Nee ik heb haar ook niet verdachtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik vond Hila ook totaal niet verdacht eigenlijk, nooit op mn radar gekomen
Ziet er uit als leuke opdrachten inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:32 schreef Legoblokje het volgende:
Leuke aflevering verderVolgende week ziet het er ook weer veelbelovend uit
Ik verdenk Everon ook het meest. Daarna Fresia en Laetitia.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
NetjesIk blijf stug 'niemand' invullen maar ik bedenk me nu pas dat er nu 11 deelnemers meedoen dus er wss helemaal geen aflevering met 'niemand' als afvaller is
Maar als Everon de mol is heb ik iig alle keren de mol goed
Ja. Heel fanatiek lijken, maar niet per se veel geld ophalen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
Everon staat bij mij op nummer 1. Hij valt steeds meer op met vreemd gedrag.
Finale met 4, zal niet de eerste keer zijn toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef TLC het volgende:
Stel KL is de mol, en de aflevering voor de finale bestaat de groep nog uit Kim, Sahil, Fresia en Letitia, de laatste 3 zetten dan pas hun vrijstelling in (en er is geen zwarte vrijstelling of zo meer in t spel)
Wat dan ?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze maar iets op haar hoofd op de zon tegen te houden…
Zekerquote:
Maar dat weten ze toch al gelijk wie de mol is ? er van uit gaand dat ze het van elkaar weten dat ze een vrijstelling hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Finale met 4, zal niet de eerste keer zijn toch?
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar dat weten ze toch al gelijk wie de mol is ? er van uit gaand dat ze het van elkaar weten dat ze een vrijstelling hebben
Volgens mij mogen troeven tot aflevering 6 of 7 worden ingezet. Sws niet de (halve) finale.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef TLC het volgende:
Stel KL is de mol, en de aflevering voor de finale bestaat de groep nog uit Kim, Sahil, Fresia en Letitia, de laatste 3 zetten dan pas hun vrijstelling in (en er is geen zwarte vrijstelling of zo meer in t spel)
Wat dan ?![]()
Rik noemde voordat hij de schermen ging laten zien iets over dat mensen nog troeven op zak kunnen hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef TLC het volgende:
Wat dan ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |