Ik hang hier ook aan de kroonluchterquote:
Omdat iemand anders hem gekozen heeft toch?quote:
Ja, slaat inderdaad nergens op.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:53 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Mol meeste geld verdiend. Leuk. Not
Dat vind ik wel heel matig. Puur omdat Glenn hem de vrijstelling gaf.quote:
Follow the money dusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus? Hij heeft nog steeds heel veel geld in de pot gespeeld
En al dat mingeld wat later nog in de opdrachten verwerkt werd...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:54 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ja, slaat inderdaad nergens op.
En het excuus dat er nog 5000 euro uitgaat slaat ook nergens op.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik dacht 100% zeker dat Fresia de mol was![]()
Ik heb het voor de tweede keer fout
Inderdaad, hadden ze iets mooiers van kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:56 schreef Felagund het volgende:
Wat had dat bal in Albanië dan voor een nut?
En dan zeggen dat er op de website meer acties staan en dan staat er 1 extra opdracht.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef Remco het volgende:
Ze gaan zo heel veel opdrachten overslaan.
Sfeerbeelden..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:56 schreef Felagund het volgende:
Wat had dat bal in Albanië dan voor een nut?
Waarom niet? Dat wist ie vanaf het begin. Ga je heel anders dan spel inquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:54 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ja, slaat inderdaad nergens op.
En het excuus dat er nog 5000 euro uitgaat slaat ook nergens op.
Ja dit gezeur krijgen we nu natuurlijk, dat vind ik minder. Hoewel hij die zenuwachtigheid wel goed heeft gespeeld ofzo, maar daarmee sta je meteen makkelijk 1-0 voor als mol. Daarna heeft hij “het meeste geld” opgehaald.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel matig. Puur omdat Glenn hem de vrijstelling gaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |