Jij verdeelt de users zeker altijd in vier fictieve zonesquote:Op maandag 21 februari 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
(ben aan het oefenen voor mod, gaat best lekker)
Dat weet ik nog niet. Ik wacht even op de review van @GGMMquote:Op maandag 21 februari 2022 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ga je hem op basis van de review van user @:maxi-mus wel kijken?
Ik denk dat het een erg slecht idee is als je moderator wordt.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
(ben aan het oefenen voor mod, gaat best lekker)
Als RamboDirk het goed vindt ga ik niet kijken.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik wacht even op de review van @:ggmm
Ik herinner me Denemarken - Finland vorig jaar nog, Eriksen lag dood op het veld en onlogisch maar domme grapjes makenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een erg slecht idee is als je moderator wordt.
Maar goed, @:onlogisch als moderator was een nog veel slechter idee dus veel succes!
Wie?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als RamboDirk het goed vindt ga ik niet kijken.
Ik heb niks met RamboDirk
User @RamboDirk heeft zijn mening over Heat niet gegeven.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt Heat ook nog nooit gezien? Dit kan niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Heat wel degelijk gezien, ik had het over die homodocuquote:Op maandag 21 februari 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt Heat ook nog nooit gezien? Dit kan niet.
Oh, nou ja je hebt je dag niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Heat wel degelijk gezien, ik had het over die homodocu
Leuke review. Op IMDb heb ik hem ook een 8 gegeven. Ik ben benieuwd of ik hem nog steeds net zo goed vind.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
Maar gezien mijn dramaandag zal ik wel verkeerd gekeken hebben.
Heat
8/10
@Scrummiequote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei. Welke moderator greep hier in?
@Klummiequote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei. Welke moderator greep hier in?
Niet gekeken. Geen review. Uit die tijdsperiode kan ik wel The Naked Gun 33 1/3: The Final Insult aanraden.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:rambodirk heeft zijn mening over Heat niet gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |