quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij met rust, ik ben onderweg naar de winkel.
quote:
quote:
quote:
Wowquote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
@Scrummie is duidelijk iemand die op zijn rust gesteld is.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jeetje.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is geen act.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n leuke act.
Snap er niets van. Iedereen met rust laten dus?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij noemt jou wel opvallend vaak in zijn nieuwe act.quote:
Ik ga alvast in training.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie al goede webcams gevonden?
[ twitter ]
Dit wordt een heerlijke backfire voor Vladimir. Russen kunnen straks weer met voedselbonnen iedere dag 100gr graan en 200ml melk halen. En 1x in de maand 150gr kipfilet als luxe.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie al goede webcams gevonden?
[ twitter ]
Rusland gaat mondjes snoeren. Zoals altijd.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit wordt een heerlijke backfire voor Vladimir. Russen kunnen straks weer met voedselbonnen iedere dag 100gr graan en 200ml melk halen. En 1x in de maand 150gr kipfilet als luxe.
Willen jullie trouwens wat meer weten over de homo-rechten in Rusland? @:GGMM @:Maxi-mus
Oh ja, zoals in Afghanistan & Tsjetsjenië natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rusland gaat mondjes snoeren. Zoals altijd.
dienstplicht terug makkerquote:Op maandag 21 februari 2022 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh ja, zoals in Afghanistan & Tsjetsjenië natuurlijk.
Mijn pakketje is zojuist bij een PostNL afhaalpunt bezorgdquote:Op maandag 21 februari 2022 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Onlogisch Waarom moet het zo ruw?
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn pakketje is zojuist bij een PostNL afhaalpunt bezorgd
45-20 meer dan de helft dus.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je gelijk hebt.
[ afbeelding ]
Data komt hier vandaan
Er zit een filter op. In tal van laden is zowel de Islam als het Christendom niet dominant.quote:
Waarschijnlijk komt dit door de massa-immigratie van moslims richting west-europa. Ze zijn simpelweg vertrokken.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zit een filter op. In tal van laden is zowel de Islam als het Christendom niet dominant.
Feitelijk zijn het er dus maar 23 van de 65.
Eigenlijk praat je dus gewoon onzin.
Vandaag ook pakketje gekregen: in de regen in een plasje water neerleggen, aanbellen en weggaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Onlogisch Waarom moet het zo ruw?
Volgens mij geldt voor alternatieve universums de regel dat onzekerheden in ieder universum anders kunnen zijn, maar dat zekerheden (bijv basislogica als 1+1=2) over het algemeen hetzelfde blijven.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een universum waar je wél een uitstekende mod bent.
hij heeft dan ook meer verstand van vrouwen met overgewichtquote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
RamboDirk heeft het er moeilijk mee zijn ongelijk toe te moeten geven.
Akkoord.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft dan ook meer verstand van vrouwen met overgewicht
Precies. @Tjacka heeft het er ook moeilijk mee als hij ongelijk krijgt als het over mannen gaat.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft dan ook meer verstand van vrouwen met overgewicht
Weltrusten.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:17 schreef tong80 het volgende:
Misschien slaap ik vanaf nu 24 uur. Hart doet het goed. Maar heeft effect op heel m'n lichaam. Soms Hebben m'n hersenen ADHD. Vaak erg moe. Dit is geen aanstellerij. Wil jullie op de hoogte houden. Dit typen kost al kracht. Tot morgen brothers.
Yoquote:Op maandag 21 februari 2022 16:17 schreef tong80 het volgende:
Misschien slaap ik vanaf nu 24 uur. Hart doet het goed. Maar heeft effect op heel m'n lichaam. Soms Hebben m'n hersenen ADHD. Vaak erg moe. Dit is geen aanstellerij. Wil jullie op de hoogte houden. Dit typen kost al kracht. Tot morgen brothers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |