Nah het zou geschiedenis schrijven als dit het eerste seizoen is zonder winnaar omdat niemand een enkele vraag op de juiste mol bij de finaletest heeft ingevuld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fresia en Everon zijn allebei mogelijk toch? Omdat niemand op Fresia zat. Maar ik vind dat altijd wel een alarmbelgeval, kandidaten zitten meestal wel goed op het eind.
Zijn latingen en dat hele opgefokte karakter maakt hem heel verdacht. Het is gewoon een manier om kandidaats over te komenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf aflevering 1 ingevuld omdat je dat bij die pleidooien van augustus ook heel goed zag, of iig hij was de enige waarbij ik die vibes kreeg, en gaande het seizoen ook
Als ze zelf de mol is toch wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Max23 het volgende:
Uhm. De laatste 3 afvallers zaten op KimLian toch?
Dan kan Fresia nooit meer erin zitten als ze op Everon zit en hij is niet de mol
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laetitia op een gemaskerd bal lijkt me wel genot
Ja, dus Fresia is de mol of Fresia zat goed ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, anders was Fresia allang naar huis
1 ja, niet 2. Dan weet je alles namelijk...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch doen ze ook wel eens al 1 rol onthullen in de voorlaatste aflevering
Ik zit ook al langer op hem, omdat er diverse typische mol dingen waren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf aflevering 1 ingevuld omdat je dat bij die pleidooien van augustus ook heel goed zag, of iig hij was de enige waarbij ik die vibes kreeg, en gaande het seizoen ook
Altijd een genot!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laetitia op een gemaskerd bal lijkt me wel genot
Maar wel een sexy kontje. Zo jammer dat hij homo is!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
Toch vond ik dat denigrerende toontje van Art ook wel wat hebben.
Rik is eigenlijk te zacht.
Beste presentator nog altijd Karel vd Graafquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
Toch vond ik dat denigrerende toontje van Art ook wel wat hebben.
Rik is eigenlijk te zacht.
Rik homo?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar wel een sexy kontje. Zo jammer dat hij homo is!
Ik vond het sowieso wel een leuk seizoen, de laatste seizoen ben ik altijd vrij snel afgehaakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ik vondv dit wel een van de betere slotafleveringen. Goede opdrachten, nauwelijks terugblikken en ook nog relatief korte monologen van Rik aan het eind per kandidaat.
Tijdens zijn seizoen toen.. Zo vanuit de badkamerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Maar wel een sexy kontje. Zo jammer dat hij homo is!
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ik vond dit wel een van de betere slotafleveringen. Goede opdrachten, nauwelijks terugblikken en ook nog relatief korte monologen van Rik aan het eind per kandidaat.
Ripquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Spyrodedraak het volgende:
Alle punten en alle vragen op Everon ingevuld, in de hoop eindelijk dat bordspel te winnen…
Ben ik in het begin 1 vraag vergeten….dus ga nooit de maximale punten krijgen
Yup, hele goede slotaflevering. Bij die van vorig jaar lag ik half te slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ik vond dit wel een van de betere slotafleveringen. Goede opdrachten, nauwelijks terugblikken en ook nog relatief korte monologen van Rik aan het eind per kandidaat.
Zeker.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel een leuk seizoen, de laatste seizoen ben ik altijd vrij snel afgehaakt.
Nou ja die ene aflevering met het abseilen was wel heel erg matig. Verder nog wat mindere stukjes. Maar over het algemeen wel een goed seizoen. Leuke kandidaten, mooi land en zo nu en dan ook wel wat leukere opdrachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso wel een leuk seizoen, de laatste seizoen ben ik altijd vrij snel afgehaakt.
Opdrachten waren niet van de creatiefste kant. Tapijtleggen was matig, balonprikken een dieptepunt in de serie. En dat schieten van ballen was ook niet groots.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Nou ja die ene aflevering met het abseilen was wel heel erg matig. Verder nog wat mindere stukjes. Maar over het algemeen wel een goed seizoen. Leuke kandidaten, mooi land en zo nu en dan ook wel wat leukere opdrachten.
Oh hij is gewoon altijd al out geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
https://www.libelle.nl/pe(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh hij is gewoon altijd al out geweest
Huh nee? Als Fresia verliest had ze minder vragen op Everon goed beantwoord dan Kim. Samen met Kim zit zij van alle kandidaten als enige op Everon dus die gaat er dan natuurlijk niet uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb juist het gevoel dat Fresia er elke week subtiel tussendoor glipt als mol zijnde.....Nu verdenken Everon en Kim elkaar en zou je juist denken dat de ene winnaar is en de andere verliezer. Als Fresia verliest was ze er al veel eerder uit gegaan??
Daarom zeg ik zo nu en leuke opdrachten i.p.v. en ook goede opdrachtenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Opdrachten waren niet van de creatiefste kant. Tapijtleggen was matig, balonprikken een dieptepunt in de serie. En dat schieten van ballen was ook niet groots.
Oh ik zit te kijken maar die heb ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
De sneer van Rop naar Glennis Grace
Iets over invoeren in de Amsterdamse supermarkten zodat boodschappen doen weer wat veiliger wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ik zit te kijken maar die heb ik niet meegekregen
Tenzij ze haar als mol zijnde hebben laten zeggen dat ze Everon verdenkt......vind het te opvallend dat Everon en Kim elkaar verdenken, maar zit er dit hele seizoen al volledig naastquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh nee? Als Fresia verliest had ze minder vragen op Everon goed beantwoord dan Kim. Samen met Kim zit zij van alle kandidaten als enige op Everon dus die gaat er dan natuurlijk niet uit.
Vorig seizoen volgens mij was ik al afgehaakt na twee afleveringenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, anders was Fresia allang naar huis
Laetitia zat vol op Kim maar Fresia zette toen Laetitia afviel een vrijstelling in en Thomas had het vraagteken waardoor zijn testresultaat niet meetelde.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus Fresia is de mol of Fresia zat goed ja.
Hier gaat trouwens iets fout.
Nee hoor, geen vertekend beeld. Dat zijn gewoon boeken die onder algemene kennis vallen. Ik heb de zelf ook niet gelezen, maar ken de wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:09 schreef essnhills het volgende:
Kent Joshua P&P ook al niet?![]()
Ik heb blijkbaar een onrealistisch beeld van welke boeken iedereen wel kent
Ja, dat dacht ik ook. Volgens mij was er eerder al een seizoen waarbij de andere 2 elkaar verdachten.. Maar weet niet meer welk seizoen dat was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef svann het volgende:
Er was toch een keer een winnaar die desondanks de Mol niet goed had?
Seizoen 2008 met de Molquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Volgens mij was er eerder al een seizoen waarbij de andere 2 elkaar verdachten.. Maar weet niet meer welk seizoen dat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILER: Verdenkingen vanaf 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Seizoen 2008 met de MolIs niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit dus, ze glipt er elke aflevering weer doorheen.....quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het kan toch bijna niet anders dan Fresia zijn, maar ik twijfel zo hard nu omdat ook maar niemand haar een seconde verdenkt
En dat terwijl alles wat ze doet mislukt
Je hebt nog gelijk ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was in de finale geswitcht omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afviel.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Precies dit ja. Ik zit vol op Fresia door alles wat jij ook al aangeeft, maar dat niemand haar verdenkt (en niemand haar ooit verdacht heeft) is eigenlijk zo'n beetje onmogelijk lijkt me..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Het kan toch bijna niet anders dan Fresia zijn, maar ik twijfel zo hard nu omdat ook maar niemand haar een seconde verdenkt
En dat terwijl alles wat ze doet mislukt
Ik vind dat je als mol bij die eerste opdracht in die villa nooit met geld naar buiten zou moeten lopen, dus als Everon of Kim Lian het is zou ik dat echt vreemd vinden. Fresia heeft echt bij elk van dit soort opdrachten gefaald, precies wat je van een mol verwacht.
en de andere kandidaten zitten toch 24 uur per dag op elkaars lippenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies dit ja. Ik zit vol op Fresia door alles wat jij ook al aangeeft, maar dat niemand haar verdenkt (en niemand haar ooit verdacht heeft) is eigenlijk zo'n beetje onmogelijk lijkt me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |