quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel en het was niet zo leuk en snapte het einde geeneens.
Gohquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WOW.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk hoor kleutertje.
Voedt je je kind ook zo op?
Wat valt er te snappen aan Voldemort die doodgaat en Harry, Ron, Hermelien, Ginny en Draco die hun kinderen later naar school brengen?quote:
Laat Coco eens met rustquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
@:Coco heb jij soms net zoveel hersencellen als haren op je hoofd of wa
Dit is precies de reden waarom jij elke werkdag al om 5:00 naast je bed moet staan ouwe reus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Sjempions Liek topic is GEEN warm bad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:01 schreef Oriente het volgende:
@:Coco heb jij soms net zoveel hersencellen als haren op je hoofd of wa
Geen idee. Er was een moment dat hij semi dood was of zo en toen was ik het wel kwijt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen aan Voldemort die doodgaat en Harry, Ron, Hermelien, Ginny en Draco die hun kinderen later naar school brengen?
Het gesprek met een dode Perkamentus gaf niet het één en ander weg?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Er was een moment dat hij semi dood was of zo en toen was ik het wel kwijt.
Het kan ook zijn dat mijn gedachten allang waren afgedwaald.
Naja je had het gedoe met de Elder Wand wat wel lastig te volgen wasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen aan Voldemort die doodgaat en Harry, Ron, Hermelien, Ginny en Draco die hun kinderen later naar school brengen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja je had het gedoe met de Elder Wand wat wel lastig te volgen was
En dat Harry dood ging maar toch niet.
Nee absoluut niet maar ik heb de boeken ook niet gelezen verder.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gesprek met een dode Perkamentus gaf niet het één en ander weg?
Dat is ook niet nodig om de films te begrijpen, dat zou wel erg slecht zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar ik heb de boeken ook niet gelezen verder.
Dat staat dan ook vast.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig om de films te begrijpen, dat zou wel erg slecht zijn.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je de meest basale zaken niet begrijpt kun je daar ook niet over oordelen.
Boos? Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd.
Heb jij ook een pittige mening over mensen die Lord of the Rings en Harry Potter in het Nederlands kijken en de Nederlandse namen bezigen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |