biefstukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Waar heb jij het in godsnaam overquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk hoor kleutertje.
Voedt je je kind ook zo op?
Bom op die stad dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:13 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is er een gijzeling gaande in amsterdam
Is Glennis Grace weer bezig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:13 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is er een gijzeling gaande in amsterdam
Schuld van de klimaatgekkies.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Ik was ook wel even woedend toen ik erachter kwam dat ze niet meer standaard een oplader erbij leveren als je een apparaat van bijna een rooie koopt.
Dat wist ik niet, nu kijk ik toch heel anders naar die gijzeling.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Ik was ook wel even woedend toen ik erachter kwam dat ze niet meer standaard een oplader erbij leveren als je een apparaat van bijna een rooie koopt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Alleen proleten kopen troep van Apple
Dat blijkt ook nu weer
quote:
Je bent in de war met xonaomie, ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Alleen proleten kopen troep van Apple
Dat blijkt ook nu weer
Waarom (Nadat je dan eindelijk je oplader hebt) kan je een iPhone niet snel opladen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent in de war met xonaomie, ofzo
Dat kan tegenwoordig dus wel met een snelladerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom (Nadat je dan eindelijk je oplader hebt) kan je een iPhone niet snel opladen?
Wow nog even en Apple loopt niet meer achter op de technologie van Xiaomoni tegen een veelprijsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig dus wel met een snellader
Die je dus moet kopen
Een beetje een telefoon heeft al een ingebouwde drone.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow nog even en Apple loopt niet meer achter op de technologie van Xiaomoni tegen een veelprijs
China is het beloofde landquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje een telefoon heeft al een ingebouwde drone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |