SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dan kan ik beter buiten in de regen in de plassen gaan stampenquote:
in principe zou dit een goede oplossing KUNNEN zijn, ware het niet dat, volgens dimitri de bedden te klein zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nacht bij Nouchine in bed slapen. Hele nacht scheten in je gezicht
Beter wel. Ik heb nog niks gedaan vandaag, word lamlendig van het kijken naar lamlendige streams. Gelukkig komt meneer Jorietje vanavond weer thuis na een werkweek weg. Hij weigert bb te kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kan ik beter buiten in de regen in de plassen gaan stampen
Des te hoger de scheet/bed concentratie!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
in principe zou dit een goede oplossing KUNNEN zijn, ware het niet dat, volgens dimitri de bedden te klein zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Des te hoger de scheet/bed concentratie!
Andere mogelijkheden met een variatie aan bewonersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon Tobias als object gebruiken.
- Hoeveel bewoners kan het been van Tobias dragen? 100 eur per bewoner.
- Draag Tobias 24 uur op je rug overal naar toe
- Tikkertje. Wordt je door Tobias getikt, ben je genomineerd.
- enz
Ik moest weg vanmorgen en dat is soms beter dan aan de streams geplakt te zitten. Fijne avond met meneer Jorietjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:23 schreef jorietje het volgende:
[..]
Beter wel. Ik heb nog niks gedaan vandaag, word lamlendig van het kijken naar lamlendige streams. Gelukkig komt meneer Jorietje vanavond weer thuis na een werkweek weg. Hij weigert bb te kijken
huh? Wij zijn niet degene die die scheten laten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:26 schreef jorietje het volgende:
[..]Hoe kunnen jullie zo vies zijn?!
stream 1quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:26 schreef rinardo het volgende:
mn streams zijn onvindbaar in videoland, kan iemand me 1 malig een link van de streams doen, sla ik ze even op bij favorieten, gebeurd het ook niet weer.
Alles voor de sappige beelden in de liveshowquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ze moeten hun koffers vandaag al inpakken van BB
Nou...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles voor de sappige beelden in de liveshow
Zeker! Ik hou de boel wel in de gaten via mijn telefoon! Dankjewelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest weg vanmorgen en dat is soms beter dan aan de streams geplakt te zitten. Fijne avond met meneer JorietjeJe kunt altijd nog even via je mobiel meelezen
Zei BB dat net? Was even wat aan het etenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
Dat zei nawel tegen grace en dimitri zei het later ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zei BB dat net? Was even wat aan het eten
Denk dat Salar dat in de DBK te horen heeft gekregen, werd er naar toe geroepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zei BB dat net? Was even wat aan het eten
Dat is toch raar toch.....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Koos1958 het volgende:
TY so much, ik sla ze opquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
stream 1
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
stream 2
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Ze willen vast de shots morgen gebruiken in de liveshow, nog wat beelden van een verdrietig kijkende Vera erbij en je hebt weer tv gemaakt.quote:
Rouwende Vera naast dimi’s kofferquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen vast de shots morgen gebruiken in de liveshow, nog wat beelden van een verdrietig kijkende Vera erbij en je hebt weer tv gemaakt.
Vera vroeg of ze moest helpen dimi antwoorde Neuquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen vast de shots morgen gebruiken in de liveshow, nog wat beelden van een verdrietig kijkende Vera erbij en je hebt weer tv gemaakt.
Zal vast wel wat in het archief te vinden zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera vroeg of ze moest helpen dimi antwoorde Neu
Sowieso is het raar deze week. Ook dat je gisteren al kon stemmen ipv vanavond na de uitzending.quote:
Verdrietig muziekje eronder dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi zingt Marco B met afscheid nemen bestaat niet
dus geen conclusies trekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Verdrietig muziekje eronder dus.
Vast bij BB al bekend dat ze blijft dus hoeft geen haast te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:37 schreef zodeju het volgende:
En Nawel zie ik niet met koffers bezig.....hoeft die niet??
Bed geraakt er niet in.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:37 schreef zodeju het volgende:
En Nawel zie ik niet met koffers bezig.....hoeft die niet??
Proberen nog even een paar traantjes er bij Vera uit te krijgen, dat maakt nog betere TV.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Stem: Vera kom naar de dagboekkamer.
Peter?: Hoe is het om te zien dat Dimi zijn koffer aan het inpakken is?
Er is geen SL, dus er wordt niet opgenomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Proberen nog even een paar traantjes er bij Vera uit te krijgen, dat maakt nog betere TV.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is geen SL, dus er wordt niet opgenomen.
Dat zou heel goed kunnen, maar volgens mij praten ze ook soms gewoon met de redactie. Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet gewoon even een extra iemand achter de knoppen zetten voor de DBK camera.quote:
EXTRA VEEL chocosaus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchine even haar mac bestelling aan Salar doorgeven
Zal wel te duur zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar volgens mij praten ze ook soms gewoon met de redactie. Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet gewoon even een extra iemand achter de knoppen zetten voor de DBK camera.
Ik vermoed dat het meer met opnamecapaciteit te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar volgens mij praten ze ook soms gewoon met de redactie. Snap ook eigenlijk niet waarom ze niet gewoon even een extra iemand achter de knoppen zetten voor de DBK camera.
Goed puntquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer met opnamecapaciteit te maken heeft.
Ik heb sterk het vermoeden dat de twee streams ook het enige is dat echt wordt opgeslagen. Dus als ze DBK recorden hebben ze dus maar 1 stream over om uit te zenden.
Tijdens bezoek dbk is er vaker geen sl.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is geen SL, dus er wordt niet opgenomen.
Oh haha oeps, tijd voor koffie hier😅quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Staat er echt 2 (of zoiets) posts onder
Rhosyn in BB / [COS #324] Urbexen
Kan hij zijn kleding zaterdag zo weer in de kast hangenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar inderdaad kleren met hanger en al inpakken
Die weet echt niet hoe hij zich daar moet gedragen richting Vera. Hoop dat als hij eruit is zijn zus eens even een goed gesprek heeft met hoe hij zich dient te gedragen richting een meisjequote:
Ik heb in de uitzendingen wel andere shots gezien van camera's die niet op één van de 2 streams waren. Bijvoorbeeld toen Tobias geblesseerd raakte.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer met opnamecapaciteit te maken heeft.
Ik heb sterk het vermoeden dat de twee streams ook het enige is dat echt wordt opgeslagen. Dus als ze DBK recorden hebben ze dus maar 1 stream over om uit te zenden.
Denk dat vera wel huilt maar zich snel weer herpakt en dan in die nacht gaat liggen janken alleen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben stiekem wel benieuwd hoeveel drama een exit van Dimi gaat brengen.
Joh,quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
GGGG#@&..Gruwelijk .. weer Leroy met z'n legoblokjes....
Ik had toen niet beide streams op beeld, maar het zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb in de uitzendingen wel andere shots gezien van camera's die niet op één van de 2 streams waren. Bijvoorbeeld toen Tobias geblesseerd raakte.
Nah ja... wat een diefquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi jat BB kleedje mee
[ afbeelding ]
Nouch is vriendinnetjes met iedereen... dat wel..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:08 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat ze dat nu tegen Nouch vertelt. Toch een beetje vriendinnetjes aan het worden?
ze hadden in het begin toch wel een klik of vergis ik me ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:08 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat ze dat nu tegen Nouch vertelt. Toch een beetje vriendinnetjes aan het worden?
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nouch is vriendinnetjes met iedereen... dat wel..
Weet ik eigenlijk al niet zo goed meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden in het begin toch wel een klik of vergis ik me ?
Ben bang dat ze in het huis niet zo'n hekel aan hem hebben als wij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Echt volgende weer leroy op de bank. Die vent blijft maar hetzelfde vertellen en herhalen
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:11 schreef Sofia35 het volgende:
Als dimi gaat dan gaat Vera valse hoop blijven houden want hij gaat niet op haar blijven wachten
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.
Ik snap dat ook niet, maar ben een man.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vinden
Als ik in zijn leeftijdscategorie zou passen zou ik het nog helemaal niets vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vinden
aantal jaren geleden, zat er een zanger in het huis (nog op het studioterein van Dick Maas" die schreef zelf nog een lied dat de bewoners zongen bij de exits, dat was wel grappig, dat textje weet ik nog. Ging ongeveer zo " Hier bij Big brotther is het altijd feest, dat weet je pas als jij er bent geweest. We nomineren wel maar geven niemand de bons. Wat we tot nu toe met zijn allen hebben bereikt, zonder luxe, zonder geld en zonder tijd. Samen kwamen we de dagen door. Big brother we gaan ervoor" is zelfs nog als officiële single uitgebracht. Zoiets mis ik nu wel dit seizoenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je gaat bijna weer hopen dat ze een liedje moeten maken.
Weet ik nog .. was seizoen 2 of 3 .. hij maakte dat liedje al dag 2 volgens mij (DARIUS !!!)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
aantal jaren geleden, zat er een zanger in het huis (nog op het studioterein van Dick Maas" die schreef zelf nog een lied dat de bewoners zongen bij de exits, dat was wel grappig, dat textje weet ik nog. Ging ongeveer zo " Hier bij Big brotther is het altijd feest, dat weet je pas als jij er bent geweest. We nomineren wel maar geven niemand de bons. Wat we tot nu toe met zijn allen hebben bereikt, zonder luxe, zonder geld en zonder tijd. Samen kwamen we de dagen door. Big brother we gaan ervoor" is zelfs nog als officiële single uitgebracht. Zoiets mis ik nu wel dit seizoen
Ze willen geen ophef.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom doet BB dit eigenlijk ? Ik begrijp het niet.
Als er drank in het spel komt krijg je tenminste leuke beelden.
Denk dat ze heel voorzichtig zijn met alles dat nu speelt met dat grensoverschrijdend gedrag. Alcohol werkt dat in de hand.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom doet BB dit eigenlijk ? Ik begrijp het niet.
Als er drank in het spel komt krijg je tenminste leuke beelden.
zou het in de hand kunnen werken, het hoeft nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat ze heel voorzichtig zijn met alles dat nu speelt met dat grensoverschrijdend gedrag. Alcohol werkt dat in de hand.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
knijpers in elkaar zettenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
Ja klopt. Hij was niet makkelijk, had vaak ruzie, maar die text was echt aanstekelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet ik nog .. was seizoen 2 of 3 .. hij maakte dat liedje al dag 2 volgens mij (DARIUS !!!)
Ze hebben ook al gesproken over na het huis elkaar verder te leren kennen hoor. Hij wacht echt wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.
Eigenlijk zegt ze ook niet zoveel maar luistert ze gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine geeft beter advies dan een grace
En dat is soms beter dan adviesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ze ook niet zoveel maar luistert ze gewoon
Tussen zeggen en doen zit nog wel een verschil, daarnaast ik zeg al weet het niet, dus geef al het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze hebben ook al gesproken over na het huis elkaar verder te leren kennen hoor. Hij wacht echt wel.
Als je eenmaal iets slechts ziet bij iemand, zie je geen positiviteit meer.
Ze geeft geen advies, ze bevestigt alleen wat Vera zegt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine geeft beter advies dan een grace
Ja klopt, dat bedoelde ik. Maar grace neemt het op voor dimi dat mannen zo zijn enzquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze geeft geen advies, ze bevestigt alleen wat Vera zegt.
Ja, ja da is ook zo hè blabla
ze doet er wel heel, heel lang overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een genot om naar te kijken, Nawel die haar koffers inpakt![]()
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk het niet. Het is wel klaar voor haar daar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is wel klaar voor haar daar.
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.![]()
Dat hoop ik niet. Ook voor de andere vrouwen beter, als zij gaat. Kijk nu, Nouch en Vera gezellig aan het kletsen in de sauna.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.![]()
Dat zegt niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huis
Waarom moeten ze vandaag al inpakken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jij hebt een heftruck?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣
Ja viel mij ook op.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huis
Nee vorige week ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef rinardo het volgende:
Is dat eigenlijk altijd zo , dat ze op vrijdag al de koffers inpakken? ik dacht dat ze dat altijd op zaterdag deden
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef rinardo het volgende:
Is dat eigenlijk altijd zo , dat ze op vrijdag al de koffers inpakken? ik dacht dat ze dat altijd op zaterdag deden
houden we je aan, ik kom wel filmen dan hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣
Toen kregen ze ze op vrijdag, maar toen werd ze verteld in de DBK dat ze pas op zaterdag hoefden in te pakken.quote:
Top idee🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
houden we je aan, ik kom wel filmen dan haha
Werd ook een keer gezegd dat ze nog niet meteen de koffers in mochten pakken. Maar dat was bij Amy dacht ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef rinardo het volgende:
Lekker stoomquote:
200 van de jackpot: Nieuwe zenders kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zenders kletsnat? Iets in ieder geval
Ze staan boven in de OPquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:26 schreef rinardo het volgende:
mn streams zijn onvindbaar in videoland, kan iemand me 1 malig een link van de streams doen, sla ik ze even op bij favorieten, gebeurd het ook niet weer.
mee eens, ik hoef niet te zien of ze rechts of links dragend zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Het is een mode ding maar die skinnies bij mannen ik blijf het toch echt geen pan vinden zeker helemaal niet als het echt zo heel erg strak zit![]()
is nog van vorig jaar kijk maar na de tuinquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB huis vanop google Earth
[ afbeelding ]
Of als ze opkruipen tot halverwege de kuit, zoals bij Leroy, die heeft al zijn kleding 2 maten te kleinquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Het is een mode ding maar die skinnies bij mannen ik blijf het toch echt geen pan vinden zeker helemaal niet als het echt zo heel erg strak zit![]()
ja nogmaals duidelijk wat voor Hork hij isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:35 schreef Koos1958 het volgende:
Met vera geen mens erger je niert willen spelen als ze het vraagt en nu is hij het wel aan het spelen.
bij hem is het idd al helemaal geen porumquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of als ze opkruipen tot halverwege de kuit, zoals bij Leroy, die heeft al zijn kleding 2 maten te klein
gekocht.
heb het idee dat die express alles te klein koopt, de t shirts zitten ook veel te strak, denk om zn lichaam te tonenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of als ze opkruipen tot halverwege de kuit, zoals bij Leroy, die heeft al zijn kleding 2 maten te klein
gekocht.
Zal het snoesje van nousje blij mee zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar dus veel liever richting Nouchine (gewoon vrienden) dan Dimi richting Vera
Nouchine kreeg hoodie van Salar, en Salar ging er nog even iets van z'n luchtje erop spuiten, zodat ze zich hem kon herinneren.
zou Salar haar misschien toch niet leuk vinden zoals dit met die trui geven, en het is dat Noush een vriend heeft maar ook die vind Salar ook wel leuk denk ik zoals ze met elkaar kattenkwaad doen met elkaar en dollen enzo maar ja kan er niet naar handelenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar dus veel liever richting Nouchine (gewoon vrienden) dan Dimi richting Vera
Nouchine kreeg hoodie van Salar, en Salar ging er nog even iets van z'n luchtje erop spuiten, zodat ze zich hem kon herinneren.
staat de camera buiten en ze filmen naar binnen ?quote:
Volgens mij hangt die camera in de sauna maar als ze water opgieten komt er stoom op de lensquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
staat de camera buiten en ze filmen naar binnen ?
Of ze stort in en wordt een soort bitch. Of ze bloeit helemaal open en wint straks BB 2022quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:45 schreef Yolk het volgende:
Dimi huiswaarts is (qua spel iig) het beste wat Vera kan overkomen.
andere kant is ook een camera en die filmt beterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook normaal zo... Vanwege een nieuw bepaalde wet (althans in België, maar dacht overgenomen uit NL en ENG) bestaan er blijkbaar te veel pestisides en bacteriën in echte bloemen en planten (blijkbaar resistenter in levensbehoud naar die pest/bact) dat die meer en meer worden gemeden in alle soorten kamers waar zieke of zwaar-zieke patiënten liggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef Hunter het volgende:
Die planten op tafel zijn zeker nep, ik heb nog nooit iemand water zien geven
Zou het niet weten, maar lijkt net of de lens vuil is,.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde opmerking in het vorrige topic🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:48 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dat is ook normaal zo... Vanwege een nieuw bepaalde wet (althans in België, maar dacht overgenomen uit NL en ENG) bestaan er blijkbaar te veel pestisides en bacteriën in echte bloemen en planten (blijkbaar resistenter in levensbehoud naar die pest/bact) dat die meer en meer worden gemeden in alle soorten kamers waar zieke of zwaar-zieke patiënten liggen.
Ook in ruimten waar meerdere mensen samenwonen/slapen.
Dat gezegd zijnde... Peter's nieuwe look doet mij ook denken aan Norman Bates... Wil hem eens zien met een vleesmes in zijn handen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mis wel wat meer technologie in dat huis. een stream met een zelfbestuurbare 360 graden camera in de woonkamer zou zo zot en ziek zijn
en 24/7 koude handen omdat zijn shirtjes onder de oksel afknellenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb het idee dat die express alles te klein koopt, de t shirts zitten ook veel te strak, denk om zn lichaam te tonen
echt meiden gekletsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een totaal andere gesprekken hoor je tussen Vera en Nouch, als tussen Nawel en Nouch. Echt interesse in elkaar. Vragen over elkaars ouders en Vera vraagt naar de vriend van Nouch.
Alsof ze elkaar nu pas voor het eerst tegen komen. Leuk om naar te luisteren.quote:
Nee. Hij valt op van die poppetjes zei hij eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou Salar haar misschien toch niet leuk vinden zoals dit met die trui geven, en het is dat Noush een vriend heeft maar ook die vind Salar ook wel leuk denk ik zoals ze met elkaar kattenkwaad doen met elkaar en dollen enzo maar ja kan er niet naar handelen
Ze zijn meer een soort broer en zus van elkaarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou Salar haar misschien toch niet leuk vinden zoals dit met die trui geven, en het is dat Noush een vriend heeft maar ook die vind Salar ook wel leuk denk ik zoals ze met elkaar kattenkwaad doen met elkaar en dollen enzo maar ja kan er niet naar handelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Je kunt hier beter naar kijken. Dat is echt real live tvArm kereltje. Hoe groot is de kans dat die nog leeft na 48 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt hier beter naar kijken. Dat is echt real live tvHeftig wel idd, hoop dat hij er levend uit komt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Je kunt hier beter naar kijken. Dat is echt real live tvVreselijk heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Je kunt hier beter naar kijken. Dat is echt real live tvHeftig, laten we hopen dat het kind het overleeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is afwachtenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Arm kereltje. Hoe groot is de kans dat die nog leeft na 48 uur?
Als veertje maar scherp isquote:
Hele dacgen liggen op haar rug, sommigen krijgen daarvoor betaald, Nawee NIET 2🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:25 schreef suzi1 het volgende:
lekker liggen, ik zou een goed vb voor haar kunnen zijn
In die opgewarmde lijken zit nog meer leven dan in het bb huis nuquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:27 schreef JDB94 het volgende:
Lijkt wel een bejaardenhuis zo nu en dan
Nope.quote:
De hele week al nietquote:
ik mocht even rokenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef GayGuy het volgende:
Is iedereen hier weg ineens, joh. Het is hier zo rustig dat ik bijna ga denken dat de C&A uitverkoop heeft🤣🤣🤣
Vind persoonlijk deze hele BB erg saai gewordenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:42 schreef Benny het volgende:
[..]
het is inderdaad redelijk saai deze week
Ik ook, heb de streams nog maar zelden aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:43 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Vind persoonlijk deze hele BB erg saai geworden
Ik kijk om de zoveel uur even 5 min. daarna ben ik wel weer bij en dat gezang van Dimi met iedere keer zelfde liedje heb ik nu ook wel gehoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook, heb de streams nog maar zelden aan.
opzich weinig stemmen totaal nog geen 100quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef engine het volgende:
Tussenstand:
https://strawpoll.com/hujyjgcs6/r![]()
[ afbeelding ]
Wie zijn al die mensen die stemmen zegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef engine het volgende:
Tussenstand:
https://strawpoll.com/hujyjgcs6/r![]()
[ afbeelding ]
Omdat de comments de laatste tijd niet veel vermelden over wat er gebeurd. Het is meer verzand in discussies.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:48 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zie nu weer Tobias, die is toch ook niet aanwezig in de comments overal. Hij is de plant wel een hele mooie! 😉
Nouchine is van de Belgische Thuiszorg, dus dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu Tobias en Nouch naar de DBK. Om het gips eraf te halen misschien?
Ja precies.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Nouchine is van de Belgische Thuiszorg, dus dat zou kunnen.
staat net 2 uurquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:52 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
opzich weinig stemmen totaal nog geen 100
Volgens mij is Leroy zichzelf al een hele tijd terug verloren. Ergens in de rij toen de IQ punten werden uitgedeeld weetjewelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef Tamaartje het volgende:
Salar zn grootste angst zijn ratten.
Leroy zn grootste angst om zichzelf te verliezen.
Op het linkje klikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe kan je stemmen op die poll dan?
https://strawpoll.com/hujyjgcs6quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoe kan je stemmen op die poll dan?
quote:
Thanks, maar klikte net ook op de link en kon ik niet stemmen nu welquote:
Er zou iemand voor komen in hazmat suit zei Tobi.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Liever in je eigen kamer ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:50 schreef suzi1 het volgende:
idd een plant. eentje die ik nog niet eens in mn achtertuin wil
Er zou toch iemand komen om het gips er af te halen las ik gisteren ergens?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Zal wel achter de schermen gebeuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou toch iemand komen om het gips er af te halen las ik gisteren ergens?
Ja neem aan van wel, zou iemand komen in zo coronaproef pak las ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wel achter de schermen gebeuren.
Misschien krijgt Nouchine dan instructies voor verdere behandeling/verzorging, want hij zou na het gips nog wel een brace krijgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Er zou iemand voor komen in hazmat suit zei Tobi.
geen plant overleeft het hier, dus zou dan zijn eindstation zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:01 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Liever in je eigen kamer ?
*foei, zoiets mag ik niet zeggen.
Tobi is inderdaad weer terug en nog steeds met gips.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:05 schreef jorietje het volgende:
Ze moesten steeds met z’n 2en naar DBK voor de kijkersvraag. Dus denk niet dat het wat met het gips van Tobi te maken heeft
Aja dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien krijgt Nouchine dan instructies voor verdere behandeling/verzorging, want hij zou na het gips nog wel een brace krijgen.
Lijkt me niet dat ze dat aan een bewoner overlaten, ook al heeft die een verpleegkundige achtergrond. Ze is daar niet in functie tenslotte. Verzekeringstechnisch zullen ze dat netjes door dienstdoende mensen laten behandelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien krijgt Nouchine dan instructies voor verdere behandeling/verzorging, want hij zou na het gips nog wel een brace krijgen.
Dus niet Nouchine met heggenschaar in de woonkamer?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat aan een bewoner overlaten, ook al heeft die een verpleegkundige achtergrond. Ze is daar niet in functie tenslotte. Verzekeringstechnisch zullen ze dat netjes door dienstdoende mensen laten behandelen.
en je krijgt belangenverstrengelingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat aan een bewoner overlaten, ook al heeft die een verpleegkundige achtergrond. Ze is daar niet in functie tenslotte. Verzekeringstechnisch zullen ze dat netjes door dienstdoende mensen laten behandelen.
Dat hoeft helemaal niet. Je kunt volstaan met afstand houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja neem aan van wel, zou iemand komen in zo coronaproef pak las ik
safety firstquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Je kunt volstaan met afstand houden.
Daar denkt BB blijkbaar anders over.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar denkt BB blijkbaar anders over.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dus niet Nouchine met heggenschaar in de woonkamer?
Beetje lastig om op afstand het gips te verwijderen he.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kunt niet echt afstand houden als je het gips eraf moet halen, of je moet uitschuifarmen hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ff stil liggen tobi....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |