Veel plezier ouwe reusquote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo heat ga kijken
@:ggmm @:scrummie
Erg leuk. Ik kijk uit naar je review.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo heat ga kijken
@:ggmm @:scrummie
Heb je al een pak?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 4 dagen en dan gaan FesGod en ik helemaal naar de 2k. Erg veel zin in.
Niks nieuws. Maar in al die jaren heb ik wel een pak of 40-45 verzameld dus komt wel goed.quote:
Ik heb nog nooit carnaval gevierd ouwe reus, dat hebben we hier niet. Met dorpsfeest hebben we vaak wel een thema-avond maar ik ben geen groot fan van verkleden.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks nieuws. Maar in al die jaren heb ik wel een pak of 40-45 verzameld dus komt wel goed.
Jij?
Erg jammer. Carnaval is puur genot. Dacht dat ze het daar ergens ook vierde. Of is dat meer waar @Scrummie of @Drizzt_DoUrden wonen?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit carnaval gevierd ouwe reus, dat hebben we hier niet.
Voor Drizzt is het iedere dag carnaval.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Carnaval is puur genot. Dacht dat ze het daar ergens ook vierde. Of is dat meer waar @:scrummie of @:drizzt_dourden wonen?
Snap wel dat als je er niet mee bent opgegroeid het verder ruk is.
In Nederland wordt carnaval gevierd in de volgende gebieden:quote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Carnaval is puur genot. Dacht dat ze het daar ergens ook vierde. Of is dat meer waar @:scrummie of @:drizzt_dourden wonen?
Hier is wel een vereniging, en in Ootmarsum oid is het een groot dingetje.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die een hekel hebben aan carnaval hebben het leven niet begrepen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier is wel een vereniging, en in Ootmarsum oid is het een groot dingetje.
Maar ik vind mensen die aan carnaval doen maar minderwaardige mensen.
Lijkt er niet op dat dit nog goed gaat aflopen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:51 schreef aTypisch het volgende:
putin gaat zo een toespraakje doen jongens
succes
Inderdaad. Gewoon normaal doen en vega spek eten van de vegetarische slager.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind carnaval echt verschrikkelijk.
Gewoon normaal doen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:51 schreef aTypisch het volgende:
succes
Gelachen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon normaal doen en vega spek eten van de vegetarische slager.
Wat een specktakel.
zo dan koekoekquote:Op maandag 21 februari 2022 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een specktakel.
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een specktakel.
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:51 schreef aTypisch het volgende:
succes
Ik had laatst vegetarische erwtensoep met vegetarische rookworst, uit een kerstpakket. Dat was geen genot.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een specktakel.
Nog diarree gehad?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had laatst vegetarische erwtensoep met vegetarische rookworst, uit een kerstpakket. Dat was geen genot.
Achterhoek is het ook de gebeurtenis van het jaar voor veel dorpen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland wordt carnaval gevierd in de volgende gebieden:
Noord-Brabant.
Limburg (Maastricht heeft andere tradities als rest van Limburg)
Zeeuws-Vlaanderen.
regio Arnhem/Nijmegen.
Achterhoek.
Twente.
delen van West-Friesland.
Katholieke enclaves van Zuid-Beveland en.
Vooral onder de rivieren.
Nee dat niet, maar lekker was het totaal niet.quote:
Lenny is er wel erg druk mee, dit is al zijn vierde poging volgens mij.quote:
Trusten tong. Slaap lekker en hou je taai.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:53 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Voelde me net minder. Voelde me klote. Met moeke gebeld. Kwamen er tranen. Effe slikken en mooie ondersteunende woorden. Dan valt effe alles weg en komt het mooi en hard binnen. Samen een traantje weggepinkt. "Al bel je midden in de nacht lieverd." Kan er weer even tegen. Nogmaals truste en tot morge brothers.
Rustig aan Tong!quote:Op maandag 21 februari 2022 19:53 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Voelde me net minder. Voelde me klote. Met moeke gebeld. Kwamen er tranen. Effe slikken en mooie ondersteunende woorden. Dan valt effe alles weg en komt het mooi en hard binnen. Samen een traantje weggepinkt. "Al bel je midden in de nacht lieverd." Kan er weer even tegen. Nogmaals truste en tot morge brothers.
En, gaan we er aan?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:51 schreef aTypisch het volgende:
succes
Vooral meegemaakt in Zeeuws-Vlaanderen, tot m'n 17e ofzo meegedaan en hield er mee op omdat het elke keer raak was in zo'n schuur in Vogelwaardequote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
4x in de week die onzin die weer overal gedeeld wordt.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
De altijd vervelende Lubach gaat weer een kutshowtje presenteren
Ik ga NIET kijken
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aldus de man die te stom was voor de universiteit.
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aldus de man die te stom was voor de universiteit.
Ik heb daar ook HELEMAAL niks mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
De altijd vervelende Lubach gaat weer een kutshowtje presenteren
Ik ga NIET kijken
Zo heel af en toe was er een keer een itempje raak maar verder vooral gejatte rotzooiquote:Op maandag 21 februari 2022 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb daar ook HELEMAAL niks mee.
Ik heb het zelden gezien.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo heel af en toe was er een keer een itempje raak maar verder vooral gejatte rotzooi
Raar dat jij die film nog nooit gezien had.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef Caland het volgende:
Heat
8.1/10
Jammer van het voorspelbare eind
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Vond ik ook, gelukkig wezen mijn vrienden op dit forum me op deze film!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Raar dat jij die film nog nooit gezien had.
Wat een lang stuk.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef Caland het volgende:
Heat
8.1/10
Deze review is bijna langer dan de film.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef Caland het volgende:
Heat
8.1/10
Jammer dat ze niet samen in één shot waren. Fakequote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef Caland het volgende:
Heat
8.1/10
Je zat precies goed met de Oekraïne, netjes!quote:
Erg knap, forum admin @GGMM .quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Woordle 248 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Dat was spannend
Woordle6 44 4/6
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dat was een makkie
Ja hoor. Alleen een beetje van Woordlequote:
Als dat je grootste probleem is kom je de ochtend wel doorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen een beetje van Woordle
Dan ga ik die nu snel nog doen!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen een beetje van Woordle
Ben gedichten aan het schrijven.quote:
Misschien kan je ook morgen weer klagen oven Woordlequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:45 schreef tong80 het volgende:
Wat een azijnpissers zijn er toch op FOK!
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:45 schreef tong80 het volgende:
Wat een azijnpissers zijn er toch op FOK! logisch dat het van 500.000 users naar 150.000 users is gedaald.
Ik laat de oven even liggen maar van wie is dat eigenlijk een kloon?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:48 schreef GGMM het volgende:
Oh je gedichtentopic
Die heb ik opgeruimd
SHO / Angela Groothuizen.......quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat je grootste probleem is kom je de ochtend wel door
Coolquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:48 schreef GGMM het volgende:
Oh je gedichtentopic
Die heb ik opgeruimd
Maak een mooi wedstrijdtopic over Benfica - Ajax zou ik zeggen, in plaats van dit soort onzin.quote:
Ging over het gedichten topic. Je hebt je werk al gedaan.quote:
Dat kan ik helaas niet bekend maken!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat de oven even liggen maar van wie is dat eigenlijk een kloon?
Ja sorry hier kan ik helemaal niks mee.quote:
Ik heb Patty geneuktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maak een mooi wedstrijdtopic over Benfica - Ajax zou ik zeggen, in plaats van dit soort onzin.
Verkeerde forumquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet bekend maken!
Ik loop nu al 2 minuten na te denken wat je met 'ik laat de oven even liggen' bedoelt.
[..]
Ja sorry hier kan ik helemaal niks mee.
Misschien kan je ook morgen weer klagen oven Woordle maar ik ga niet meer over tikfouten beginnen want dat begon mij de keel uit te hangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik loop nu al 2 minuten na te denken wat je met 'ik laat de oven even liggen' bedoelt.
[..]
Ja sorry hier kan ik helemaal niks mee.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wederom lekkere broodjes van de bakker!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
Oh shit we gaan alweer lunchen
Sorry dat ik zo laat ben
5 minuten ? Dat is langer dan ik neuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Oh ik maakte een tikfout
Knap hoe je er niet over kan beginnen en met toch 5 minuten bezig kan houden.
34 seconden te laat. Doet me aan de spelen denken maat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
Oh shit we gaan alweer lunchen
Sorry dat ik zo laat ben
Uitermaten. Wat een mooi woord.quote:
uitermatequote:
Prachtig. Ik snap wel waarom Patty met jou het bed induikt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
uitermate
de spelling
is soms overbodig
het te veel aan speling
mist een letter
ik wil graag
de L
toevoegen
zodat de spelling klopt
Oh, nog een nieuw kutspelletje. @RamboDirk check dit!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
nerdlegame 34 6/6
⬛⬛⬛🟩🟪🟪⬛⬛
🟪🟪⬛🟪⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟪🟩⬛⬛
🟪⬛🟩🟩🟪🟩⬛⬛
🟪⬛🟩🟩🟩🟩🟪🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ga je donderdag naar het stadion Sked?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:00 schreef Sked het volgende:
nerdlegame 34 2/6
🟩🟩🟩⬛🟪🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
https://nerdlegame.com #nerdle
Ja, deze zou ik niet graag missen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je donderdag naar het stadion Sked?
Weet jij waar @KingRoland is? Ik heb hem nodig. Vanochtend reageerde hij ook al niet op mijn mention.quote:
Nee, ik heb hem vandaag ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet jij waar @:kingroland is? Ik heb hem nodig. Vanochtend reageerde hij ook al niet op mijn mention.
Ik maak me een beetje zorgen.
Ik heb het voor de zekerheid aan God gevraagd, die heeft veel contact met @KingRoland, maar zoals gewoonlijk kreeg ik geen antwoord.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet jij waar @:kingroland is? Ik heb hem nodig. Vanochtend reageerde hij ook al niet op mijn mention.
Ik maak me een beetje zorgen.
Is die fittie nog ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, die had niet ruzie moeten zoeken met @:ggmm .
Vast maar niet de moeite van het opzoeken waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Is die fittie nog ergens terug te lezen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem vandaag ook nog niet gezien.
Hopelijk is er niks mis met hem
quote:
POL COR NWSquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit NWS.
Een erg koud bad als je niet Pro yanks bent
"Kijk jongens, ik heb lopen trollen"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit NWS.
Daar is een leuke illustratie van!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Kijk jongens, ik heb lopen trollen"
Meid toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Doorgaans is NWS wel leuk. Maar Clintons News Network is daar sterk vertegenwoordigd.
Als of zijnde, niet als zijnde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee toch
Hebben wij - als VBL zijnde - @:KingRoland in de steek gelaten?
Is gewoon een miem.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regionale spreektaal check graag.
@:scrummie
Oh. Trap ik daar toch even in zeg.quote:
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regionale spreektaal check graag.
@:scrummie
Sorry, even geen tijd. Ik laat deze voor mijn meester @GGMMquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm of @:scrummie kan een like verdienen door te reeksen.
VBL / [Champions League 8e finale] woensdag 21:00 uur Benfica - Ajax #1
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, even geen tijd. Ik laat deze voor mijn meester @:GGMM
Leuk hoor kleutertje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit NWS.
Ik heb die Harry Potter films ooit gezien en ik was ook blij toen hij eindelijk kapot ging.quote:
Hier zet je jezelf schaakmatquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk hoor kleutertje.
Voedt je je kind ook zo op?
Ah ja, laten we een spelfout gebruiken als tegenargument op een inhoudelijk puntquote:
Die films waren er toen ook nog niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb als kind nooit Harry Potter gekeken
Daar ben ik niet zeker van.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die films waren er toen ook nog niet.
Welkom in de wereld van onlogisch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja, laten we een spelfout gebruiken als tegenargument op een inhoudelijk punt
Oke zo inhoudelijk was mijn punt dan ook weer niet. Ik voel me niet te goed om dat toe te geven!
Toen was ik 13. Dan ben je inderdaad al wel te oud voor die rotzooi.quote:
@Lenny_Leonard vond dat eerst ook, vandaar dat ik hem mentionde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben het eens met @:maxi-mus en ik vind Dobby een sympathiek karakter
Oh.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lenny_leonard vond dat eerst ook, vandaar dat ik hem mentionde.
Maar nu doet hij alsof hij blij was dat Dobby doodging.
Ook niet als volwassene mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb als kind nooit Harry Potter gekeken
Ik wel en het was niet zo leuk en snapte het einde geeneens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook niet als volwassene mag ik hopen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel en het was niet zo leuk en snapte het einde geeneens.
Gohquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WOW.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk hoor kleutertje.
Wat valt er te snappen aan Voldemort die doodgaat en Harry, Ron, Hermelien, Ginny en Draco die hun kinderen later naar school brengen?quote:
Laat Coco eens met rustquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
@:Coco heb jij soms net zoveel hersencellen als haren op je hoofd of wa
Dit is precies de reden waarom jij elke werkdag al om 5:00 naast je bed moet staan ouwe reus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Sjempions Liek topic is GEEN warm bad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
@:Coco heb jij soms net zoveel hersencellen als haren op je hoofd of wa
Geen idee. Er was een moment dat hij semi dood was of zo en toen was ik het wel kwijt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen aan Voldemort die doodgaat en Harry, Ron, Hermelien, Ginny en Draco die hun kinderen later naar school brengen?
Het gesprek met een dode Perkamentus gaf niet het één en ander weg?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Er was een moment dat hij semi dood was of zo en toen was ik het wel kwijt.
Het kan ook zijn dat mijn gedachten allang waren afgedwaald.
Naja je had het gedoe met de Elder Wand wat wel lastig te volgen wasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen aan Voldemort die doodgaat en Harry, Ron, Hermelien, Ginny en Draco die hun kinderen later naar school brengen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja je had het gedoe met de Elder Wand wat wel lastig te volgen was
En dat Harry dood ging maar toch niet.
Nee absoluut niet maar ik heb de boeken ook niet gelezen verder.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gesprek met een dode Perkamentus gaf niet het één en ander weg?
Dat is ook niet nodig om de films te begrijpen, dat zou wel erg slecht zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar ik heb de boeken ook niet gelezen verder.
Dat staat dan ook vast.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig om de films te begrijpen, dat zou wel erg slecht zijn.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je de meest basale zaken niet begrijpt kun je daar ook niet over oordelen.
Boos? Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd.
Heb jij ook een pittige mening over mensen die Lord of the Rings en Harry Potter in het Nederlands kijken en de Nederlandse namen bezigen?quote:
Dat zijn minderwaardige mensen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij ook een pittige mening over mensen die Lord of the Rings en Harry Potter in het Nederlands kijken en de Nederlandse namen bezigen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja je had het gedoe met de Elder Wand wat wel lastig te volgen was
En dat Harry dood ging maar toch niet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gesprek met een dode Perkamentus gaf niet het één en ander weg?
Een gesprek met een dode, dit klinkt niet erg logisch.quote:
Wat is jouw mening over het huren van spelers?quote:
Ik heb een pittige mening over huren en ben tegen rare constructies.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het huren van spelers?
@:lange_lans lijkt als een kind zo blij dat jullie een seizoen lang een jongen van 17 huren die 3 trucjes kan, persoonlijk geef ik de voorkeur aan zelf spelers kopen/opleiden.
Graag jouw mening!
Vreemde aanname die nergens op gebaseerd lijkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het huren van spelers?
@:lange_lans lijkt als een kind zo blij dat jullie een seizoen lang een jongen van 17 huren die 3 trucjes kan, persoonlijk geef ik de voorkeur aan zelf spelers kopen/opleiden.
Graag jouw mening!
BrobbyGOD.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vreemde aanname die nergens op gebaseerd lijkt.
Hoe sta jij tegenover de huur (zonder koop) van Brobby?
doen ze dat nog zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:47 schreef tong80 het volgende:
Net arts op bezoek. Foto's waren goed geen zorgen. Op naar open rits eind april.
Knopen is te ouderwets. gewoon wekelijkse controle.quote:
Brobbey is een bekende speler waarvan je precies weet wat je aan hem hebt en staat geen eigen talent in de weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vreemde aanname die nergens op gebaseerd lijkt.
Hoe sta jij tegenover de huur (zonder koop) van Brobby?
Goed signaal was dat wel naar jeugdspelers. Keer je club de rug toe en een half jaar later huren we je gewoon weer terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Brobbey is een bekende speler waarvan je precies weet wat je aan hem hebt en staat geen eigen talent in de weg.
En ik zou niet gek staan te kijken als we hem in de toekomst toch nog kopen.
Dus dat vind ik helemaal niet te vergelijken met deze rare constructie, ik ben positief over de komst van Brobbey
Ieder mens vergist zich wel eensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed signaal was dat wel naar jeugdspelers. Keer je club de rug toe en een half jaar later huren we je gewoon weer terug.
Doperwtenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Aardappelschotel!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Karig maal.quote:
biefstukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar heb jij het in godsnaam overquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk hoor kleutertje.
Bom op die stad dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:13 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is er een gijzeling gaande in amsterdam
Is Glennis Grace weer bezig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:13 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is er een gijzeling gaande in amsterdam
Schuld van de klimaatgekkies.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Ik was ook wel even woedend toen ik erachter kwam dat ze niet meer standaard een oplader erbij leveren als je een apparaat van bijna een rooie koopt.
Dat wist ik niet, nu kijk ik toch heel anders naar die gijzeling.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Ik was ook wel even woedend toen ik erachter kwam dat ze niet meer standaard een oplader erbij leveren als je een apparaat van bijna een rooie koopt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Alleen proleten kopen troep van Apple
Dat blijkt ook nu weer
quote:
Je bent in de war met xonaomie, ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Alleen proleten kopen troep van Apple
Dat blijkt ook nu weer
Waarom (Nadat je dan eindelijk je oplader hebt) kan je een iPhone niet snel opladen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent in de war met xonaomie, ofzo
Dat kan tegenwoordig dus wel met een snelladerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom (Nadat je dan eindelijk je oplader hebt) kan je een iPhone niet snel opladen?
Wow nog even en Apple loopt niet meer achter op de technologie van Xiaomoni tegen een veelprijsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig dus wel met een snellader
Die je dus moet kopen
Een beetje een telefoon heeft al een ingebouwde drone.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow nog even en Apple loopt niet meer achter op de technologie van Xiaomoni tegen een veelprijs
China is het beloofde landquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje een telefoon heeft al een ingebouwde drone.
Al die geweren zijn naar Oekraine.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
Ze mogen er nu wel een keer een einde aan maken.
Ik vind van nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze post verdient meer likes
Eerder in de apple bandit store.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Is @:kingroland al boven water of is hij nu in de apple store?
Ik was inderdaad helaas 9 sec te laatquote:
7quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik was inderdaad helaas 9 sec te laat
Ik zat teveel naar die 9 te kieknquote:
@onlogisch heeft het helemaal gemist, terwijl hij hier al jaren aan dacht. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat teveel naar die 9 te kiekn
En geen nieuwe N1ek-, ook jammer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft het helemaal gemist, terwijl hij hier al jaren aan dacht. Je verwacht het niet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En geen nieuwe N1ek-, ook jammer.
Bemoei je met je eigen zakenquote:
Beeldschermvervuiling. En maakt een leuk topic dood.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening over Woordle
Veel plezier Lenny. Is het daar ook mooi weer? Hier schijnt eindelijk weer een fijn zonnetje!quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo dierentuin
@:capricia @:scrummie
Jazeker. Het zonnetje schijnt in Brabant ook.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier Lenny. Is het daar ook mooi weer? Hier schijnt eindelijk weer een fijn zonnetje!
Veel plezier ouwe reus.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo dierentuin
@:capricia @:scrummie
Mokerhard gelachen. Hij is ook echt overtuigd van zichzelf. Schitterend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:30 schreef maxi-mus het volgende:
Het NWS topic is genieten, iemand speelt computerspelletjes dus wist alles van schieten maar wordt nu boos dat de commando's van FOK! het beter weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |