Is gewoon een miem.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regionale spreektaal check graag.
@:scrummie
Oh. Trap ik daar toch even in zeg.quote:
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regionale spreektaal check graag.
@:scrummie
Sorry, even geen tijd. Ik laat deze voor mijn meester @GGMMquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm of @:scrummie kan een like verdienen door te reeksen.
VBL / [Champions League 8e finale] woensdag 21:00 uur Benfica - Ajax #1
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, even geen tijd. Ik laat deze voor mijn meester @:GGMM
Leuk hoor kleutertje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit NWS.
Een erg koud bad als je niet Pro yanks bent
Ik heb die Harry Potter films ooit gezien en ik was ook blij toen hij eindelijk kapot ging.quote:
Hier zet je jezelf schaakmatquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk hoor kleutertje.
Voedt je je kind ook zo op?
Ah ja, laten we een spelfout gebruiken als tegenargument op een inhoudelijk puntquote:
Die films waren er toen ook nog niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb als kind nooit Harry Potter gekeken
Daar ben ik niet zeker van.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die films waren er toen ook nog niet.
Welkom in de wereld van onlogisch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja, laten we een spelfout gebruiken als tegenargument op een inhoudelijk punt
Oke zo inhoudelijk was mijn punt dan ook weer niet. Ik voel me niet te goed om dat toe te geven!
Toen was ik 13. Dan ben je inderdaad al wel te oud voor die rotzooi.quote:
@Lenny_Leonard vond dat eerst ook, vandaar dat ik hem mentionde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben het eens met @:maxi-mus en ik vind Dobby een sympathiek karakter
Oh.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:lenny_leonard vond dat eerst ook, vandaar dat ik hem mentionde.
Maar nu doet hij alsof hij blij was dat Dobby doodging.
Ook niet als volwassene mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb als kind nooit Harry Potter gekeken
Ik wel en het was niet zo leuk en snapte het einde geeneens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook niet als volwassene mag ik hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |