Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???quote:
ik lees de viva van vorig jaar. eindeditiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
in de story een heel stuk over dimi en vera. de breuk
lees de storyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)
ja ik zal hem even pakkenquote:
Ik vermoed toch salar ondanks wat de pol hier aangeeftquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Wie denken lullie dat er naar huis moet morgen? Denk dat ze dimitri sowieso in het huis laten voor de romance-story
De Story hé, ik zag op de stream toch wel wat anders vanmorgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)
Wat voor quiz mop ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:56 schreef suzi1 het volgende:
ik wil ook een quizz hier. kunnen we een topik maken?
Nah ja...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
quote:
misschien voor de nieuwe story, maar wat zag jij? hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef Daana316 het volgende:
[..]
De Story hé, ik zag op de stream toch wel wat anders vanmorgen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja...
Hebben ook gepraat gisteravond. Zijn niet uit elkaar, hebben het zelfs over na BB, hoe het zich dan eventueel verder kan ontwikkelen.
A big hug en kissquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien voor de nieuwe story, maar wat zag jij? haha
Dat werd vorige week al voorspeld door Jeroen Pauw in Moltalk! Linda (de M.) Verklaarde hem nog voor gek!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
????quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat werd vorige week al voorspeld door Jeroen Pauw in Moltalk! Linda (de M.) Verklaarde hem nog voor gek!
Ja dit is wel het meest problematische geval, denk dat we daar als collega's met Zn allen op moeten duiken, 1 is niet genoeg.quote:
hahah super hoorquote:
doe ik straks tijdens mn powernapquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:07 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Begin maar alvast dan de vragen te verzinnen
Niet al te goed hoop ik? Dan zit je konstant in d'r schetenquote:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik achter een scherm zitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet al te goed hoop ik? Dan zit je konstant in d'r scheten
Oh, maar dacht dat je bedoelde dat je haar IRL kent.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:20 schreef engine het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik achter een scherm zit
Nouch zei dat kijkers haar niet kennenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, maar dacht dat je bedoelde dat je haar IRL kent.
Ah, sorry, had ik gemist.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nouch zei dat kijkers haar niet kennen
Dubbele #metoo, allebei genomineerd!quote:
Nawel ligt er naast en geeft geen krimpquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
we hebben de diefstal op beeld he hahaha
No shitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof en Peter over Nawel haar gebit. Het ziet er onnatuurlijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |