Zo, dat ging maar net goed!quote:Op maandag 21 februari 2022 09:34 schreef GGMM het volgende:
Woordle 247 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 43 5/6
🟨🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo, dat ging maar net goed!
@:rambodirk graag jouw mening.
Ja, dit is wel echt heel dom.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
Woordle 247 X/6
🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
Ik ben woedend. Totaal verkeerd aangepakt
je bent dan wel wat ouder maar niet veel wijzer geworden de afgelopen weekquote:Op maandag 21 februari 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
Woordle 247 X/6
🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
Ik ben woedend. Totaal verkeerd aangepakt
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent dan wel wat ouder maar niet veel wijzer geworden de afgelopen week
De burn van de dag is bekendquote:Op maandag 21 februari 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor.
In dat geval; graag jouw mening over Paulina Gaitan.
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Leuk dat je bezweken bent onder de groepsdruk en nu ook meedoetquote:Op maandag 21 februari 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
Woordle 247 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
Woordle6 43 6/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
🟨🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨🟨🟨⬜⬜
⬜🟨🟩⬜⬜🟨
🟨🟨⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Op het nippertje!
Ik vroeg een week of 2 al een keer wat het was maar ik post het alleen als ik het woord raad!quote:Op maandag 21 februari 2022 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je bezweken bent onder de groepsdruk en nu ook meedoet
Dus je weet al 2 weken het woord niet te raden.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vroeg een week of 2 al een keer wat het was maar ik post het alleen als ik het woord raad!
Dat was de grap inderdaad ja.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je weet al 2 weken het woord niet te raden.
Geboren: 23 juli 1992 (29 jaar), Mexico-Stad, Mexicoquote:Op maandag 21 februari 2022 10:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.
De 31 jarige Mexicaanse Paulien Gaitan kennen we als de actrice uit de serie Narcos waarin zij de vrijer van Pablo Escobar speelt. Ondanks dat heeft Hollywood haar nog niet ontdekt en moet ze het vooral hebben van lokale Mexicaanse producties.
Wanneer we kijken naar haar fysiek en uiterlijk kunnen we stellen: ondeugend koppie en goede curves.
[ afbeelding ]
Zo'n meisje gun je de wereld en neem je mee naar het kerstdiner bij je ouders. Wifey material, ze zal ongetwijfeld pittig kunnen koken en pittig kunnen seksen. Al met al kunnen we stellen. Dit is een vrouw.
9/10
Zaak als afgedaan beschouwen.
Ik heb een pittige mening over mensen die slappe excuses als "kut geslapen" gebruiken.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Het is maandagochtend en ik heb kut geslapen door die aidswind
Dus even geen grapjes aub
Oei, daar baal ik van. Jouw mening doet me veel namelijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die slappe excuses als "kut geslapen" gebruiken.
Nee johquote:Op maandag 21 februari 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds Lenny niet meer blauw is heerst er érg veel spanning tussen FA @:ggmm en user @:lenny_leonard .
De zon is met pensioen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar mee met het weer de afgelopen 3 dagen @:ggmm
https://en.wikipedia.org/(...)annual_precipitationquote:Op maandag 21 februari 2022 10:50 schreef KingRoland het volgende:
Vreselijk weer. Denk dat wij als land wel de wereldtop halen op het gebied van kutweer
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds Lenny niet meer blauw is heerst er érg veel spanning tussen FA @:ggmm en user @:lenny_leonard .
Oneens. Hier is het droog.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Het is echt ouderwets megastom weer ja.
Sinds oktober al. Echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Het is echt ouderwets megastom weer ja.
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef GGMM het volgende:
Dat is sinds hij zei dat m'n Woordle-score hem niet interesseert.
Doe maar niet op maandag na een nacht vol harde wind, dan begrijpt hij ze niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Forum admin @:ggmm en ik kunnen het erg goed met elkaar vinden.
Goede vrienden maken wel eens een grapje ten koste van elkaar.
Kijk nou uit. Hij is inmiddels jouw posts (onterecht) aan het modereren.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe maar niet op maandag na een nacht vol harde wind, dan begrijpt hij ze niet.
Wat staat er in brand?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)annual_precipitation
[ afbeelding ]
Erg Verassend
Wat wil je dat er weer gereset wordt?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan iemand het weer even resetten?
Voorbeeldige userquote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb al bijna een maand geen note gehad.
Jij bent erg goed bezigquote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent erg goed bezig
Daar kunnen users als @:maxi-mus en @:lenny_leonard nog iets van leren.
In februari tot vandaag pas 1 note! ( voor een onschuldig grapje)quote:Op maandag 21 februari 2022 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent erg goed bezig
Daar kunnen users als @:maxi-mus en @:lenny_leonard nog iets van leren.
Eigenlijk had je vandaag 2 notes verdiend, maar ik klikte per ongeluk dat tabblad weg.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In februari tot vandaag pas 1 note! ( voor een onschuldig grapje)
Jij kan ook echt niks hè.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk had je vandaag 2 notes verdiend, maar ik klikte per ongeluk dat tabblad weg.
Dan geef je hem hier maar voor, teringhond.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk had je vandaag 2 notes verdiend, maar ik klikte per ongeluk dat tabblad weg.
Nee, zoveel boeit dit me niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan geef je hem hier maar voor, teringhond.
Tijdje geleden dat ik in rotterdam wasquote:
Muesli bollen. Met kaas leverworst en taugéquote:
Geniet er lekker van maatquote:Op maandag 21 februari 2022 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Muesli bollen. Met kaas leverworst en taugé
Ik hoop ook nog lang van je moeder te genieten.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:07 schreef tong80 het volgende:
Net m'n moeder aan de lijn. Net terug van crematie 91-jarige schoonzus ( van velen ) Mooi gesprek over leven en dood. Ma is 81 hoop nog lang van haar te genieten.
Jij moet een keer Surinaams halen bij Broodje Akong aan de Jacobusstraat. Aanrader.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:04 schreef KingRoland het volgende:
Kun je zo heel afrika voeden of naja een grote stad dan
Zolang de binnenband maar goed is maat.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog lang van je moeder te genieten.
Ze zouden jou mod moeten maken!quote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Ze vindt je slecht beffenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog lang van je moeder te genieten.
Hoe zie je de notes?quote:
Mijn laatste note is van augustus vorig jaar. En dat was een positieve.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Je bent een voorbeeldige user.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn laatste note is van augustus vorig jaar. En dat was een positieve.
Ik heb een eigen forum gehadquote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou niet eens een slecht idee zijn.
Was heerlijk stalken in zijn forum. Kreeg ze op de kast.quote:
Oh ja die is van mijquote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn laatste note is van augustus vorig jaar. En dat was een positieve.
Erg behulpzaam van je!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://fok.nl/shop/shownotes.php
@:tong80
Ik ben nog wat roestigquote:Op maandag 21 februari 2022 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lukt hem niet om woordle op te starten dus je zal echt duidelijker moeten zijn
1550 Notes. Is dat veel ?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://fok.nl/shop/shownotes.php
@:tong80
Er zitten ook positieve notes tussen. Ik had je althans een positieve gegeven toen ik nog mod was.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
Het is de droom van menig voetballer: een hattrick maken. Het lukte de Nieuw-Zeelandse Meikayla Moore, maar blij was ze daar niet mee. Het waren namelijk drie eigen doelpunten.
In een interland tegen de Verenigde Staten passeerde ze drie keer haar eigen keepster.
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft er wel eens ee moeder geneukt ?
Waait hardquote:Op maandag 21 februari 2022 12:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik in rotterdam was
Kan me haast ni voorstellen hoe het nu is op de erasmusbrug
zelfs die van m'n eigen kinderenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft er wel eens ee moeder geneukt ?
Prima. Met azijnpissers niet. Het wordt echt VIVA of Libelle forum. Ik ga lekker idd. Lang geleden.quote:
Ok ik tel tot tien en verderquote:
Op basis van deze review heb ik opgezocht wat het was. Ik ga deze documentaire NIET kijken.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:48 schreef RamboDirk het volgende:
Netflix.
Hating Peter Tatchell.
10/10
Homo's zijn sowieso de bom
Erg jammer, homofobe keuze.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op basis van deze review heb ik opgezocht wat het was. Ik ga deze documentaire NIET kijken.
Ik blijf bij mijn klassieke films.
Heat staat op de planning. Graag jullie mening over deze film. @:maxi-mus @:oriente @:caland @:scrummie
8,5/10.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op basis van deze review heb ik opgezocht wat het was. Ik ga deze documentaire NIET kijken.
Heat staat op de planning. Graag jullie mening over deze film. @:maxi-mus @:oriente @:caland @:scrummie
Erg goed. Net als Goodfellas. Nog bedankt voor de suggesties.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8,5/10.
Hoe vond je The Departed?
Kijk eerst maar eens la confidential, mag je dan meepraten met de grote jongens.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
Als je The Departed en Goodfellas niet kende snap je er niks van.
Ik had ze uiteraard al gezien. Maar wel erg lang geleden.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
Als je The Departed en Goodfellas niet kende snap je er niks van.
Ik 32.quote:
Niet gezien.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mimimimimimiquote:Op maandag 21 februari 2022 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik 32.
Laatste maandje cor heeft het flink verhoogd omdat een zeker figuur alles aan het snitchen was
Ik gedroeg mij ook gewoonquote:Op maandag 21 februari 2022 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mimimimimimi
Gedraag je gewoon. Vlegel.
Dat is niet aan jou om te bepalen. Schijnbaar gedroeg je je niet, anders had je geen notes gekregen!quote:Op maandag 21 februari 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gedroeg mij ook gewoon
Das dan ook wel weer zo.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te bepalen. Schijnbaar gedroeg je je niet, anders had je geen notes gekregen!
Notes zijn toch eigenlijk een soort compliment? Zo van: lekker het randje opgezocht en niet gebanned! Goed bezig!quote:Op maandag 21 februari 2022 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te bepalen. Schijnbaar gedroeg je je niet, anders had je geen notes gekregen!
Nee, zo werkt het niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Notes zijn toch eigenlijk een soort compliment? Zo van: lekker het randje opgezocht en niet gebanned! Goed bezig!
Jij verdeelt de users zeker altijd in vier fictieve zonesquote:Op maandag 21 februari 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
(ben aan het oefenen voor mod, gaat best lekker)
Dat weet ik nog niet. Ik wacht even op de review van @GGMMquote:Op maandag 21 februari 2022 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ga je hem op basis van de review van user @:maxi-mus wel kijken?
Ik denk dat het een erg slecht idee is als je moderator wordt.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
(ben aan het oefenen voor mod, gaat best lekker)
Als RamboDirk het goed vindt ga ik niet kijken.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik wacht even op de review van @:ggmm
Ik herinner me Denemarken - Finland vorig jaar nog, Eriksen lag dood op het veld en onlogisch maar domme grapjes makenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een erg slecht idee is als je moderator wordt.
Maar goed, @:onlogisch als moderator was een nog veel slechter idee dus veel succes!
Wie?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als RamboDirk het goed vindt ga ik niet kijken.
Ik heb niks met RamboDirk
User @RamboDirk heeft zijn mening over Heat niet gegeven.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt Heat ook nog nooit gezien? Dit kan niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Heat wel degelijk gezien, ik had het over die homodocuquote:Op maandag 21 februari 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt Heat ook nog nooit gezien? Dit kan niet.
Oh, nou ja je hebt je dag niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Heat wel degelijk gezien, ik had het over die homodocu
Leuke review. Op IMDb heb ik hem ook een 8 gegeven. Ik ben benieuwd of ik hem nog steeds net zo goed vind.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
Maar gezien mijn dramaandag zal ik wel verkeerd gekeken hebben.
Heat
8/10
@Scrummiequote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei. Welke moderator greep hier in?
@Klummiequote:Op maandag 21 februari 2022 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oei. Welke moderator greep hier in?
Niet gekeken. Geen review. Uit die tijdsperiode kan ik wel The Naked Gun 33 1/3: The Final Insult aanraden.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:rambodirk heeft zijn mening over Heat niet gegeven.
Link?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:40 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt hier nu definitief gestopt te zijn met regenen.
@:lenny_leonard
Tijd voor m'n dagelijkse F&S topic dus
Nou jaquote:Op maandag 21 februari 2022 14:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik herinner me Denemarken - Finland vorig jaar nog, Eriksen lag dood op het veld en onlogisch maar domme grapjes maken
Is Get Out ook leuk als je niet per se van horror houdt?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
F&S / Nope (2022)
@:lenny_leonard @:vbl-vrienden
Ja, ik vond het eigenlijk niet echt helemaal horrorquote:Op maandag 21 februari 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Get Out ook leuk als je niet per se van horror houdt?
Get Out is een geweldige film.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Get Out ook leuk als je niet per se van horror houdt?
Op basis van je zangkwaliteiten?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:48 schreef Oriente het volgende:
Ik werd vanochtend een Backstreet Boy genoemd op kantoor
Ter info
Ja die beviel ook erg goedquote:Op maandag 21 februari 2022 14:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Get Out is een geweldige film.
Die andere film van diezelfde regisseur ook trouwens.
Up?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Get Out is een geweldige film.
Die andere film van diezelfde regisseur ook trouwens.
Nee, Usquote:Op maandag 21 februari 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Up?
Dat soort films kijk ik niet.
Dan las ik je OP verkeerdquote:
Us heeft ook een twist waardoor het meer is dan in de omschrijving hier staat.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan las ik je OP verkeerd
Een moeder en vader vertrekken met hun kinderen naar een strandhuis om lekker te kunnen ontspannen met vrienden. Wanneer de avond valt, krijgen ze bezoek van onuitgenodigde gasten. De rust die heerste verandert al snel in een hoop spanning en chaos.
Ja, dit vind ik dus enorme kutfilms.
Eus en ik zitten op één lijn. Ik had het hier in 2017 al met Onlo jr. over.quote:
Ja, dit lijkt me echt helemaal niks.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan las ik je OP verkeerd
Een moeder en vader vertrekken met hun kinderen naar een strandhuis om lekker te kunnen ontspannen met vrienden. Wanneer de avond valt, krijgen ze bezoek van onuitgenodigde gasten. De rust die heerste verandert al snel in een hoop spanning en chaos.
Ja, dit vind ik dus enorme kutfilms.
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Heat wel degelijk gezien, ik had het over die homodocu
Erg jammer, er is nog veel werk te doen!quote:Where is homosexuality still outlawed?
Afghanistan, Algeria, Antigua & Barbuda, Bangladesh, Barbados, Bhutan, Brunei, Burundi, Cameroon, Chad, Comoros, Cook Islands, Dominica, Egypt, Eritrea, Eswatini, Ethiopia, Gambia, Ghana, Grenada, Guinea, Guyana, Iran, Jamaica, Kenya, Kiribati, Kuwait, Lebanon, Liberia, Libya, Malawi, Malaysia, Maldives, Mauritania, Mauritius, Morocco, Myanmar, Namibia, Nigeria, Occupied Palestinian Territory (Gaza Strip), Oman, Pakistan, Papua New Guinea, Qatar, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent and The Grenadines, Samoa, Saudi Arabia, Senegal, Sierra Leone, Singapore, Solomon Islands, Somalia, South Sudan, Sri Lanka, Sudan, Syria, Tanzania, Togo, Tonga, Tunisia, Turkmenistan, Uganda, Uzbekistan, Yemen, Zimbabwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer, er is nog veel werk te doen!Laat die landen lekker zelf weten wat ze doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat beschuldigende vingertje altijd naar andere landen daar word ik een beetje moe van.
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Erg jammer, er is nog veel werk te doen!Wat heeft het gros van deze landen met de Islam te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk is jr dat al vergetenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eus en ik zitten op één lijn. Ik had het hier in 2017 al met Onlo jr. over.
Ja, zo leeg is mijn leven
Gelukkig is jouw morele kompas wel goed. Je bent een goed mens.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ben tegen homofobie.
hmmm misschien omdat in de meeste van die landen de islam nummer 1 geloof is.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat heeft het gros van deze landen met de Islam te maken?
Dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
hmmm misschien omdat in de meeste van die landen de islam nummer 1 geloof is.
Jammer dat het niet het jaar 2222 is.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn ondertitel kan na morgen wel de prullenbak in als ik niet om 22:22:22 weet te posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Zipportal @GGMM
Wat spannend!quote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn ondertitel kan na morgen wel de prullenbak in als ik niet om 22:22:22 weet te posten
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben helemaal vergeten om verslag te doen van mijn eerste bezoek aan Pathé en de spiderman film.Ik had dit liever in mijn topic gezien, maar ik ben blij dat je zo'n leuke avond hebt gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:zipportal @:ggmm![]()
Eens makker, eensquote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat het niet het jaar 2222 is.
Komt nog!quote:Op maandag 21 februari 2022 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had dit liever in mijn topic gezien, maar ik ben blij dat je zo'n leuke avond hebt gehad
dan zijn we weer terugquote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat het niet het jaar 2222 is.
Misschien is er ook wel een universum waar je wél een uitstekende mod bentquote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In een multiversum is het vast al zo ver gekomen.
Denzel Washingtonquote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Demolition Man
Nog zo'n fantastische film uit de jaren 90.
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een universum waar je wél een uitstekende mod bent.
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zat niet in Demolition Man. Of is dit een grap?
voor @GGMM is een neger een neger, beetje het Theo Reitsma syndroomquote:Op maandag 21 februari 2022 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zat niet in Demolition Man. Of is dit een grap?
Hopelijk in een ander universum.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou het een typische n1ek--actie vinden als zijn eerste post onder zijn nieuwe account morgen om 22:22:22 geplaatst wordt.
Ik was al niet meer van plan om op hem te reageren.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand anders even statistieken opzoeken
Anders wordt dit een hele vermoeiden "discussie"
Ga weg!quote:
Zal hij dit keer nog rare dingen hebben, zoals elke zin afsluiten met 2 punten.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou het een typische n1ek--actie vinden als zijn eerste post onder zijn nieuwe account morgen om 22:22:22 geplaatst wordt.
Wat een domme post.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
Volgens @:maxi-mus wonen er in Saudi-Arabie alleen joden.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij met rust, ik ben onderweg naar de winkel.
quote:
quote:
quote:
Wowquote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
@Scrummie is duidelijk iemand die op zijn rust gesteld is.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jeetje.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is geen act.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n leuke act.
Snap er niets van. Iedereen met rust laten dus?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij noemt jou wel opvallend vaak in zijn nieuwe act.quote:
Ik ga alvast in training.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie al goede webcams gevonden?
[ twitter ]
Dit wordt een heerlijke backfire voor Vladimir. Russen kunnen straks weer met voedselbonnen iedere dag 100gr graan en 200ml melk halen. En 1x in de maand 150gr kipfilet als luxe.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben jullie al goede webcams gevonden?
[ twitter ]
Rusland gaat mondjes snoeren. Zoals altijd.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit wordt een heerlijke backfire voor Vladimir. Russen kunnen straks weer met voedselbonnen iedere dag 100gr graan en 200ml melk halen. En 1x in de maand 150gr kipfilet als luxe.
Willen jullie trouwens wat meer weten over de homo-rechten in Rusland? @:GGMM @:Maxi-mus
Oh ja, zoals in Afghanistan & Tsjetsjenië natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rusland gaat mondjes snoeren. Zoals altijd.
dienstplicht terug makkerquote:Op maandag 21 februari 2022 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh ja, zoals in Afghanistan & Tsjetsjenië natuurlijk.
Mijn pakketje is zojuist bij een PostNL afhaalpunt bezorgdquote:Op maandag 21 februari 2022 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Onlogisch Waarom moet het zo ruw?
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn pakketje is zojuist bij een PostNL afhaalpunt bezorgd
45-20 meer dan de helft dus.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je gelijk hebt.
[ afbeelding ]
Data komt hier vandaan
Er zit een filter op. In tal van laden is zowel de Islam als het Christendom niet dominant.quote:
Waarschijnlijk komt dit door de massa-immigratie van moslims richting west-europa. Ze zijn simpelweg vertrokken.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zit een filter op. In tal van laden is zowel de Islam als het Christendom niet dominant.
Feitelijk zijn het er dus maar 23 van de 65.
Eigenlijk praat je dus gewoon onzin.
Vandaag ook pakketje gekregen: in de regen in een plasje water neerleggen, aanbellen en weggaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:Onlogisch Waarom moet het zo ruw?
Volgens mij geldt voor alternatieve universums de regel dat onzekerheden in ieder universum anders kunnen zijn, maar dat zekerheden (bijv basislogica als 1+1=2) over het algemeen hetzelfde blijven.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien is er ook wel een universum waar je wél een uitstekende mod bent.
hij heeft dan ook meer verstand van vrouwen met overgewichtquote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
RamboDirk heeft het er moeilijk mee zijn ongelijk toe te moeten geven.
Akkoord.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft dan ook meer verstand van vrouwen met overgewicht
Precies. @Tjacka heeft het er ook moeilijk mee als hij ongelijk krijgt als het over mannen gaat.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft dan ook meer verstand van vrouwen met overgewicht
Weltrusten.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:17 schreef tong80 het volgende:
Misschien slaap ik vanaf nu 24 uur. Hart doet het goed. Maar heeft effect op heel m'n lichaam. Soms Hebben m'n hersenen ADHD. Vaak erg moe. Dit is geen aanstellerij. Wil jullie op de hoogte houden. Dit typen kost al kracht. Tot morgen brothers.
Yoquote:Op maandag 21 februari 2022 16:17 schreef tong80 het volgende:
Misschien slaap ik vanaf nu 24 uur. Hart doet het goed. Maar heeft effect op heel m'n lichaam. Soms Hebben m'n hersenen ADHD. Vaak erg moe. Dit is geen aanstellerij. Wil jullie op de hoogte houden. Dit typen kost al kracht. Tot morgen brothers.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:26 schreef KingRoland het volgende:
kunnen er wat meer Aziaten gepost worden?
Ga maar naar WLR SC, daar zijn ze fan van die flapdrol.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:50 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer @:rambodirk @:fetx @:coco had gisteren naar 'Sander schimmelpenis en de kloof' gekeken
Wat een kutonderwerp.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ode aan de Nederlandse taal.
Comedian.
Ik zag de bezorger vandaag al aankomen dus ik kon netjes de deur opendoen.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaag ook pakketje gekregen: in de regen in een plasje water neerleggen, aanbellen en weggaan.
Welke pizza?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Dramaandag?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo Chinees bestellen in de hoop vandaag nog over mijn kater heen te komen.
Ik drink nooit meer.
avg maatquote:Op maandag 21 februari 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ben in de rust maar weer terug gegaan naar de warme kroeg dus gezellig was het wel.quote:
Dit is de eerste stapquote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo Chinees bestellen in de hoop vandaag nog over mijn kater heen te komen.
Ik drink nooit meer.
Die Chinees is in ieder geval wel van zijn kater af als je bestelt.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
Ik drink nooit meer.
Mozzarella, en ik gooi er wat ham op.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke pizza?
Ik ga zo bruine bonen met spekjes maken.
Dat het mag smaken.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mozzarella, en ik gooi er wat ham op.
Veel plezier maatquote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat ik zo heat ga kijken
@:ggmm @:scrummie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |