Fresia, Sahil en Laetitiaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:32 schreef Moira het volgende:
Wacht Fresia en wie hadden nog een vrijstelling?
Sahil en laetitiaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:32 schreef Moira het volgende:
Wacht Fresia en wie hadden nog een vrijstelling?
Gister lagen m'n vader en ik onder mijn huis in de kruipruimte (wel lekker toepasselijk bij WIDM) nog wat puin te ruimen en wat bulten weg te graven (ruimte maken voor isolatie).quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:31 schreef Moira het volgende:
kartongeluk is wel het woord van WIDM 2022
Welnee dat hoort traditiegetrouw minimaal 3x achter elkaar gezegd te wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:34 schreef Legoblokje het volgende:
Titel was 'Kettingreactie' trouwens
Edit: was al gezegd, nvm
Plus even zoveel vragen over wat de titel is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Welnee dat hoort traditiegetrouw minimaal 3x achter elkaar gezegd te worden
Dat gebeurt standaard na het in beeld komen van de titel. Lijkt wel een kettingreactie.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Welnee dat hoort traditiegetrouw minimaal 3x achter elkaar gezegd te worden
Nee joh, expres lekker in het water.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:39 schreef Redefine het volgende:
En dan zo'n zak bovenop iemands hoofd gooien.
Die gooit ook met dingen, maar niet in de buurt van kandidaten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:41 schreef essnhills het volgende:
Wat is Sahil aan het doen dan. Ik zie alleen Fresia dingen gooien
Ze was ook heel hebberig met die telefoon. Wou niet dat Sahil eraan zat eerstquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:44 schreef essnhills het volgende:
Sahil en Fresia zitten wel in de beste molpositie hier. Dus ofwel Fresia wist dat ze de telefoon moest bemachtigen, of Sahil wist dat hij bij degene met de telefoon op de kamer moest liggen.
Als mol kun je sowieso het beste al helemaal niet los komen, en niet gevonden worden om een zakje naartoe te gooien is dan ideaalquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:46 schreef Redefine het volgende:
Everon zie je niet zwaaien terwijl Sahil over vliegt.
Ja. Al vond ik dat ene shot van Everon ook wel typisch. Dat was best een rare hoek. Dat zou ook zoiets kunnen zijn dat hij elke keer als ze overvliegen in het bos staat. En staat te zwaaien als ze weg zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:48 schreef Moira het volgende:
Alvast behind-the-scenes mollenshots van Kim-Lian?
Ja. Nu is mijn laatste reactie een beetje dubbelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Als mol kun je sowieso het beste al helemaal niet los komen, en niet gevonden worden om een zakje naartoe te gooien is dan ideaalVoor de camera druk zwaaien maar als het vliegtuig overkomt niet
Of 'vergeten'quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Zou ze die zijn vergeten te pakken toen ze los kwam?
Gaat ook naar huis. Typische kandidaat die alleen hier voor de opdrachten is en geen idee heeft wie de Mol is. Hij had beter in Expeditie gepastquote:
Dat soort types vliegen er meestal halverwege wel uit ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:53 schreef Nexum het volgende:
[..]
Gaat ook naar huis. Typische kandidaat die alleen hier voor de opdrachten is en geen idee heeft wie de Mol is. Hij had beter in Expeditie gepast
Racistquote:
Die heeft Kim-Lian toch bewust achtergehouden?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:55 schreef Moira het volgende:
Waar was die 250 ook alweer verdwenen? Wie waren de mogelijke culprits?
Weet al niet eens meerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft Kim-Lian toch bewust achtergehouden?
Vorige week bij het abseilen. Weet alleen niet meer zeker of dat 250,- was.quote:
Ik vind dit wel prima opdrachten tot nu toequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:57 schreef Nexum het volgende:
Veel opdrachten buiten. Ik mis een beetje de opdrachten in grote huizen / fabrieken met camera's en geheime deuren en doorgangetjes
Daar dacht ik ook wel aan. Maar meestal liggen de hints er niet meer zo dik bovenop.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:58 schreef Perrin het volgende:
Zwanenmeer wel een hint naar Laetitia?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook wel aan. Maar meestal liggen de hints er niet meer zo dik bovenop.
Vandaag is wel goed ja. Veel beter dan vorige week.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dit wel prima opdrachten tot nu toe
Heeft toch geen tekst om te zingen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:58 schreef Perrin het volgende:
Zwanenmeer wel een hint naar Laetitia?
Als 'ie de mol is kan ik wel eens de poule en prono voor het 2e jaar op rij gaan winnenquote:
Net wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:07 schreef monkyyy het volgende:
En dan halen ze het natuurlijk net niet
Verhip!quote:
Arno was de molquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:08 schreef Felagund het volgende:
Gaat al een paar opdrachten rij vrij goed.
Straks een veilingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:08 schreef Felagund het volgende:
Gaat al een paar opdrachten op rij vrij goed.
Nee dit jaar andersom. Tien mollen, één kandidaat. De slechtste mol valt steeds af.quote:
Dat was dezelfde stagiair als die van de ballonnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Wel leuk dat ze daar zoveel van die zwanen op hebben lopen blazen
Of er is helemaal geen mol?quote:
Evron heet hij volgens mij in het echt.quote:
Of bedoel je Bling? Dat is een Australische wielrenner.quote:
Thanks. Ik kijk weinig tv.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Evron heet hij volgens mij in het echt.
Van de lokale Xenos?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:13 schreef Moira het volgende:
Die beelden zullen vast niet veel waard zijn als ze ze hiervoor beschikbaar stellen
Dit jaar tienquote:
quote:
Zou één van de kandidaten iets met runen/Noord Europese geschiedenis hebben?quote:
Het is volgens mij ook al 20 jaar geleden dat ik nog GTST keek, toen ik nog bij mijn ouders woonde.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks. Ik kijk weinig tv.
Geen Tijd voor Slechte Televisie.
Die zien we in het voorjaar wel weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of bedoel je Bling? Dat is een Australische wielrenner.
Same herequote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook al 20 jaar geleden dat ik nog GTST keek, toen ik nog bij mijn ouders woonde.
Ook goed molbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:17 schreef Redefine het volgende:
Wel een vrij klassieke WIDM opdracht deze
Vikings... Zweden... Kim Lian?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:15 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Zou één van de kandidaten iets met runen/Noord Europese geschiedenis hebben?
Ja. Maar tegelijkertijd ook weer haalbaar. Ideale opdracht.quote:
Dat was het eerste (en enige) wat in me op kwam ja.quote:
Thxquote:
She was caught red handedquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
Kim heeft als enige rode handschoenen.
Dat bedoelde ik ook, het is niet zo'n willekeurige opdracht die vooral van geluk af hangt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar tegelijkertijd ook weer haalbaar. Ideale opdracht.
Ja. Dat hadden ze veel hoger moeten doen. Veel minder zwaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:21 schreef Moira het volgende:
Ze hielden 'm ook echt pijnlijk vastWel jammer want vond het 't mooiste beeld
Ik mag toch aannemen dat ze hier niet de originele beelden voor hebben gebruiktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Daar heeft een 17e eeuwse beeldhouwer 2 jaar op staan zwoegen
Dan weten we wel wat er volgende week komtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:23 schreef Felagund het volgende:
Weer geslaagd, het gaat gewoon te goed deze aflevering.
Of verkeerd gegokt. Kan ook gebeurenquote:
Volgende week een veiling voor twee jokers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:23 schreef Felagund het volgende:
Weer geslaagd, het gaat gewoon te goed deze aflevering.
Denk dat dit replica's waren. Mag ik toch hopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:22 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze hier niet de originele beelden voor hebben gebruikt
Denk het ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:26 schreef superniger het volgende:
Iemand met vrijstelling gaat naar huis.
Dit waren gewoon goedkope beelden van een lokale Ikea of zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat dit replica's waren. Mag ik toch hopen.
Die basiliek ziet er van boven een beetje uit als een grote pe...
Laat maar.
Ik snap het ook niet. Hoe verder je komt hoe 'makkelijker' het wordt. Of je zit zo fout dat je er toch wel een keer uitvliegt of heel veel mazzel hebt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:26 schreef jcdragon het volgende:
Waarom zetten ze die vrijstellingen niet in![]()
Zeker. Ech teen leuke aflevering met leuke opdrachten ditquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wel een veel toffere aflevering dan vorige week trouwens! Ben blij dat we die kunnen vergeten.
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:28 schreef Moira het volgende:
En de kans dat de volgende aflevering een zwarte vrijstelling in het spel komt, heb je niks aan dat je je groene zo lang hebt bewaard
Dat ook inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:28 schreef Moira het volgende:
En de kans dat de volgende aflevering een zwarte vrijstelling in het spel komt, heb je niks aan dat je je groene zo lang hebt bewaard
quote:
Netjesquote:
Ze was vandaag juist vrij veel aan het woordquote:
Nee ik heb haar ook niet verdachtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik vond Hila ook totaal niet verdacht eigenlijk, nooit op mn radar gekomen
Ziet er uit als leuke opdrachten inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:32 schreef Legoblokje het volgende:
Leuke aflevering verderVolgende week ziet het er ook weer veelbelovend uit
Ik verdenk Everon ook het meest. Daarna Fresia en Laetitia.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
NetjesIk blijf stug 'niemand' invullen maar ik bedenk me nu pas dat er nu 11 deelnemers meedoen dus er wss helemaal geen aflevering met 'niemand' als afvaller is
Maar als Everon de mol is heb ik iig alle keren de mol goed
Ja. Heel fanatiek lijken, maar niet per se veel geld ophalen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
Everon staat bij mij op nummer 1. Hij valt steeds meer op met vreemd gedrag.
Finale met 4, zal niet de eerste keer zijn toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef TLC het volgende:
Stel KL is de mol, en de aflevering voor de finale bestaat de groep nog uit Kim, Sahil, Fresia en Letitia, de laatste 3 zetten dan pas hun vrijstelling in (en er is geen zwarte vrijstelling of zo meer in t spel)
Wat dan ?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze maar iets op haar hoofd op de zon tegen te houden…
Zekerquote:
Maar dat weten ze toch al gelijk wie de mol is ? er van uit gaand dat ze het van elkaar weten dat ze een vrijstelling hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Finale met 4, zal niet de eerste keer zijn toch?
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar dat weten ze toch al gelijk wie de mol is ? er van uit gaand dat ze het van elkaar weten dat ze een vrijstelling hebben
Volgens mij mogen troeven tot aflevering 6 of 7 worden ingezet. Sws niet de (halve) finale.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef TLC het volgende:
Stel KL is de mol, en de aflevering voor de finale bestaat de groep nog uit Kim, Sahil, Fresia en Letitia, de laatste 3 zetten dan pas hun vrijstelling in (en er is geen zwarte vrijstelling of zo meer in t spel)
Wat dan ?![]()
Rik noemde voordat hij de schermen ging laten zien iets over dat mensen nog troeven op zak kunnen hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef TLC het volgende:
Wat dan ?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef TLC het volgende:
Wat dan ?![]()
Ja. Dat is wel typisch. Maar zij heeft juist wel goede informatie door waardoor Thomas geld kan vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:40 schreef Moira het volgende:
Ja wel raar dat Laetitia dat roze zakje niet nog heeft gepakt, of het wel heeft gepakt maar achter heeft gehouden.
Ja ik kan me ook wel voorstellen dat je het straal zou vergeten eigenlijk (als kandidaat)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel typisch. Maar zij heeft juist wel goede informatie door waardoor Thomas geld kan vinden.
Er waren maar 5 beelden toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar sloeg dat aanbod in die opdracht met die beelden eigenlijk op? 200 euro voor elk goed beeld of 2000 met alles of niets. Maar ze moesten toch 10 dingen verplaatsen, dus dan was er toch helemaal geen incentive om voor alles of niets te gaan aangezien 200x10=2000?
Of heb ik het verkeerd begrepen, dat de combinatie sokkel+beeld pas 200 opleverde en ze dus max 1000 konden krijgen met die optie?
Ja ik voorzie dat alvast voor in aflevering 10 hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:49 schreef Redefine het volgende:
Everon kon inderdaad wel de porto op een ander kanaal gezet hebben.
Nu wel, normaal kijk ik een oude ESF editie terug rond deze tijdquote:
Ohja ik moet ook weer eens meekijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu wel, normaal kijk ik een oude ESF editie terug rond deze tijd
Vorige week keken we 1963quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja ik moet ook weer eens meekijkenHad laatst 2021 terugkijken wel mee willen kijken maar die had ik gemist
Ah de hele oude vind ik niet zo boeiendquote:
Volgens mij mogen ze t/m aflevering 8 de vrijstelling inzettenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef TLC het volgende:
Wat dan ?![]()
Laatste moment is toch halve finale?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze t/m aflevering 8 de vrijstelling inzetten
Aflevering 8 is de aflevering voor de finale (finale is 9 en ontknoping+molacties = 10)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze t/m aflevering 8 de vrijstelling inzetten
Volgens mij hebben die beelden sowieso niets te maken met Butrint.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:22 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze hier niet de originele beelden voor hebben gebruikt
Je kan met Spanje meekijken vanavond.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja ik moet ook weer eens meekijkenHad laatst 2021 terugkijken wel mee willen kijken maar die had ik gemist
Misschien tune ik nog wel ff in voor het naar bed gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan met Spanje meekijken vanavond.
mind = blownquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef TLC het volgende:
Bij dat Zwanenmeer moest ik toch denken aan
Kim-Lian van der Meij
Nuff said
Die zullen bij elkaar inderdaad omgerekend niet meer dan twintig euro hebben gekostquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die beelden sowieso niets te maken met Butrint.Dit zijn gewoon beelden voor in tuinen, daar zitten er tig zaken van daar overal want ze zijn gek op zulke ornamenten.
Ja, dus toch. Dan snap ik niets van het aanbod want dan was er geen incentive. Maar goed, het zal wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
“Per beeld, op de goede sokkel, op de goede plek.”
Het gaat dus om een beeld wat op de goede plek en sokkel staat. Er zijn 5 beelden. Dus 1000 euro te verdienen als je kiest voor ‘per beeld’. Dat is de helft van het andere bedrag.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dus toch. Dan snap ik niets van het aanbod want dan was er geen incentive. Maar goed, het zal wel.
Ah. Maar ze mogen in elk geval het inzetten van vrijstellingen niet blijven uitstellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Aflevering 8 is de aflevering voor de finale (finale is 9 en ontknoping+molacties = 10)
https://www.blokker.nl/se(...)00-gram/1373203.htmlquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zullen bij elkaar inderdaad omgerekend niet meer dan twintig euro hebben gekost
De stagiaires hebben het druk dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
https://www.blokker.nl/se(...)00-gram/1373203.html
Kan je zelf maken
Marlijn had het over tot aflevering 8, dus tenzij ze niet het verschil weet tussen tot en t/m zou dit betekenen dat de kandidaten deze nog de komende 2 afleveringen kunnen inzetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatste moment is toch halve finale?
Tijdens de livestream van vorig jaar (toen ze de executie van aflevering 1 aan het opnemen waren) werd Arno het meest verdacht door de kijkersquote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef spapaars het volgende:
In het begin van de aflevering sprak Rik over afvaller Arno dat het de meest verdachte mol was.
Maar het is al maanden geleden opgenomen, hoezo meest verdacht?
Duidelijk, bedankt.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Tijdens de livestream van vorig jaar (toen ze de executie van aflevering 1 aan het opnemen waren) werd Arno het meest verdacht door de kijkers
Eens. Beetje hetzelfde geldt voor Thomas bij de eerste opdracht denk ik. Haalt 250 euro en de verdubbelaar er dan nog bij. Zou een mol ook niet doenquote:Op zondag 30 januari 2022 08:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
In i2eder geval kun je Sahil definitief wegstrepen na gisteren. Hij fixte de doopkapel <> basiliek, dat zou een mol nooit zo doen bij all in 2000 euro
Bij Fresia komen de gezichtsuitdrukkingen wel oprecht over. Ik denk langzaam dan toch maar aan Everon. Thomas en Laetitia pakken te veel geld, Kim en Sahil liggen er te dik bovenop..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Verwarrende aflevering wel, geen beste aflevering voor de mol met die opdrachten op het meer en met de beelden die beiden lukten, zat best lekker in de Fresia-tunnel maar ik begin toch steeds meer te denken dat een Kim-Lian het gewoon is
Bij de executie van gisteren niet, vond ik. Toen ze aan de beurt was trok ze eerst gekke bekken, dat kan nog van de zenuwen zijn, maar toen haar scherm groen werd zag ik echt geen oprechte opluchting. Ik zat verder helemaal niet op Fresia, maar dit maakte me juist aan het twijfelen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Fresia komen de gezichtsuitdrukkingen wel oprecht over.
Dit dus. Als het tics zijn, dan sorry dat ik het gekke bekken genoemd heb.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat heeft die een hoop tics in het gezicht. Ken dr niet. Maar nerveus?
Vooral het zwanenmeer inderdaad, prachtig!quote:Op zondag 30 januari 2022 11:19 schreef Za het volgende:
Dit was een mooie aflevering, visueel aantrekkelijk ook.
met die theorie zou je op Fresia of Kim Lian uitkomenquote:Op zondag 30 januari 2022 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Everon heeft ook echt al teveel geld opgeleverd om een Mol te kunnen zijn
Freek heeft eerder de finale bereikt met een vrijstelling (degene die in de halve finale/afl 8 afviel zat op de goede mol, en Freek niet maar dat wist ‘ie niet omdattie z’n scherm niet te zien kreeg). Dus als Marlijn wel het verschil weet tussen tot en t/m dan is die regel met een aflevering ingekort. Maar ik vermoed dat ze bedoelde t/m.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Marlijn had het over tot aflevering 8, dus tenzij ze niet het verschil weet tussen tot en t/m zou dit betekenen dat de kandidaten deze nog de komende 2 afleveringen kunnen inzetten.
Zou ook wel zo eerlijk zijn, zodat je niet makkelijk de finale bereikt (plus het feit dat er in die aflevering meestal nog een finalevrijstelling zit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |