo, ik ben WLR-mod.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
K-L is sowieso niet de mol nee.
Fresia en Everon zijn allebei mogelijk toch? Omdat niemand op Fresia zat. Maar ik vind dat altijd wel een alarmbelgeval, kandidaten zitten meestal wel goed op het eind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja Everon is dan ook de mol, kan iig met de afvallers en verdenkingen niet anders
Dat vind ik inderdaad ook net iets beter passen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
Toch vond ik dat denigrerende toontje van Art ook wel wat hebben.
Rik is eigenlijk te zacht.
P-J en Karel deden dat nog beter.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb hem vanaf aflevering 1 ingevuld omdat je dat bij die pleidooien van augustus ook heel goed zag, of iig hij was de enige waarbij ik die vibes kreeg, en gaande het seizoen ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef Nexum het volgende:
Ja tis Everon. Had het ook wel moeten weten. Hij acteerde zo erg
Dat doen ze vaak zat, ook als het geld zelfs helemaal er uit zou gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef Legoblokje het volgende:
Everon is het niet. Ze gaan niet in 4 verschillende opdrachten mingeld verwerken als er bij de ontknoping ook nog ¤5000 uit de pot gaat als hij het is.
Nah het zou geschiedenis schrijven als dit het eerste seizoen is zonder winnaar omdat niemand een enkele vraag op de juiste mol bij de finaletest heeft ingevuld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fresia en Everon zijn allebei mogelijk toch? Omdat niemand op Fresia zat. Maar ik vind dat altijd wel een alarmbelgeval, kandidaten zitten meestal wel goed op het eind.
Zijn latingen en dat hele opgefokte karakter maakt hem heel verdacht. Het is gewoon een manier om kandidaats over te komenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf aflevering 1 ingevuld omdat je dat bij die pleidooien van augustus ook heel goed zag, of iig hij was de enige waarbij ik die vibes kreeg, en gaande het seizoen ook
Als ze zelf de mol is toch wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Max23 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laetitia op een gemaskerd bal lijkt me wel genot
Ja, dus Fresia is de mol of Fresia zat goed ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, anders was Fresia allang naar huis
1 ja, niet 2. Dan weet je alles namelijk...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch doen ze ook wel eens al 1 rol onthullen in de voorlaatste aflevering
Ik zit ook al langer op hem, omdat er diverse typische mol dingen waren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf aflevering 1 ingevuld omdat je dat bij die pleidooien van augustus ook heel goed zag, of iig hij was de enige waarbij ik die vibes kreeg, en gaande het seizoen ook
Altijd een genot!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laetitia op een gemaskerd bal lijkt me wel genot
Maar wel een sexy kontje. Zo jammer dat hij homo is!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
Beste presentator nog altijd Karel vd Graafquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
Rik homo?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar wel een sexy kontje. Zo jammer dat hij homo is!
Ik vond het sowieso wel een leuk seizoen, de laatste seizoen ben ik altijd vrij snel afgehaakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ik vondv dit wel een van de betere slotafleveringen. Goede opdrachten, nauwelijks terugblikken en ook nog relatief korte monologen van Rik aan het eind per kandidaat.
Tijdens zijn seizoen toen.. Zo vanuit de badkamerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar wel een sexy kontje. Zo jammer dat hij homo is!
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ik vond dit wel een van de betere slotafleveringen. Goede opdrachten, nauwelijks terugblikken en ook nog relatief korte monologen van Rik aan het eind per kandidaat.
Ripquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Spyrodedraak het volgende:
Alle punten en alle vragen op Everon ingevuld, in de hoop eindelijk dat bordspel te winnen…
Ben ik in het begin 1 vraag vergeten….dus ga nooit de maximale punten krijgen
Yup, hele goede slotaflevering. Bij die van vorig jaar lag ik half te slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ik vond dit wel een van de betere slotafleveringen. Goede opdrachten, nauwelijks terugblikken en ook nog relatief korte monologen van Rik aan het eind per kandidaat.
Zeker.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel een leuk seizoen, de laatste seizoen ben ik altijd vrij snel afgehaakt.
Nou ja die ene aflevering met het abseilen was wel heel erg matig. Verder nog wat mindere stukjes. Maar over het algemeen wel een goed seizoen. Leuke kandidaten, mooi land en zo nu en dan ook wel wat leukere opdrachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel een leuk seizoen, de laatste seizoen ben ik altijd vrij snel afgehaakt.
Opdrachten waren niet van de creatiefste kant. Tapijtleggen was matig, balonprikken een dieptepunt in de serie. En dat schieten van ballen was ook niet groots.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Nou ja die ene aflevering met het abseilen was wel heel erg matig. Verder nog wat mindere stukjes. Maar over het algemeen wel een goed seizoen. Leuke kandidaten, mooi land en zo nu en dan ook wel wat leukere opdrachten.
Oh hij is gewoon altijd al out geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
https://www.libelle.nl/pe(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh hij is gewoon altijd al out geweest
Huh nee? Als Fresia verliest had ze minder vragen op Everon goed beantwoord dan Kim. Samen met Kim zit zij van alle kandidaten als enige op Everon dus die gaat er dan natuurlijk niet uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb juist het gevoel dat Fresia er elke week subtiel tussendoor glipt als mol zijnde.....Nu verdenken Everon en Kim elkaar en zou je juist denken dat de ene winnaar is en de andere verliezer. Als Fresia verliest was ze er al veel eerder uit gegaan??
Daarom zeg ik zo nu en leuke opdrachten i.p.v. en ook goede opdrachtenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Opdrachten waren niet van de creatiefste kant. Tapijtleggen was matig, balonprikken een dieptepunt in de serie. En dat schieten van ballen was ook niet groots.
Oh ik zit te kijken maar die heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
De sneer van Rop naar Glennis Grace
Iets over invoeren in de Amsterdamse supermarkten zodat boodschappen doen weer wat veiliger wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik zit te kijken maar die heb ik niet meegekregen
Tenzij ze haar als mol zijnde hebben laten zeggen dat ze Everon verdenkt......vind het te opvallend dat Everon en Kim elkaar verdenken, maar zit er dit hele seizoen al volledig naastquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh nee? Als Fresia verliest had ze minder vragen op Everon goed beantwoord dan Kim. Samen met Kim zit zij van alle kandidaten als enige op Everon dus die gaat er dan natuurlijk niet uit.
Vorig seizoen volgens mij was ik al afgehaakt na twee afleveringenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, anders was Fresia allang naar huis
Laetitia zat vol op Kim maar Fresia zette toen Laetitia afviel een vrijstelling in en Thomas had het vraagteken waardoor zijn testresultaat niet meetelde.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus Fresia is de mol of Fresia zat goed ja.
Hier gaat trouwens iets fout.
Nee hoor, geen vertekend beeld. Dat zijn gewoon boeken die onder algemene kennis vallen. Ik heb de zelf ook niet gelezen, maar ken de wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:09 schreef essnhills het volgende:
Kent Joshua P&P ook al niet?![]()
Ik heb blijkbaar een onrealistisch beeld van welke boeken iedereen wel kent
Ja, dat dacht ik ook. Volgens mij was er eerder al een seizoen waarbij de andere 2 elkaar verdachten.. Maar weet niet meer welk seizoen dat was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef svann het volgende:
Er was toch een keer een winnaar die desondanks de Mol niet goed had?
Seizoen 2008 met de Molquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Volgens mij was er eerder al een seizoen waarbij de andere 2 elkaar verdachten.. Maar weet niet meer welk seizoen dat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILER: Verdenkingen vanaf 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Seizoen 2008 met de MolIs niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit dus, ze glipt er elke aflevering weer doorheen.....quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het kan toch bijna niet anders dan Fresia zijn, maar ik twijfel zo hard nu omdat ook maar niemand haar een seconde verdenkt
En dat terwijl alles wat ze doet mislukt
Je hebt nog gelijk ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was in de finale geswitcht omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afviel.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Precies dit ja. Ik zit vol op Fresia door alles wat jij ook al aangeeft, maar dat niemand haar verdenkt (en niemand haar ooit verdacht heeft) is eigenlijk zo'n beetje onmogelijk lijkt me..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het kan toch bijna niet anders dan Fresia zijn, maar ik twijfel zo hard nu omdat ook maar niemand haar een seconde verdenkt
En dat terwijl alles wat ze doet mislukt
Ik vind dat je als mol bij die eerste opdracht in die villa nooit met geld naar buiten zou moeten lopen, dus als Everon of Kim Lian het is zou ik dat echt vreemd vinden. Fresia heeft echt bij elk van dit soort opdrachten gefaald, precies wat je van een mol verwacht.
en de andere kandidaten zitten toch 24 uur per dag op elkaars lippenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies dit ja. Ik zit vol op Fresia door alles wat jij ook al aangeeft, maar dat niemand haar verdenkt (en niemand haar ooit verdacht heeft) is eigenlijk zo'n beetje onmogelijk lijkt me..
Ik zou Everon een afknapper vinden omdat hij echt veel te veel geld heeft gepakt waar het niet nodig was, en dan nog verdacht worden door veel mensen in de groep. Die 5000 EUR die er dan nog eventueel uit de pot gaat lijkt me ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dit is denk ik het eerste seizoen waarbij ik bij geen van de drie van mijn stoel zou vallen als ze de mol zijn. Ik verdenk al heel lang Everon als Mol, maar altijd wel met Fresia als reserve. En Kim nog wel een beetje, maar als zij de mol is dan heeft ze het wel gedurft gespeeld met het achterhouden van het geld.
Fresia als mol zou inderdaad wel het beste zijn. Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Everon een afknapper vinden omdat hij echt veel te veel geld heeft gepakt waar het niet nodig was, en dan nog verdacht worden door veel mensen in de groep. Die 5000 EUR die er dan nog eventueel uit de pot gaat lijkt me ook meer geluk dan wijsheid.
Bij Kim zou ik het een afknapper vinden omdat het er in de montage zo ongelofelijk bovenop ligt.
Fresia zou qua verdienen van geld (laagste bijdrage aan de pot en amper geld gepakt waar dat vermeden kon worden) en het feit dat niemand haar verdenkt de enige juiste Mol zijn.
Ik snap dat iedereen het spel anders speelt, maar een Mol die van de 3 finalisten het meeste geld heeft verdiend voor de pot is wel echt de doodsteek van het concept.
Ja maar neem die opdracht van vanavond in die villa, waarom zou je daar als mol in hemelsnaam in deze fase van het spel nog gewoon met geld de deur uit lopen, dat vind ik echt van die ultieme faalacties als Mol...quote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fresia als mol zou inderdaad wel het beste zijn. Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.
En weten we 100% zeker dat hij gouden ballonnen heeft kapot geprikt? Want nu wordt dat geld wat er toen verdiend is door twee gedeeld en daardoor voor de helft aan hem toegekend. Maar als Arno dat dus volledig heeft gedaan wordt het opeens een heel ander verhaal.
Wat wel echt matig zou zijn als Everon de mol is er 5000 euro uit de pot gaat puur omdat Glenn hem de extra vrijstelling gaf
Daar ben ik het mee eens hoor. Dat heb ik ook tijdens de live uitzending gezegd. Maar het gaat mij om het punt dat die dan het meeste verdiend heeft. Dat is natuurlijk nog maar de vraag. Bij follow the money schema's wordt er nog weleens aan creatief boekhouden gedaan, waardoor het niet altijd klopt.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar neem die opdracht van vanavond in die villa, waarom zou je daar als mol in hemelsnaam in deze fase van het spel nog gewoon met geld de deur uit lopen, dat vind ik echt van die ultieme faalacties als Mol...
En verder is ze een beetje zoals Jan Versteegh, altijd bloedfanatiek meedoen maar niet bijzonder veel geld binnenhalen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij de executie van gisteren niet, vond ik. Toen ze aan de beurt was trok ze eerst gekke bekken, dat kan nog van de zenuwen zijn, maar toen haar scherm groen werd zag ik echt geen oprechte opluchting. Ik zat verder helemaal niet op Fresia, maar dit maakte me juist aan het twijfelen.
Edit: ah, ik ben nu in andere MOL-topics aan het lezen hier en kwam dit tegen:
[..]
Dit dus. Als het tics zijn, dan sorry dat ik het gekke bekken genoemd heb.
Na aflevering 1 weet hij dit. Dus dan kan hij geld in de pot stoppen, omdat hij weet dat het er toch weer uit gaat. Zo kan hij mensen op het verkeerde been zetten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:
Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.
Ja dat zou heel matig zijn. Snap ook niet dat daar Everon mee gekozen werd maar jaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Na aflevering 1 weet hij dit. Dus dan kan hij geld in de pot stoppen, omdat hij weet dat het er toch weer uit gaat. Zo kan hij mensen op het verkeerde been zetten.
als je weet dat het er weer uit gaat dan kan je zo de verdenking niet op jou zetten. Daarnaast kan de mol ook maar een deel van het geld pakken en niet alles.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar neem die opdracht van vanavond in die villa, waarom zou je daar als mol in hemelsnaam in deze fase van het spel nog gewoon met geld de deur uit lopen, dat vind ik echt van die ultieme faalacties als Mol...
Het zou alle drie wel “kunnen” ja, hoewel ik het jammer vind dat Everon die buffer van 5000 in zijn schoot geworpen kreeg en Kim werd iets te fanatiek verdacht gemaakt door productiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dit is denk ik het eerste seizoen waarbij ik bij geen van de drie van mijn stoel zou vallen als ze de mol zijn. Ik verdenk al heel lang Everon als Mol, maar altijd wel met Fresia als reserve. En Kim nog wel een beetje, maar als zij de mol is dan heeft ze het wel gedurft gespeeld met het achterhouden van het geld.
Zag Fresia daar een voorschot op nemen in de supermarktopdracht door aan het einde een masker op te zetten. Wellicht ook een stiekeme hint richting de kijkerquote:Op zondag 27 februari 2022 03:23 schreef Viv het volgende:
Ik zit al een tijdje op Fresia als Mol, vanwege haar gezichtsuitdrukkingen, o.a. tijdens de executies:
[..]
En verder is ze een beetje zoals Jan Versteegh, altijd bloedfanatiek meedoen maar niet bijzonder veel geld binnenhalen.![]()
Ben benieuwd naar het gemaskerde bal!
Dat is echt onzin. Die 5000 gaat er in dat geval sowieso uit. Het is niet zo dat die 5000 van het deel dat Everon heeft bijgedragen afgaatquote:Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Na aflevering 1 weet hij dit. Dus dan kan hij geld in de pot stoppen, omdat hij weet dat het er toch weer uit gaat. Zo kan hij mensen op het verkeerde been zetten.
Ze zei ook al iets van "ik ben niet bang in het donker" met nog net geen knipoog ....vond ik ook wel opvallend.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:41 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Zag Fresia daar een voorschot op nemen in de supermarktopdracht door aan het einde een masker op te zetten. Wellicht ook een stiekeme hint richting de kijker
Kim had nog meer verdiend voor de pot toch? Tenminste, ik dacht dat ik dat gister zag langskomen in Moltalk.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fresia als mol zou inderdaad wel het beste zijn. Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.
En weten we 100% zeker dat hij gouden ballonnen heeft kapot geprikt? Want nu wordt dat geld wat er toen verdiend is door twee gedeeld en daardoor voor de helft aan hem toegekend. Maar als Arno dat dus volledig heeft gedaan wordt het opeens een heel ander verhaal.
Wat wel echt matig zou zijn als Everon de mol is er 5000 euro uit de pot gaat puur omdat Glenn hem de extra vrijstelling gaf
Hebben ze al (minstens) een keer eerder gedaan. Was in het Susan Visser seizoen (die kwam toen via een scherm op beeld).quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Redefine het volgende:
Nu dus voor het eerst een aflevering Moltalk na de laatste aflevering. Maar dan met alle kandidaten. Dat lijkt mij dan wel iets goeds.
Ja! Dat is wel iets dat we voorgaande jaren echt gemist hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Redefine het volgende:
Nu dus voor het eerst een aflevering Moltalk na de laatste aflevering. Maar dan met alle kandidaten. Dat lijkt mij dan wel iets goeds.
‘Verdacht door veel mensen in de groep’ klopt niet echt he. Alleen Kim-Lian en Fresia verdachten hem, en laten dat nou net de 2 finalisten zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Everon een afknapper vinden omdat hij echt veel te veel geld heeft gepakt waar het niet nodig was, en dan nog verdacht worden door veel mensen in de groep. Die 5000 EUR die er dan nog eventueel uit de pot gaat lijkt me ook meer geluk dan wijsheid.
Echt wel opvallend dat ook hier zo veel mensen Fresia verdenken.quote:
Dat ligt er dus maar aan. Vond het wel opvallend dat Glenn zei dat hij Everon koos “omdat hij zo overstuur was” oid. Da’s natuurlijk goud om jezelf als mol in zo’n positie te acteren. Dan moet het geluk nog wel aan je zijde zijn dat het werkt, maar dat zou hier dan het geval zijn. En dan dus niet geheel bij toeval, want hij heeft tenslotte door zijn ‘overstuurheid’ de keuze van degene die de vrijstelling mocht weggeven beïnvloed en is zo op -¤5000 gestart.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Die 5000 gaat er in dat geval sowieso uit. Het is niet zo dat die 5000 van het deel dat Everon heeft bijgedragen afgaat
Post je ‘m hier? MOL / Het grote hints & theorieën topic! #1quote:Op zondag 27 februari 2022 15:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ben nu een vrij sterke hint richting KL tegengekomen*. Het zal toch niet![]()
*zelf opgemerkt/gezien, benieuwd of dit nog langskomt op social media deze week
Fresia is gewoon de Stine van dit seizoen. Iemand die ontzettend verdacht wordt door de kijkers, maar totaal niet door de kandidaten. En de kandidaten zitten bijna 3 weken non-stop op elkaars lip, terwijl wij slechts 8-9 uurtjes van die 3 weken te zien krijgen en de montage natuurlijk ook voor een heel groot deel uitmaakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt wel opvallend dat ook hier zo veel mensen Fresia verdenken.
Ik zou het baas vinden hoor, want ik heb haar juist niet verdacht. Maar denken zo veel mensen echt dat dit het eerste seizoen ooit gaat zijn dat er eigenlijk geen winnaar is?
Waar gaat de pot dan naartoe? Degene die toevallig 3 van de 40 vragen goed had omdat hun mol onder hetzelfde antwoord viel als Fresia? Beetje lame toch?
Ik vraag het me af.
Ja, wij doen met het gezin mee. Heb vaker een quiz via Upbeatles gedaan. Erg leuk altijd.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:02 schreef H_T het volgende:
Misschien weten jullie het al lang, maar Upbeatles organiseren morgen een Wie is de Mol-quiz onlineVragen komen via een youtube-stream, antwoorden geef je via een google docs-formulier, teams zijn toegestaan
Voor mij zijn de grootste struikelblokken de livestream opdracht (die ze totaal verknalde in beide opzichten) en het feit dat Fresia in de finale staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
Ik heb hier een lijstje gemaakt met potentiële molacties van Kim-Lian (ik ben Rinusoide op dat forum), mochten mensen daar interesse in hebben
Al met al heeft ze wel echt veel zitten uitspoken. Ik geef meteen toe dat er een paar dubieuze dingen tussen zitten die niet echt voor haar als mol spreken, maar vorig jaar bij Renée was dat niet anders. Zelfs mollen die als een van de beste ooit worden gezien (zoals Jan Versteegh) waren niet volledig perfect. Ik ben benieuwd
Helemaal eens, ik ervaar dit ook. Het programma gaat ten onder aan z'n eigen succes. Vroeger heb ik een aantal keer kunnen achterhalen wie de Mol was, door grondig te analyseren wie zich op welk moment in welke positie bevond en welke invloed je vanaf die positie uit kunt oefenen. Bijvoorbeeld als er groepjes gevormd moeten worden: de Mol kent de opdracht en weet dus van tevoren in welk groepje hij wil zitten, om zodoende de meeste invloed te kunnen hebben. Dat lukte me zeker niet elk seizoen en ook als het wel lukte was het de laatste aflevering toch nog spannend om te zien of mijn analyse klopte.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik zit normaal de laatste week vol spanning af te wachten tot de ontknoping, kijk afleveringen terug en pluis alle hints uit. Laatste jaren is dit totaal weg, kreeg nu een uitnodiging voor zaterdagavond en heb gewoon ja gezegd. Was een paar jaar geleden echt ondenkbaar. Dit seizoen was niet slecht hoor, leuke kandidaten. Maar het is meer wegkijk-TV geworden in plaats van speuren naar de Mol.
Lekker opwarmertje voor De Vlaamse Molquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik zit normaal de laatste week vol spanning af te wachten tot de ontknoping, kijk afleveringen terug en pluis alle hints uit. Laatste jaren is dit totaal weg, kreeg nu een uitnodiging voor zaterdagavond en heb gewoon ja gezegd. Was een paar jaar geleden echt ondenkbaar. Dit seizoen was niet slecht hoor, leuke kandidaten. Maar het is meer wegkijk-TV geworden in plaats van speuren naar de Mol.
Blijft opvallend dat zo veel FOK!kers op Fresia zitten. Het gaat óf heel gek zijn voor veel FOK!kers dat ze mis blijken te zitten, óf het gaat heel gek zijn voor het programma dat voor het eerst iemand wint die niet op de goede mol zatquote:
Wat dan ook wel weer noemenswaardig is is dat dat bij de Vlaamse Mol ook nagenoeg onmogelijk is, maar die geven er een intrigerend bazenprogramma voor terug. Het is soms lastig te benoemen wat het dan precies is (anderen kunnen wellicht beter specifieke dingen aanduiden), maar WIDM is steeds meer gaan missen wat het Vlaamse juist weer helemaal te pakken heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Helemaal eens, ik ervaar dit ook. Het programma gaat ten onder aan z'n eigen succes. Vroeger heb ik een aantal keer kunnen achterhalen wie de Mol was, door grondig te analyseren wie zich op welk moment in welke positie bevond en welke invloed je vanaf die positie uit kunt oefenen. Bijvoorbeeld als er groepjes gevormd moeten worden: de Mol kent de opdracht en weet dus van tevoren in welk groepje hij wil zitten, om zodoende de meeste invloed te kunnen hebben. Dat lukte me zeker niet elk seizoen en ook als het wel lukte was het de laatste aflevering toch nog spannend om te zien of mijn analyse klopte.
Het programma is nu te groot en te belangrijk geworden om zich een vroegtijdige ontknoping te kunnen permitteren. Het wordt zo gemaakt dat het voor de kijker feitelijk onmogelijk is om te beredeneren wie de Mol is. Enerzijds door de montage, anderzijds door de kandidaten: als achteraf de molacties onthuld worden, ben ik daar vaak niet zo van onder de indruk. De Mol doet dusdanig z'n best om niet op te vallen en de kandidaten doen dusdanig hun best om wél voor de Mol aangezien te worden, dat de invloed van de Mol uiteindelijk helemaal niet zo groot is.
En als het feitelijk toch onmogelijk is om het te achterhalen, waarom zou je er dan nog je best voor doen?
Ik heb stiekem goede hoop dat dat wel mee zal vallen. Ze hebben immers de ontmaskering al in Albanië opgenomen, en publiek zit alleen in de studio en niet hordes voor de deurquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:17 schreef Moira het volgende:
Het gaat ongetwijfeld weer ergernis zijn met te veel livebullshit en te weinig tijd voor beelden op locatie/behind the scenes, maar dan hebben we de Vlaamse Mol weer om naar uit te kijken (zondag 20 maart)
Ik denk dat het best een leuk slot gaat wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb stiekem goede hoop dat dat wel mee zal vallen. Ze hebben immers de ontmaskering al in Albanië opgenomen, en publiek zit alleen in de studio en niet hordes voor de deur
Dat zit wel goed kan ik me herinneren. Maar ik zou Fok ff uitlatenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:51 schreef Nexum het volgende:
Weet iemand of dit gespoiled voor je word als je het op NPO wilt terugkijken? Ik heb zo een verjaardag en wil het dan straks 's avonds nog kijken voor ik ga slapen. Maar dat je dan niet opeens een thumbnail hebt waar je de Mol duidelijk in ziet
Hoe kijk je dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat dan ook wel weer noemenswaardig is is dat dat bij de Vlaamse Mol ook nagenoeg onmogelijk is, maar die geven er een intrigerend bazenprogramma voor terug. Het is soms lastig te benoemen wat het dan precies is (anderen kunnen wellicht beter specifieke dingen aanduiden), maar WIDM is steeds meer gaan missen wat het Vlaamse juist weer helemaal te pakken heeft.
Bij de Vlaamse hoef je je best niet te doen om de mol te achterhalen omdat het programma hoe dan ook leuk is. De Nederlandse geeft daar niet genoeg voor terug.
Ja zet m'n telefoon + social media volledig op stil en kijk nergens op voor ik terug ben thuisquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zit wel goed kan ik me herinneren. Maar ik zou Fok ff uitlaten
Ook geen nu.nl ofzo, wordt geheid boven Oekraïne genoemdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja zet m'n telefoon + social media volledig op stil en kijk nergens op voor ik terug ben thuis
Je kan het ook op https://wieisdemol.avrotros.nl/splash/ terugkijken, daar kom je eerst altijd op een scherm waar geen spoilers te zien zijn, maar waar je wel de aflevering kunt zienquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:51 schreef Nexum het volgende:
Weet iemand of dit gespoiled voor je word als je het op NPO wilt terugkijken? Ik heb zo een verjaardag en wil het dan straks 's avonds nog kijken voor ik ga slapen. Maar dat je dan niet opeens een thumbnail hebt waar je de Mol duidelijk in ziet
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Dat scheelt idd wel, en dat gemaskerde bal gaat ook wel leuk zijn om wat van te zien. Maar ik voorzie nog wel andere bullshit momentjes die te veel tijd wegslurpen van wat we eigenlijk zouden moeten zienquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb stiekem goede hoop dat dat wel mee zal vallen. Ze hebben immers de ontmaskering al in Albanië opgenomen, en publiek zit alleen in de studio en niet hordes voor de deur
Zou ik wel een verrassende in your face-keuze van de productie zijn, Everon kan ik me wel voorstellen dat die de mol is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:17 schreef Slobeend het volgende:
Dat moet een schok voor de meesten hier worden als ze zien dat het toch Kim-Lian is. @:mexicanobakker
Op https://www.goplay.be/ maak je een account (weet niet meer of je een postcode moest invullen maar if so dan een Belgische, 2000 is Antwerpen) en dan kun je daar gewoon kijken met adblock uit. Ik geloof dat ze tussentijds een geo-block op al hun programma's zetten, maar zodra de eerste aflevering beschikbaar komt zetten ze die ook zichtbaar voor Nederlanders.quote:
Zij die onderweg naar een opdracht letterlijk zei: ik voel dat we vandaag een opdracht met beesten gaan krijgen??quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:20 schreef TLC het volgende:
Het kan echt geen toeval zijn dat Kim-Lian de tarotkaart aan het eind van de vorige aflevering legt met daarop de 2 maskers.
Kim-Lian dus.
Ik ga nog steeds voor Everon maar Kim-Lian is ook steeds mijn 2nd choice geweest, dus ik zou niet verbaasd zijn. Wél als het Fresia isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:20 schreef TLC het volgende:
Het kan echt geen toeval zijn dat Kim-Lian de tarotkaart aan het eind van de vorige aflevering legt met daarop de 2 maskers.
Kim-Lian dus.
Volgens mij wel, en aflevering 2 'zwijgen'... Kim-Lian kwam niet aan het woord tijdens het maken van de testquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zij die onderweg naar een opdracht letterlijk zei: ik voel dat we vandaag een opdracht met beesten gaan krijgen??
Sorry, maar dat zij al wist dat ze met dieren gingen werken maakt voor mij dat ik echt hoop dat Kim niet de mol is.....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en aflevering 2 'zwijgen'... Kim-Lian kwam niet aan het woord tijdens het maken van de test
Da's ook wel zo'n typisch dingetje jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en aflevering 2 'zwijgen'... Kim-Lian kwam niet aan het woord tijdens het maken van de test
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor Everon maar Kim-Lian is ook steeds mijn 2nd choice geweest, dus ik zou niet verbaasd zijn. Wél als het Fresia is
Aflevering 1 'De tijd zal het leren'quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:24 schreef TLC het volgende:
[..]
eens, was alleen zo erg in beeld. Veel te veel de nadruk erop.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:26 schreef TLC het volgende:
En niet te vergeten dat KL ook rustig een modderbad nam tijdens een opdracht
Dan neem je de app iets te serieus.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sinds ik 0 punten in de app heb, heb ik nog amper gevolgd
Hopelijk doen niet alle kijkers dat, voor de makers dan toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sinds ik 0 punten in de app heb, heb ik nog amper gevolgd
Ik had steeds op die zaterdagavond ook nog wat afspraken tussendoor en dat helpt ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan neem je de app iets te serieus.
Carnavalspakje van vorig weekeind.quote:
Dat vroeg ik me ook af… lijkt wel of hij net nog met wegwerkzaamheden bezig was en snel naar de studio moest.quote:
Partyhotelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:42 schreef Salina het volgende:
Ze hebben echt flink gefeest in dat afvallershotel. Mooi.
Zou mij inderdaad niets verbazen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:41 schreef JohnBercow het volgende:
Even voorspellen: de winnaar van WIDM geeft de pot aan giro 555
Is er iemand toevallig zwanger?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:42 schreef Salina het volgende:
Suzanne is te oud, voor de rest sluit ik niemand uit.quote:
Wel leuk voor de kandidaten dat ze niet koud thuis gedropt worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:42 schreef Salina het volgende:
Sluwe blik.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:45 schreef Redefine het volgende:
Arno heeft gewoon een bepaald soort uitstraling en is gemiddeld genomen minder bekend dan de rest. Dus dan wordt je snel verdacht bij zo'n eerste aflevering.
Kijkt ook zelden recht in de cameraquote:
Ex-deelnemers...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
Al die Bn'ers die weer in het publiek zitten
Oud kandidatenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind het juist ook een stuk minder idd. Zeker nu ze al dat gemaskerde bal hadden in Albanië.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live terugblikken, ja, leuk, joepie...
Oud deelnemers worden altijd uitgenodigd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
Ex-deelnemers allemaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
Voorheen had je inderdaad nog wel dat al die kandidaten nog van niks wisten, dus ook in spanning zaten. Dat heb je nu ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het juist ook een stuk minder idd. Zeker nu ze al dat gemaskerde bal hadden in Albanië.
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het juist ook een stuk minder idd. Zeker nu ze al dat gemaskerde bal hadden in Albanië.
Laat daarom gewoon de ontknoping in Albanië zien, en niet dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorheen had je inderdaad nog wel dat al die kandidaten nog van niks wisten, dus ook in spanning zaten. Dat heb je nu ook niet.
Sowieso zo bizar dat iedereen maar bedreigd wordt. En dan negen van de tien keer gaat het echt helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:47 schreef Salina het volgende:
Mensen die Laetitia dreigbrieven sturen horen voor een vuurpeloton thuis.
Dat opkomen met het gejoel.quote:
Minus 5000 euro he.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Mol meeste geld verdiend. Leuk. Not
Ik hang hier ook aan de kroonluchterquote:
Omdat iemand anders hem gekozen heeft toch?quote:
Ja, slaat inderdaad nergens op.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Mol meeste geld verdiend. Leuk. Not
Dat vind ik wel heel matig. Puur omdat Glenn hem de vrijstelling gaf.quote:
Follow the money dusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus? Hij heeft nog steeds heel veel geld in de pot gespeeld
En al dat mingeld wat later nog in de opdrachten verwerkt werd...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:54 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ja, slaat inderdaad nergens op.
En het excuus dat er nog 5000 euro uitgaat slaat ook nergens op.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht 100% zeker dat Fresia de mol was![]()
Ik heb het voor de tweede keer fout
Inderdaad, hadden ze iets mooiers van kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:56 schreef Felagund het volgende:
Wat had dat bal in Albanië dan voor een nut?
En dan zeggen dat er op de website meer acties staan en dan staat er 1 extra opdracht.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef Remco het volgende:
Ze gaan zo heel veel opdrachten overslaan.
Sfeerbeelden..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:56 schreef Felagund het volgende:
Wat had dat bal in Albanië dan voor een nut?
Waarom niet? Dat wist ie vanaf het begin. Ga je heel anders dan spel inquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:54 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ja, slaat inderdaad nergens op.
En het excuus dat er nog 5000 euro uitgaat slaat ook nergens op.
Ja dit gezeur krijgen we nu natuurlijk, dat vind ik minder. Hoewel hij die zenuwachtigheid wel goed heeft gespeeld ofzo, maar daarmee sta je meteen makkelijk 1-0 voor als mol. Daarna heeft hij “het meeste geld” opgehaald.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel matig. Puur omdat Glenn hem de vrijstelling gaf.
Ik KimLianquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht 100% zeker dat Fresia de mol was![]()
Ik heb het voor de tweede keer fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |