Misschien tune ik nog wel ff in voor het naar bed gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan met Spanje meekijken vanavond.
mind = blownquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:58 schreef TLC het volgende:
Bij dat Zwanenmeer moest ik toch denken aan
Kim-Lian van der Meij
Nuff said
Die zullen bij elkaar inderdaad omgerekend niet meer dan twintig euro hebben gekostquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die beelden sowieso niets te maken met Butrint.Dit zijn gewoon beelden voor in tuinen, daar zitten er tig zaken van daar overal want ze zijn gek op zulke ornamenten.
Ja, dus toch. Dan snap ik niets van het aanbod want dan was er geen incentive. Maar goed, het zal wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
“Per beeld, op de goede sokkel, op de goede plek.”
Het gaat dus om een beeld wat op de goede plek en sokkel staat. Er zijn 5 beelden. Dus 1000 euro te verdienen als je kiest voor ‘per beeld’. Dat is de helft van het andere bedrag.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dus toch. Dan snap ik niets van het aanbod want dan was er geen incentive. Maar goed, het zal wel.
Ah. Maar ze mogen in elk geval het inzetten van vrijstellingen niet blijven uitstellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Aflevering 8 is de aflevering voor de finale (finale is 9 en ontknoping+molacties = 10)
https://www.blokker.nl/se(...)00-gram/1373203.htmlquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zullen bij elkaar inderdaad omgerekend niet meer dan twintig euro hebben gekost
De stagiaires hebben het druk dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
https://www.blokker.nl/se(...)00-gram/1373203.html
Kan je zelf maken
Marlijn had het over tot aflevering 8, dus tenzij ze niet het verschil weet tussen tot en t/m zou dit betekenen dat de kandidaten deze nog de komende 2 afleveringen kunnen inzetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatste moment is toch halve finale?
Tijdens de livestream van vorig jaar (toen ze de executie van aflevering 1 aan het opnemen waren) werd Arno het meest verdacht door de kijkersquote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef spapaars het volgende:
In het begin van de aflevering sprak Rik over afvaller Arno dat het de meest verdachte mol was.
Maar het is al maanden geleden opgenomen, hoezo meest verdacht?
Duidelijk, bedankt.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Tijdens de livestream van vorig jaar (toen ze de executie van aflevering 1 aan het opnemen waren) werd Arno het meest verdacht door de kijkers
Eens. Beetje hetzelfde geldt voor Thomas bij de eerste opdracht denk ik. Haalt 250 euro en de verdubbelaar er dan nog bij. Zou een mol ook niet doenquote:Op zondag 30 januari 2022 08:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
In i2eder geval kun je Sahil definitief wegstrepen na gisteren. Hij fixte de doopkapel <> basiliek, dat zou een mol nooit zo doen bij all in 2000 euro
Bij Fresia komen de gezichtsuitdrukkingen wel oprecht over. Ik denk langzaam dan toch maar aan Everon. Thomas en Laetitia pakken te veel geld, Kim en Sahil liggen er te dik bovenop..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Verwarrende aflevering wel, geen beste aflevering voor de mol met die opdrachten op het meer en met de beelden die beiden lukten, zat best lekker in de Fresia-tunnel maar ik begin toch steeds meer te denken dat een Kim-Lian het gewoon is
Bij de executie van gisteren niet, vond ik. Toen ze aan de beurt was trok ze eerst gekke bekken, dat kan nog van de zenuwen zijn, maar toen haar scherm groen werd zag ik echt geen oprechte opluchting. Ik zat verder helemaal niet op Fresia, maar dit maakte me juist aan het twijfelen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Fresia komen de gezichtsuitdrukkingen wel oprecht over.
Dit dus. Als het tics zijn, dan sorry dat ik het gekke bekken genoemd heb.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat heeft die een hoop tics in het gezicht. Ken dr niet. Maar nerveus?
Vooral het zwanenmeer inderdaad, prachtig!quote:Op zondag 30 januari 2022 11:19 schreef Za het volgende:
Dit was een mooie aflevering, visueel aantrekkelijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |