Weet jij waar @KingRoland is? Ik heb hem nodig. Vanochtend reageerde hij ook al niet op mijn mention.quote:
Nee, ik heb hem vandaag ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet jij waar @:kingroland is? Ik heb hem nodig. Vanochtend reageerde hij ook al niet op mijn mention.
Ik maak me een beetje zorgen.
Ik heb het voor de zekerheid aan God gevraagd, die heeft veel contact met @KingRoland, maar zoals gewoonlijk kreeg ik geen antwoord.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet jij waar @:kingroland is? Ik heb hem nodig. Vanochtend reageerde hij ook al niet op mijn mention.
Ik maak me een beetje zorgen.
Is die fittie nog ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, die had niet ruzie moeten zoeken met @:ggmm .
Vast maar niet de moeite van het opzoeken waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Is die fittie nog ergens terug te lezen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem vandaag ook nog niet gezien.
Hopelijk is er niks mis met hem
quote:
POL COR NWSquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit NWS.
Een erg koud bad als je niet Pro yanks bent
"Kijk jongens, ik heb lopen trollen"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit NWS.
Een erg koud bad als je niet Pro yanks bent
Daar is een leuke illustratie van!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Kijk jongens, ik heb lopen trollen"
Meid toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Doorgaans is NWS wel leuk. Maar Clintons News Network is daar sterk vertegenwoordigd.
Als of zijnde, niet als zijnde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee toch
Hebben wij - als VBL zijnde - @:KingRoland in de steek gelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |