Heb ik nu het ochtend luchten gemist?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
vanmiddag 14.00 - 15.00 luchten dan weet je het alvast
Op 2 geen Leroyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:33 schreef Ireth het volgende:
Videoland is ook weer eens in staking hier![]()
En dan heb ik ein-de-lijk beeld, is het Leroy met zijn barbierkunstje
En een rubber knuppeltjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:39 schreef suzi1 het volgende:
peter heeft ook vast zo'n leren politie pet met ketting
ja, je was te laat, voortaan beter opletten, ik zal een sessie ''agenda beheren'' inplannenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ik nu het ochtend luchten gemist?
Ik kan je overplaatsen naar een andere groep, maar beloof nietsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:36 schreef suzi1 het volgende:
kunnen we het niet wat luchtiger houden zo vroeg op de morgen
de isoleer ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik kan je overplaatsen naar een andere groep, maar beloof niets
Het is tijd voor het Koffiemomentquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zit bij de kapper. kattenpraatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk toch wel dat Dimintri naar huis gestemd gaat worden als ik zo de pol's hier voorbij zie komenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Wie denken lullie dat er naar huis moet morgen? Denk dat ze dimitri sowieso in het huis laten voor de romance-story
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???quote:
ik lees de viva van vorig jaar. eindeditiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
in de story een heel stuk over dimi en vera. de breuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |