Raar dat jij die film nog nooit gezien had.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef Caland het volgende:
Heat
8.1/10
Jammer van het voorspelbare eind
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Vond ik ook, gelukkig wezen mijn vrienden op dit forum me op deze film!quote:Op maandag 21 februari 2022 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Raar dat jij die film nog nooit gezien had.
Wat een lang stuk.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef Caland het volgende:
Heat
8.1/10
Deze review is bijna langer dan de film.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef Caland het volgende:
Heat
8.1/10
Jammer dat ze niet samen in één shot waren. Fakequote:Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef Caland het volgende:
Heat
8.1/10
Je zat precies goed met de Oekraïne, netjes!quote:
Erg knap, forum admin @GGMM .quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Woordle 248 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Dat was spannend
Woordle6 44 4/6
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩⬛🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dat was een makkie
Ja hoor. Alleen een beetje van Woordlequote:
Als dat je grootste probleem is kom je de ochtend wel doorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen een beetje van Woordle
Dan ga ik die nu snel nog doen!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen een beetje van Woordle
Ben gedichten aan het schrijven.quote:
Misschien kan je ook morgen weer klagen oven Woordlequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:45 schreef tong80 het volgende:
Wat een azijnpissers zijn er toch op FOK!
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:45 schreef tong80 het volgende:
Wat een azijnpissers zijn er toch op FOK! logisch dat het van 500.000 users naar 150.000 users is gedaald.
Ik laat de oven even liggen maar van wie is dat eigenlijk een kloon?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:48 schreef GGMM het volgende:
Oh je gedichtentopic
Die heb ik opgeruimd
SHO / Angela Groothuizen.......quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat je grootste probleem is kom je de ochtend wel door
Coolquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:48 schreef GGMM het volgende:
Oh je gedichtentopic
Die heb ik opgeruimd
Maak een mooi wedstrijdtopic over Benfica - Ajax zou ik zeggen, in plaats van dit soort onzin.quote:
Ging over het gedichten topic. Je hebt je werk al gedaan.quote:
Dat kan ik helaas niet bekend maken!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat de oven even liggen maar van wie is dat eigenlijk een kloon?
Ja sorry hier kan ik helemaal niks mee.quote:
Ik heb Patty geneuktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maak een mooi wedstrijdtopic over Benfica - Ajax zou ik zeggen, in plaats van dit soort onzin.
Verkeerde forumquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet bekend maken!
Ik loop nu al 2 minuten na te denken wat je met 'ik laat de oven even liggen' bedoelt.
[..]
Ja sorry hier kan ik helemaal niks mee.
Misschien kan je ook morgen weer klagen oven Woordle maar ik ga niet meer over tikfouten beginnen want dat begon mij de keel uit te hangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik loop nu al 2 minuten na te denken wat je met 'ik laat de oven even liggen' bedoelt.
[..]
Ja sorry hier kan ik helemaal niks mee.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |