Volgens mij ging het pas mis bij de foto’squote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef Redefine het volgende:
Deze opdracht zou je terug moeten kijken om te zien wie er nou de fouten heeft gemaakt.
Ik denk dat Everon daar vrij weinig belangstelling voor heeft.quote:
Ja Fresia en Kim-Lian allebei. Kim-Lian al heel vroeg en Fresia sinds aflevering 6 ofzoquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijg je te horen wie de verliezer en de winnaar is, de mol wordt de volgende week pas onthuld
Ik betwijfel of ze dat überhaupt in de montage zouden latenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef Redefine het volgende:
Deze opdracht zou je terug moeten kijken om te zien wie er nou de fouten heeft gemaakt.
Leek mij ook. De vrouw bij wie ze waren, was ook wel echt de koerier.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij ging het pas mis bij de foto’s
Straks zitten er allemaal hints in de tarotkaarten die voorbij zijn gekomenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef DaMart het volgende:
Toepasselijk zo'n tarotkaart met masker erop.
Lijkt mij ook van niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze dat überhaupt in de montage zouden laten
Denk t niet. Mol wordt pas op t bal onthuld. Dat is leuker met 3 mogelijke mollen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijg je te horen wie de verliezer en de winnaar is, de mol wordt de volgende week pas onthuld
Toch doen ze ook wel eens al 1 rol onthullen in de voorlaatste afleveringquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk t niet. Mol wordt pas op t bal onthuld. Dat is leuker met 3 mogelijke mollen.
Oké, fijn, maar daarmee weet ik dus nog steeds niet watWRL betekent.Dus dit helpt niet echt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik geloof ook niet dat je in dit scenario iets kan onthullen zonder dat je gelijk al dan deduceren wie de mol isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk t niet. Mol wordt pas op t bal onthuld. Dat is leuker met 3 mogelijke mollen.
Dat is een subforum op Fokquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Oké, fijn, maar daarmee weet ik dus nog steeds niet watWRL betekent.Dus dit helpt niet echt.
WLR= Wielrennen (subforum hier). Daar wordt dit soms gepost.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Oké, fijn, maar daarmee weet ik dus nog steeds niet watWRL betekent.Dus dit helpt niet echt.
Fresia is de verliezer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand op Fresia dus die is het niet
Wielrennenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Er zijn vaak ook wel wat vragen waarbij de antwoorden op meerdere mensen kunnen slaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:36 schreef Nexum het volgende:
Als geen van beide op Fresia gaat en ze is de Mol hoe the fuck gaan ze dan een winnaar kiezen? Tijd?
K-L als verliezer wellicht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat je in dit scenario iets kan onthullen zonder dat je gelijk al dan deduceren wie de mol is
Johquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand op Fresia dus die is het niet
Ja Everon is dan ook de mol, kan iig met de afvallers en verdenkingen niet andersquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Max23 het volgende:
Uhm. De laatste 3 afvallers zaten op KimLian toch?
Dan kan Fresia nooit meer erin zitten als ze op Everon zit en hij is niet de mol
K-L is sowieso niet de mol nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef Max23 het volgende:
Uhm. De laatste 3 afvallers zaten op KimLian toch?
Dan kan Fresia nooit meer erin zitten als ze op Everon zit en hij is niet de mol
Hallo, ik ben WLR-mod.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
K-L is sowieso niet de mol nee.
Fresia en Everon zijn allebei mogelijk toch? Omdat niemand op Fresia zat. Maar ik vind dat altijd wel een alarmbelgeval, kandidaten zitten meestal wel goed op het eind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja Everon is dan ook de mol, kan iig met de afvallers en verdenkingen niet anders
Dat vind ik inderdaad ook net iets beter passen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
Toch vond ik dat denigrerende toontje van Art ook wel wat hebben.
Rik is eigenlijk te zacht.
P-J en Karel deden dat nog beter.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef schommelstoel het volgende:
Toch vond ik dat denigrerende toontje van Art ook wel wat hebben.
Rik is eigenlijk te zacht.
Ik heb hem vanaf aflevering 1 ingevuld omdat je dat bij die pleidooien van augustus ook heel goed zag, of iig hij was de enige waarbij ik die vibes kreeg, en gaande het seizoen ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef Nexum het volgende:
Ja tis Everon. Had het ook wel moeten weten. Hij acteerde zo erg
Dat doen ze vaak zat, ook als het geld zelfs helemaal er uit zou gaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef Legoblokje het volgende:
Everon is het niet. Ze gaan niet in 4 verschillende opdrachten mingeld verwerken als er bij de ontknoping ook nog ¤5000 uit de pot gaat als hij het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |