Link?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:40 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt hier nu definitief gestopt te zijn met regenen.
@:lenny_leonard
Tijd voor m'n dagelijkse F&S topic dus
Nou jaquote:Op maandag 21 februari 2022 14:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik herinner me Denemarken - Finland vorig jaar nog, Eriksen lag dood op het veld en onlogisch maar domme grapjes maken
Is Get Out ook leuk als je niet per se van horror houdt?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
F&S / Nope (2022)
@:lenny_leonard @:vbl-vrienden
Ja, ik vond het eigenlijk niet echt helemaal horrorquote:Op maandag 21 februari 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Get Out ook leuk als je niet per se van horror houdt?
Get Out is een geweldige film.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Get Out ook leuk als je niet per se van horror houdt?
Op basis van je zangkwaliteiten?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:48 schreef Oriente het volgende:
Ik werd vanochtend een Backstreet Boy genoemd op kantoor
Ter info
Ja die beviel ook erg goedquote:Op maandag 21 februari 2022 14:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Get Out is een geweldige film.
Die andere film van diezelfde regisseur ook trouwens.
Up?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Get Out is een geweldige film.
Die andere film van diezelfde regisseur ook trouwens.
Nee, Usquote:Op maandag 21 februari 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Up?
Dat soort films kijk ik niet.
Dan las ik je OP verkeerdquote:
Us heeft ook een twist waardoor het meer is dan in de omschrijving hier staat.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan las ik je OP verkeerd
Een moeder en vader vertrekken met hun kinderen naar een strandhuis om lekker te kunnen ontspannen met vrienden. Wanneer de avond valt, krijgen ze bezoek van onuitgenodigde gasten. De rust die heerste verandert al snel in een hoop spanning en chaos.
Ja, dit vind ik dus enorme kutfilms.
Eus en ik zitten op één lijn. Ik had het hier in 2017 al met Onlo jr. over.quote:
Ja, dit lijkt me echt helemaal niks.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan las ik je OP verkeerd
Een moeder en vader vertrekken met hun kinderen naar een strandhuis om lekker te kunnen ontspannen met vrienden. Wanneer de avond valt, krijgen ze bezoek van onuitgenodigde gasten. De rust die heerste verandert al snel in een hoop spanning en chaos.
Ja, dit vind ik dus enorme kutfilms.
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Heat wel degelijk gezien, ik had het over die homodocu
Erg jammer, er is nog veel werk te doen!quote:Where is homosexuality still outlawed?
Afghanistan, Algeria, Antigua & Barbuda, Bangladesh, Barbados, Bhutan, Brunei, Burundi, Cameroon, Chad, Comoros, Cook Islands, Dominica, Egypt, Eritrea, Eswatini, Ethiopia, Gambia, Ghana, Grenada, Guinea, Guyana, Iran, Jamaica, Kenya, Kiribati, Kuwait, Lebanon, Liberia, Libya, Malawi, Malaysia, Maldives, Mauritania, Mauritius, Morocco, Myanmar, Namibia, Nigeria, Occupied Palestinian Territory (Gaza Strip), Oman, Pakistan, Papua New Guinea, Qatar, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent and The Grenadines, Samoa, Saudi Arabia, Senegal, Sierra Leone, Singapore, Solomon Islands, Somalia, South Sudan, Sri Lanka, Sudan, Syria, Tanzania, Togo, Tonga, Tunisia, Turkmenistan, Uganda, Uzbekistan, Yemen, Zimbabwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer, er is nog veel werk te doen!Laat die landen lekker zelf weten wat ze doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat beschuldigende vingertje altijd naar andere landen daar word ik een beetje moe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |