abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2022 @ 22:16:15 #91
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203854028
Nu dus voor het eerst een aflevering Moltalk na de laatste aflevering. Maar dan met alle kandidaten. Dat lijkt mij dan wel iets goeds.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 22:16:21 #92
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203854033
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja, dat dacht ik ook. Volgens mij was er eerder al een seizoen waarbij de andere 2 elkaar verdachten.. Maar weet niet meer welk seizoen dat was.
Seizoen 2008 met de Mol

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_203854095
Tot nu toe is de mol in de finaletest altijd door minstens één persoon (de winnaar) verdacht.

SPOILER: Verdenkingen vanaf 2010
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 22:19:30 #94
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_203854103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Seizoen 2008 met de Mol

SPOILER
Is niet waar.
pi_203854269
Het kan toch bijna niet anders dan Fresia zijn, maar ik twijfel zo hard nu omdat ook maar niemand haar een seconde verdenkt _O-

En dat terwijl alles wat ze doet mislukt :D

Ik vind dat je als mol bij die eerste opdracht in die villa nooit met geld naar buiten zou moeten lopen, dus als Everon of Kim Lian het is zou ik dat echt vreemd vinden. Fresia heeft echt bij elk van dit soort opdrachten gefaald, precies wat je van een mol verwacht.

[ Bericht 13% gewijzigd door TheVulture op 26-02-2022 22:33:26 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203854330
Ik zat eerst terug te denken aan het seizoen dat Jan Versteegh de mol was, en dat dat land waar hij zich bevond nu helemaal naar de knoppen is :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203854367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het kan toch bijna niet anders dan Fresia zijn, maar ik twijfel zo hard nu omdat ook maar niemand haar een seconde verdenkt _O-

Ja dit dus, ze glipt er elke aflevering weer doorheen.....
  zaterdag 26 februari 2022 @ 22:40:06 #98
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203854515
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Is niet waar.
Je hebt nog gelijk ook.
SPOILER
was in de finale geswitcht omdat
SPOILER
afviel.
pi_203854527
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:

Ik vind dat je als mol bij die eerste opdracht in die villa nooit met geld naar buiten zou moeten lopen, dus als Everon of Kim Lian het is zou ik dat echt vreemd vinden. Fresia heeft echt bij elk van dit soort opdrachten gefaald, precies wat je van een mol verwacht.
Precies dit ja. Ik zit vol op Fresia door alles wat jij ook al aangeeft, maar dat niemand haar verdenkt (en niemand haar ooit verdacht heeft) is eigenlijk zo'n beetje onmogelijk lijkt me..
pi_203854569
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Precies dit ja. Ik zit vol op Fresia door alles wat jij ook al aangeeft, maar dat niemand haar verdenkt (en niemand haar ooit verdacht heeft) is eigenlijk zo'n beetje onmogelijk lijkt me..
en de andere kandidaten zitten toch 24 uur per dag op elkaars lippen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 26 februari 2022 @ 22:45:01 #101
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203854631
Dit is denk ik het eerste seizoen waarbij ik bij geen van de drie van mijn stoel zou vallen als ze de mol zijn. Ik verdenk al heel lang Everon als Mol, maar altijd wel met Fresia als reserve. En Kim nog wel een beetje, maar als zij de mol is dan heeft ze het wel gedurft gespeeld met het achterhouden van het geld.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_203856594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Dit is denk ik het eerste seizoen waarbij ik bij geen van de drie van mijn stoel zou vallen als ze de mol zijn. Ik verdenk al heel lang Everon als Mol, maar altijd wel met Fresia als reserve. En Kim nog wel een beetje, maar als zij de mol is dan heeft ze het wel gedurft gespeeld met het achterhouden van het geld.
Ik zou Everon een afknapper vinden omdat hij echt veel te veel geld heeft gepakt waar het niet nodig was, en dan nog verdacht worden door veel mensen in de groep. Die 5000 EUR die er dan nog eventueel uit de pot gaat lijkt me ook meer geluk dan wijsheid.

Bij Kim zou ik het een afknapper vinden omdat het er in de montage zo ongelofelijk bovenop ligt.

Fresia zou qua verdienen van geld (laagste bijdrage aan de pot en amper geld gepakt waar dat vermeden kon worden) en het feit dat niemand haar verdenkt de enige juiste Mol zijn.

Ik snap dat iedereen het spel anders speelt, maar een Mol die van de 3 finalisten het meeste geld heeft verdiend voor de pot is wel echt de doodsteek van het concept.
  zondag 27 februari 2022 @ 00:40:18 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203856685
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zou Everon een afknapper vinden omdat hij echt veel te veel geld heeft gepakt waar het niet nodig was, en dan nog verdacht worden door veel mensen in de groep. Die 5000 EUR die er dan nog eventueel uit de pot gaat lijkt me ook meer geluk dan wijsheid.

Bij Kim zou ik het een afknapper vinden omdat het er in de montage zo ongelofelijk bovenop ligt.

Fresia zou qua verdienen van geld (laagste bijdrage aan de pot en amper geld gepakt waar dat vermeden kon worden) en het feit dat niemand haar verdenkt de enige juiste Mol zijn.

Ik snap dat iedereen het spel anders speelt, maar een Mol die van de 3 finalisten het meeste geld heeft verdiend voor de pot is wel echt de doodsteek van het concept.
Fresia als mol zou inderdaad wel het beste zijn. Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.

En weten we 100% zeker dat hij gouden ballonnen heeft kapot geprikt? Want nu wordt dat geld wat er toen verdiend is door twee gedeeld en daardoor voor de helft aan hem toegekend. Maar als Arno dat dus volledig heeft gedaan wordt het opeens een heel ander verhaal.

Wat wel echt matig zou zijn als Everon de mol is er 5000 euro uit de pot gaat puur omdat Glenn hem de extra vrijstelling gaf :{
pi_203856715
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
Fresia als mol zou inderdaad wel het beste zijn. Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.

En weten we 100% zeker dat hij gouden ballonnen heeft kapot geprikt? Want nu wordt dat geld wat er toen verdiend is door twee gedeeld en daardoor voor de helft aan hem toegekend. Maar als Arno dat dus volledig heeft gedaan wordt het opeens een heel ander verhaal.

Wat wel echt matig zou zijn als Everon de mol is er 5000 euro uit de pot gaat puur omdat Glenn hem de extra vrijstelling gaf :{
Ja maar neem die opdracht van vanavond in die villa, waarom zou je daar als mol in hemelsnaam in deze fase van het spel nog gewoon met geld de deur uit lopen, dat vind ik echt van die ultieme faalacties als Mol...
  zondag 27 februari 2022 @ 00:48:40 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203856778
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja maar neem die opdracht van vanavond in die villa, waarom zou je daar als mol in hemelsnaam in deze fase van het spel nog gewoon met geld de deur uit lopen, dat vind ik echt van die ultieme faalacties als Mol...
Daar ben ik het mee eens hoor. Dat heb ik ook tijdens de live uitzending gezegd. Maar het gaat mij om het punt dat die dan het meeste verdiend heeft. Dat is natuurlijk nog maar de vraag. Bij follow the money schema's wordt er nog weleens aan creatief boekhouden gedaan, waardoor het niet altijd klopt.

Wat betreft Fresia, gaf ik ook tijdens de aflevering al aan dat het erop lijkt dat ze niet eens meer moeite doet om te verbergen dat ze de mol is. O.b..v. de laatste aflevering en follow the money moet zij eigenlijk wel de mol zijn. Ze heeft maar één keer individueel geld binnen gehaald en nog een keer samen met Sahil.
  zondag 27 februari 2022 @ 01:32:21 #106
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203857171
POLL
pi_203857407
Grappig om die grote, groene wolkenkrabber in Tirana te zien. Dat ding heeft daar jaren en jaren als onafgebouwd betonnen casco gestaan. Wist niet dat ze 'm inmiddels toch afgebouwd hebben.

Volgende week dus in het paleis. Ben benieuwd, daar kun je als gewone toerist niet in (wel in de tuinen). Gebouwd in de jaren 30, in Italiaans fascistische stijl.
  Manager PR/Moderator zondag 27 februari 2022 @ 03:23:09 #108
269689 crew  Viv
pi_203857735
Ik zit al een tijdje op Fresia als Mol, vanwege haar gezichtsuitdrukkingen, o.a. tijdens de executies:

quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 09:47 schreef Viv het volgende:

[..]

Bij de executie van gisteren niet, vond ik. Toen ze aan de beurt was trok ze eerst gekke bekken, dat kan nog van de zenuwen zijn, maar toen haar scherm groen werd zag ik echt geen oprechte opluchting. Ik zat verder helemaal niet op Fresia, maar dit maakte me juist aan het twijfelen. :D

Edit: ah, ik ben nu in andere MOL-topics aan het lezen hier en kwam dit tegen:
[..]

Dit dus. Als het tics zijn, dan sorry dat ik het gekke bekken genoemd heb. :@
En verder is ze een beetje zoals Jan Versteegh, altijd bloedfanatiek meedoen maar niet bijzonder veel geld binnenhalen. :P

Ben benieuwd naar het gemaskerde bal!
pi_203859136
quote:
Maar dat Everon teveel geld verdient heeft is wat te makkelijk gezegd. Het verschil t.o.v. de anderen is dat hij 250 euro verdient (of minder uit de pot heeft), omdat Kim aan hem ging hangen bij het balspel. Als hij de mol is, kan hij daar ook niet zoveel aan doen.
Na aflevering 1 weet hij dit. Dus dan kan hij geld in de pot stoppen, omdat hij weet dat het er toch weer uit gaat. Zo kan hij mensen op het verkeerde been zetten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203859164
Ik hoop op Fresia, maar ik vrees alsnog voor Kim Lian.
  Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 10:30:26 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203859209
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Na aflevering 1 weet hij dit. Dus dan kan hij geld in de pot stoppen, omdat hij weet dat het er toch weer uit gaat. Zo kan hij mensen op het verkeerde been zetten.
Ja dat zou heel matig zijn. Snap ook niet dat daar Everon mee gekozen werd maar ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203859211
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 00:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
als je weet dat het er weer uit gaat dan kan je zo de verdenking niet op jou zetten. Daarnaast kan de mol ook maar een deel van het geld pakken en niet alles.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 10:32:54 #113
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203859231
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:45 schreef Redefine het volgende:
Het zou alle drie wel “kunnen” ja, hoewel ik het jammer vind dat Everon die buffer van 5000 in zijn schoot geworpen kreeg en Kim werd iets te fanatiek verdacht gemaakt door productie
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203859296
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 03:23 schreef Viv het volgende:
Ik zit al een tijdje op Fresia als Mol, vanwege haar gezichtsuitdrukkingen, o.a. tijdens de executies:
[..]
En verder is ze een beetje zoals Jan Versteegh, altijd bloedfanatiek meedoen maar niet bijzonder veel geld binnenhalen. :P

Ben benieuwd naar het gemaskerde bal!
Zag Fresia daar een voorschot op nemen in de supermarktopdracht door aan het einde een masker op te zetten. Wellicht ook een stiekeme hint richting de kijker
pi_203859586
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 10:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dat is echt onzin. Die 5000 gaat er in dat geval sowieso uit. Het is niet zo dat die 5000 van het deel dat Everon heeft bijgedragen afgaat
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 februari 2022 @ 11:25:44 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203859759
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 10:41 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Zag Fresia daar een voorschot op nemen in de supermarktopdracht door aan het einde een masker op te zetten. Wellicht ook een stiekeme hint richting de kijker
Ze zei ook al iets van "ik ben niet bang in het donker" met nog net geen knipoog ....vond ik ook wel opvallend.
pi_203859872
Iedereen vermoed inmiddels Fresia, dus het zal wel alsnog Everon zijn
  zondag 27 februari 2022 @ 12:08:53 #118
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_203860264
quote:

[..]

Kim had nog meer verdiend voor de pot toch? Tenminste, ik dacht dat ik dat gister zag langskomen in Moltalk.
pi_203862892
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Redefine het volgende:
Nu dus voor het eerst een aflevering Moltalk na de laatste aflevering. Maar dan met alle kandidaten. Dat lijkt mij dan wel iets goeds.
Hebben ze al (minstens) een keer eerder gedaan. Was in het Susan Visser seizoen (die kwam toen via een scherm op beeld).

Ben nu een vrij sterke hint richting KL tegengekomen*. Het zal toch niet :')

*zelf opgemerkt/gezien, benieuwd of dit nog langskomt op social media deze week
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  PR en moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:05:09 #120
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_203862974
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Redefine het volgende:
Ja! Dat is wel iets dat we voorgaande jaren echt gemist hebben.
Al het onbelangrijke wordt steeds na elke aflevering de hele week uitgekauwd, maar als je het dan uiteindelijk wéét en het eindelijk over de echte details kan hebben doe je geen nabespreking en is het patsboem doei tot volgend jaar :o
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')