Seizoen 2008 met de Molquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Volgens mij was er eerder al een seizoen waarbij de andere 2 elkaar verdachten.. Maar weet niet meer welk seizoen dat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILER: Verdenkingen vanaf 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Seizoen 2008 met de MolIs niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit dus, ze glipt er elke aflevering weer doorheen.....quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het kan toch bijna niet anders dan Fresia zijn, maar ik twijfel zo hard nu omdat ook maar niemand haar een seconde verdenkt
En dat terwijl alles wat ze doet mislukt
Je hebt nog gelijk ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was in de finale geswitcht omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afviel.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Precies dit ja. Ik zit vol op Fresia door alles wat jij ook al aangeeft, maar dat niemand haar verdenkt (en niemand haar ooit verdacht heeft) is eigenlijk zo'n beetje onmogelijk lijkt me..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het kan toch bijna niet anders dan Fresia zijn, maar ik twijfel zo hard nu omdat ook maar niemand haar een seconde verdenkt
En dat terwijl alles wat ze doet mislukt
Ik vind dat je als mol bij die eerste opdracht in die villa nooit met geld naar buiten zou moeten lopen, dus als Everon of Kim Lian het is zou ik dat echt vreemd vinden. Fresia heeft echt bij elk van dit soort opdrachten gefaald, precies wat je van een mol verwacht.
en de andere kandidaten zitten toch 24 uur per dag op elkaars lippenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies dit ja. Ik zit vol op Fresia door alles wat jij ook al aangeeft, maar dat niemand haar verdenkt (en niemand haar ooit verdacht heeft) is eigenlijk zo'n beetje onmogelijk lijkt me..
Ik zou Everon een afknapper vinden omdat hij echt veel te veel geld heeft gepakt waar het niet nodig was, en dan nog verdacht worden door veel mensen in de groep. Die 5000 EUR die er dan nog eventueel uit de pot gaat lijkt me ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dit is denk ik het eerste seizoen waarbij ik bij geen van de drie van mijn stoel zou vallen als ze de mol zijn. Ik verdenk al heel lang Everon als Mol, maar altijd wel met Fresia als reserve. En Kim nog wel een beetje, maar als zij de mol is dan heeft ze het wel gedurft gespeeld met het achterhouden van het geld.
Fresia als mol zou inderdaad wel het beste zijn. Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Everon een afknapper vinden omdat hij echt veel te veel geld heeft gepakt waar het niet nodig was, en dan nog verdacht worden door veel mensen in de groep. Die 5000 EUR die er dan nog eventueel uit de pot gaat lijkt me ook meer geluk dan wijsheid.
Bij Kim zou ik het een afknapper vinden omdat het er in de montage zo ongelofelijk bovenop ligt.
Fresia zou qua verdienen van geld (laagste bijdrage aan de pot en amper geld gepakt waar dat vermeden kon worden) en het feit dat niemand haar verdenkt de enige juiste Mol zijn.
Ik snap dat iedereen het spel anders speelt, maar een Mol die van de 3 finalisten het meeste geld heeft verdiend voor de pot is wel echt de doodsteek van het concept.
Ja maar neem die opdracht van vanavond in die villa, waarom zou je daar als mol in hemelsnaam in deze fase van het spel nog gewoon met geld de deur uit lopen, dat vind ik echt van die ultieme faalacties als Mol...quote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fresia als mol zou inderdaad wel het beste zijn. Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.
En weten we 100% zeker dat hij gouden ballonnen heeft kapot geprikt? Want nu wordt dat geld wat er toen verdiend is door twee gedeeld en daardoor voor de helft aan hem toegekend. Maar als Arno dat dus volledig heeft gedaan wordt het opeens een heel ander verhaal.
Wat wel echt matig zou zijn als Everon de mol is er 5000 euro uit de pot gaat puur omdat Glenn hem de extra vrijstelling gaf
Daar ben ik het mee eens hoor. Dat heb ik ook tijdens de live uitzending gezegd. Maar het gaat mij om het punt dat die dan het meeste verdiend heeft. Dat is natuurlijk nog maar de vraag. Bij follow the money schema's wordt er nog weleens aan creatief boekhouden gedaan, waardoor het niet altijd klopt.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar neem die opdracht van vanavond in die villa, waarom zou je daar als mol in hemelsnaam in deze fase van het spel nog gewoon met geld de deur uit lopen, dat vind ik echt van die ultieme faalacties als Mol...
En verder is ze een beetje zoals Jan Versteegh, altijd bloedfanatiek meedoen maar niet bijzonder veel geld binnenhalen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij de executie van gisteren niet, vond ik. Toen ze aan de beurt was trok ze eerst gekke bekken, dat kan nog van de zenuwen zijn, maar toen haar scherm groen werd zag ik echt geen oprechte opluchting. Ik zat verder helemaal niet op Fresia, maar dit maakte me juist aan het twijfelen.
Edit: ah, ik ben nu in andere MOL-topics aan het lezen hier en kwam dit tegen:
[..]
Dit dus. Als het tics zijn, dan sorry dat ik het gekke bekken genoemd heb.
Na aflevering 1 weet hij dit. Dus dan kan hij geld in de pot stoppen, omdat hij weet dat het er toch weer uit gaat. Zo kan hij mensen op het verkeerde been zetten.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:
Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.
Ja dat zou heel matig zijn. Snap ook niet dat daar Everon mee gekozen werd maar jaquote:Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Na aflevering 1 weet hij dit. Dus dan kan hij geld in de pot stoppen, omdat hij weet dat het er toch weer uit gaat. Zo kan hij mensen op het verkeerde been zetten.
als je weet dat het er weer uit gaat dan kan je zo de verdenking niet op jou zetten. Daarnaast kan de mol ook maar een deel van het geld pakken en niet alles.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar neem die opdracht van vanavond in die villa, waarom zou je daar als mol in hemelsnaam in deze fase van het spel nog gewoon met geld de deur uit lopen, dat vind ik echt van die ultieme faalacties als Mol...
Het zou alle drie wel “kunnen” ja, hoewel ik het jammer vind dat Everon die buffer van 5000 in zijn schoot geworpen kreeg en Kim werd iets te fanatiek verdacht gemaakt door productiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dit is denk ik het eerste seizoen waarbij ik bij geen van de drie van mijn stoel zou vallen als ze de mol zijn. Ik verdenk al heel lang Everon als Mol, maar altijd wel met Fresia als reserve. En Kim nog wel een beetje, maar als zij de mol is dan heeft ze het wel gedurft gespeeld met het achterhouden van het geld.
Zag Fresia daar een voorschot op nemen in de supermarktopdracht door aan het einde een masker op te zetten. Wellicht ook een stiekeme hint richting de kijkerquote:Op zondag 27 februari 2022 03:23 schreef Viv het volgende:
Ik zit al een tijdje op Fresia als Mol, vanwege haar gezichtsuitdrukkingen, o.a. tijdens de executies:
[..]
En verder is ze een beetje zoals Jan Versteegh, altijd bloedfanatiek meedoen maar niet bijzonder veel geld binnenhalen.![]()
Ben benieuwd naar het gemaskerde bal!
Dat is echt onzin. Die 5000 gaat er in dat geval sowieso uit. Het is niet zo dat die 5000 van het deel dat Everon heeft bijgedragen afgaatquote:Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Na aflevering 1 weet hij dit. Dus dan kan hij geld in de pot stoppen, omdat hij weet dat het er toch weer uit gaat. Zo kan hij mensen op het verkeerde been zetten.
Ze zei ook al iets van "ik ben niet bang in het donker" met nog net geen knipoog ....vond ik ook wel opvallend.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:41 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Zag Fresia daar een voorschot op nemen in de supermarktopdracht door aan het einde een masker op te zetten. Wellicht ook een stiekeme hint richting de kijker
Kim had nog meer verdiend voor de pot toch? Tenminste, ik dacht dat ik dat gister zag langskomen in Moltalk.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fresia als mol zou inderdaad wel het beste zijn. Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.
En weten we 100% zeker dat hij gouden ballonnen heeft kapot geprikt? Want nu wordt dat geld wat er toen verdiend is door twee gedeeld en daardoor voor de helft aan hem toegekend. Maar als Arno dat dus volledig heeft gedaan wordt het opeens een heel ander verhaal.
Wat wel echt matig zou zijn als Everon de mol is er 5000 euro uit de pot gaat puur omdat Glenn hem de extra vrijstelling gaf
Hebben ze al (minstens) een keer eerder gedaan. Was in het Susan Visser seizoen (die kwam toen via een scherm op beeld).quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Redefine het volgende:
Nu dus voor het eerst een aflevering Moltalk na de laatste aflevering. Maar dan met alle kandidaten. Dat lijkt mij dan wel iets goeds.
Ja! Dat is wel iets dat we voorgaande jaren echt gemist hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Redefine het volgende:
Nu dus voor het eerst een aflevering Moltalk na de laatste aflevering. Maar dan met alle kandidaten. Dat lijkt mij dan wel iets goeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |