Precies. @Tjacka heeft het er ook moeilijk mee als hij ongelijk krijgt als het over mannen gaat.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft dan ook meer verstand van vrouwen met overgewicht
Weltrusten.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:17 schreef tong80 het volgende:
Misschien slaap ik vanaf nu 24 uur. Hart doet het goed. Maar heeft effect op heel m'n lichaam. Soms Hebben m'n hersenen ADHD. Vaak erg moe. Dit is geen aanstellerij. Wil jullie op de hoogte houden. Dit typen kost al kracht. Tot morgen brothers.
Yoquote:Op maandag 21 februari 2022 16:17 schreef tong80 het volgende:
Misschien slaap ik vanaf nu 24 uur. Hart doet het goed. Maar heeft effect op heel m'n lichaam. Soms Hebben m'n hersenen ADHD. Vaak erg moe. Dit is geen aanstellerij. Wil jullie op de hoogte houden. Dit typen kost al kracht. Tot morgen brothers.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:26 schreef KingRoland het volgende:
kunnen er wat meer Aziaten gepost worden?
Ga maar naar WLR SC, daar zijn ze fan van die flapdrol.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:50 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer @:rambodirk @:fetx @:coco had gisteren naar 'Sander schimmelpenis en de kloof' gekeken
Wat een kutonderwerp.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ode aan de Nederlandse taal.
Comedian.
Ik zag de bezorger vandaag al aankomen dus ik kon netjes de deur opendoen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaag ook pakketje gekregen: in de regen in een plasje water neerleggen, aanbellen en weggaan.
Welke pizza?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Dramaandag?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo Chinees bestellen in de hoop vandaag nog over mijn kater heen te komen.
Ik drink nooit meer.
avg maatquote:Op maandag 21 februari 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ben in de rust maar weer terug gegaan naar de warme kroeg dus gezellig was het wel.quote:
Dit is de eerste stapquote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo Chinees bestellen in de hoop vandaag nog over mijn kater heen te komen.
Ik drink nooit meer.
Die Chinees is in ieder geval wel van zijn kater af als je bestelt.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
Ik drink nooit meer.
Mozzarella, en ik gooi er wat ham op.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke pizza?
Ik ga zo bruine bonen met spekjes maken.
Dat het mag smaken.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mozzarella, en ik gooi er wat ham op.
Veel plezier maatquote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo heat ga kijken
@:ggmm @:scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |