Dat zijn minderwaardige mensen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij ook een pittige mening over mensen die Lord of the Rings en Harry Potter in het Nederlands kijken en de Nederlandse namen bezigen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja je had het gedoe met de Elder Wand wat wel lastig te volgen was
En dat Harry dood ging maar toch niet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gesprek met een dode Perkamentus gaf niet het één en ander weg?
Een gesprek met een dode, dit klinkt niet erg logisch.quote:
Wat is jouw mening over het huren van spelers?quote:
Ik heb een pittige mening over huren en ben tegen rare constructies.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het huren van spelers?
@:lange_lans lijkt als een kind zo blij dat jullie een seizoen lang een jongen van 17 huren die 3 trucjes kan, persoonlijk geef ik de voorkeur aan zelf spelers kopen/opleiden.
Graag jouw mening!
Vreemde aanname die nergens op gebaseerd lijkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het huren van spelers?
@:lange_lans lijkt als een kind zo blij dat jullie een seizoen lang een jongen van 17 huren die 3 trucjes kan, persoonlijk geef ik de voorkeur aan zelf spelers kopen/opleiden.
Graag jouw mening!
BrobbyGOD.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vreemde aanname die nergens op gebaseerd lijkt.
Hoe sta jij tegenover de huur (zonder koop) van Brobby?
doen ze dat nog zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:47 schreef tong80 het volgende:
Net arts op bezoek. Foto's waren goed geen zorgen. Op naar open rits eind april.
Knopen is te ouderwets. gewoon wekelijkse controle.quote:
Brobbey is een bekende speler waarvan je precies weet wat je aan hem hebt en staat geen eigen talent in de weg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vreemde aanname die nergens op gebaseerd lijkt.
Hoe sta jij tegenover de huur (zonder koop) van Brobby?
Goed signaal was dat wel naar jeugdspelers. Keer je club de rug toe en een half jaar later huren we je gewoon weer terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Brobbey is een bekende speler waarvan je precies weet wat je aan hem hebt en staat geen eigen talent in de weg.
En ik zou niet gek staan te kijken als we hem in de toekomst toch nog kopen.
Dus dat vind ik helemaal niet te vergelijken met deze rare constructie, ik ben positief over de komst van Brobbey
Ieder mens vergist zich wel eensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed signaal was dat wel naar jeugdspelers. Keer je club de rug toe en een half jaar later huren we je gewoon weer terug.
Doperwtenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Aardappelschotel!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Karig maal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |