quote:Op maandag 21 februari 2022 15:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer, er is nog veel werk te doen!Wat heeft het gros van deze landen met de Islam te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk is jr dat al vergetenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eus en ik zitten op één lijn. Ik had het hier in 2017 al met Onlo jr. over.
Ja, zo leeg is mijn leven
Gelukkig is jouw morele kompas wel goed. Je bent een goed mens.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ben tegen homofobie.
hmmm misschien omdat in de meeste van die landen de islam nummer 1 geloof is.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heeft het gros van deze landen met de Islam te maken?
Dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
hmmm misschien omdat in de meeste van die landen de islam nummer 1 geloof is.
Jammer dat het niet het jaar 2222 is.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn ondertitel kan na morgen wel de prullenbak in als ik niet om 22:22:22 weet te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Zipportal @GGMM
Wat spannend!quote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn ondertitel kan na morgen wel de prullenbak in als ik niet om 22:22:22 weet te posten
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben helemaal vergeten om verslag te doen van mijn eerste bezoek aan Pathé en de spiderman film.Ik had dit liever in mijn topic gezien, maar ik ben blij dat je zo'n leuke avond hebt gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:zipportal @:ggmm![]()
Eens makker, eensquote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat het niet het jaar 2222 is.
Komt nog!quote:Op maandag 21 februari 2022 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had dit liever in mijn topic gezien, maar ik ben blij dat je zo'n leuke avond hebt gehad
dan zijn we weer terugquote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat het niet het jaar 2222 is.
Misschien is er ook wel een universum waar je wél een uitstekende mod bentquote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In een multiversum is het vast al zo ver gekomen.
Denzel Washingtonquote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Demolition Man
Nog zo'n fantastische film uit de jaren 90.
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een universum waar je wél een uitstekende mod bent.
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zat niet in Demolition Man. Of is dit een grap?
voor @GGMM is een neger een neger, beetje het Theo Reitsma syndroomquote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zat niet in Demolition Man. Of is dit een grap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |