Zo, dat ging maar net goed!quote:Op maandag 21 februari 2022 09:34 schreef GGMM het volgende:
Woordle 247 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 43 5/6
🟨🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo, dat ging maar net goed!
@:rambodirk graag jouw mening.
Ja, dit is wel echt heel dom.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
Woordle 247 X/6
🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
Ik ben woedend. Totaal verkeerd aangepakt
je bent dan wel wat ouder maar niet veel wijzer geworden de afgelopen weekquote:Op maandag 21 februari 2022 10:23 schreef fetX het volgende:
Woordle 247 X/6
🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
Ik ben woedend. Totaal verkeerd aangepakt
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent dan wel wat ouder maar niet veel wijzer geworden de afgelopen week
De burn van de dag is bekendquote:Op maandag 21 februari 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, sorry hoor.
In dat geval; graag jouw mening over Paulina Gaitan.
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Leuk dat je bezweken bent onder de groepsdruk en nu ook meedoetquote:Op maandag 21 februari 2022 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
Woordle 247 4/6
⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
Woordle6 43 6/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
🟨🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨🟨🟨⬜⬜
⬜🟨🟩⬜⬜🟨
🟨🟨⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Op het nippertje!
Ik vroeg een week of 2 al een keer wat het was maar ik post het alleen als ik het woord raad!quote:Op maandag 21 februari 2022 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je bezweken bent onder de groepsdruk en nu ook meedoet
Dus je weet al 2 weken het woord niet te raden.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vroeg een week of 2 al een keer wat het was maar ik post het alleen als ik het woord raad!
Dat was de grap inderdaad ja.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je weet al 2 weken het woord niet te raden.
Geboren: 23 juli 1992 (29 jaar), Mexico-Stad, Mexicoquote:Op maandag 21 februari 2022 10:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.
De 31 jarige Mexicaanse Paulien Gaitan kennen we als de actrice uit de serie Narcos waarin zij de vrijer van Pablo Escobar speelt. Ondanks dat heeft Hollywood haar nog niet ontdekt en moet ze het vooral hebben van lokale Mexicaanse producties.
Wanneer we kijken naar haar fysiek en uiterlijk kunnen we stellen: ondeugend koppie en goede curves.
[ afbeelding ]
Zo'n meisje gun je de wereld en neem je mee naar het kerstdiner bij je ouders. Wifey material, ze zal ongetwijfeld pittig kunnen koken en pittig kunnen seksen. Al met al kunnen we stellen. Dit is een vrouw.
9/10
Zaak als afgedaan beschouwen.
Ik heb een pittige mening over mensen die slappe excuses als "kut geslapen" gebruiken.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Het is maandagochtend en ik heb kut geslapen door die aidswind
Dus even geen grapjes aub
Oei, daar baal ik van. Jouw mening doet me veel namelijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die slappe excuses als "kut geslapen" gebruiken.
Nee johquote:Op maandag 21 februari 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds Lenny niet meer blauw is heerst er érg veel spanning tussen FA @:ggmm en user @:lenny_leonard .
De zon is met pensioen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar mee met het weer de afgelopen 3 dagen @:ggmm
https://en.wikipedia.org/(...)annual_precipitationquote:Op maandag 21 februari 2022 10:50 schreef KingRoland het volgende:
Vreselijk weer. Denk dat wij als land wel de wereldtop halen op het gebied van kutweer
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds Lenny niet meer blauw is heerst er érg veel spanning tussen FA @:ggmm en user @:lenny_leonard .
Oneens. Hier is het droog.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Het is echt ouderwets megastom weer ja.
Sinds oktober al. Echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
Het is echt ouderwets megastom weer ja.
quote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef GGMM het volgende:
Dat is sinds hij zei dat m'n Woordle-score hem niet interesseert.
Doe maar niet op maandag na een nacht vol harde wind, dan begrijpt hij ze niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Forum admin @:ggmm en ik kunnen het erg goed met elkaar vinden.
Goede vrienden maken wel eens een grapje ten koste van elkaar.
Kijk nou uit. Hij is inmiddels jouw posts (onterecht) aan het modereren.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe maar niet op maandag na een nacht vol harde wind, dan begrijpt hij ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |