SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En dat is??quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:18 schreef engine het volgende:
Grace wil even zeker weten dat ze het heftigste verhaal verteld heeft.
Meisje zeven jaar in kist.quote:
En werd er alleen uitgehaald om misbruikt te worden.quote:
Best genoch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:23 schreef DarkRaven70 het volgende:
@:FreshFruit dankje voor nieuw topic te starten, ik was bezig maar kreeg de afbeeldingen er niet in (sorry)
Ik ben met vrienden op verschillende urbex locaties geweest, mooiste zijn in België en Duitslandquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
De leukste die ik heb gezien was een club in België waar de flessen nog op de bar stonden.
Wat was het meest gekke wat je hebt gezien? Ik zie ook vaak mooie foto`s.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:25 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik ben met vrienden op verschillende urbex locaties geweest, mooiste zijn in België en Duitsland
Ook goed. Dan denk jij het, en hoop ik hetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik vrees het ergste, gezien de polls.
Meest gekke is een hotspot van identiteiten in een ziekenhuis in België waar stuktv ook is geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat was het meest gekke wat je hebt gezien? Ik zie ook vaak mooie foto`s.
Dat klopt toch ook? 😊quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Zoek ik op urbexen.
Krijg ik dit.
staat voor fotograferen in - of bij verlaten gebouwen, ziekenhuizen, fabrieken, tunnels etc.. Fotografisch zijn dit vaak zeer interessante locaties, waar je als fotograaf ongeremd kunt spelen met licht, ruimte en kleur. Het gaat vaak om gebouwen die al jaren lang leeg staan.
Urban Exploringquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Zoek ik op urbexen.
Krijg ik dit.
staat voor fotograferen in - of bij verlaten gebouwen, ziekenhuizen, fabrieken, tunnels etc.. Fotografisch zijn dit vaak zeer interessante locaties, waar je als fotograaf ongeremd kunt spelen met licht, ruimte en kleur. Het gaat vaak om gebouwen die al jaren lang leeg staan.
Ja klopt, maar ook komt er een stukje ghosthunting in voor, zeker bij bepaalde gebouwen en in de avond/nacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Zoek ik op urbexen.
Krijg ik dit.
Echte urbexers delen ook geen locaties met elkaar om slopers zo weinig mogelijk kans te gevenquote:
Ik heb veel last van Nawel. Kan Toop me daar bij coachen, of is dat meer een Julio topicquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Salar wordt gecoached door Tobias.
Oefeningen voor zijn rug. Hij heeft er veel last van.
Dat is echt meer voor Julioquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb veel last van Nawel. Kan Toop me daar bij coachen, of is dat meer een Julio topic
Die heb ik gezien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:32 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Meest gekke is een hotspot van identiteiten in een ziekenhuis in België waar stuktv ook is geweest
Nee nee,laatst was hij compleet verbaasd dat België onder Nederland ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:50 schreef engine het volgende:
Salar bekijkt voor de eerste keer een wereldbol.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee,laatst was hij compleet verbaasd dat België onder Nederland ligt.
Huh? Daar hebben we zelfs een zéér bekend liedje over. Dat hoort Salar toch te kennen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee,laatst was hij compleet verbaasd dat België onder Nederland ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Kittyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:04 schreef Ireth het volgende:
![]()
https://www.vipnieuws.be/(...)Z-6XqaJq-c6aPUhht2cY
Kittyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:04 schreef Ireth het volgende:
![]()
vipnieuws.be, Kitty is een vip in Belgiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:04 schreef Ireth het volgende:
![]()
ja ze is slecht af te lezen, heel af en toe valt ze uit haar rolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kunt 1000 caps maken, en dat gezichtsuitdrukking zal 1000x hetzelfde zijn.
Ik denk dat we daar eigenlijk nog niet over nagedacht hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Wie denken lullie dat er naar huis moet morgen? Denk dat ze dimitri sowieso in het huis laten voor de romance-story
Dimi gaat eruit als het aan het publiek ligt. Als BB wil manipuleren zal Nawel er wel uitgaan, maar denk het niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Wie denken lullie dat er naar huis moet morgen? Denk dat ze dimitri sowieso in het huis laten voor de romance-story
Dimitri naar huisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Ik denk wel dat BB manipuleert. Geloof niet zoveel in het stemmenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dimi gaat eruit als het aan het publiek ligt. Als BB wil manipuleren zal Nawel er wel uitgaan, maar denk het niet.
we gaan een sitting inplannen, we hebben echter wel een hele volle agenda momenteelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar eigenlijk nog niet over nagedacht hebben
Welke romance-storyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Even online een zoom-meeting houden met de cossers om te overleggen wat we ervan vinden en wat we ermee gaan doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
we gaan een sitting inplannen, we hebben echter wel een hele volle agenda momenteel
Wel zo dat op Twitter wel duidelijk is wie het publiek graag ziet vertrekken, en dat is Dimi.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk wel dat BB manipuleert. Geloof niet zoveel in het stemmen
Dat werkt toch niet, misschien buiten het huis.. beter gaat Dimi gewoon eruitquote:
eventueel 15 min extra voor medicatie bespreking, is het niet nodig dan hebben we 15 min extra koffie pauzequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:20 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Even online een zoom-meeting houden met de cossers om te overleggen wat we ervan vinden en wat we ermee gaan doen?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:30 schreef suzi1 het volgende:
ik zie dat ik weer ben ontwaakt op de gesloten afd
vanmiddag 14.00 - 15.00 luchten dan weet je het alvastquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:30 schreef suzi1 het volgende:
ik zie dat ik weer ben ontwaakt op de gesloten afd
Heb ik nu het ochtend luchten gemist?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
vanmiddag 14.00 - 15.00 luchten dan weet je het alvast
Op 2 geen Leroyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:33 schreef Ireth het volgende:
Videoland is ook weer eens in staking hier![]()
En dan heb ik ein-de-lijk beeld, is het Leroy met zijn barbierkunstje
En een rubber knuppeltjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:39 schreef suzi1 het volgende:
peter heeft ook vast zo'n leren politie pet met ketting
ja, je was te laat, voortaan beter opletten, ik zal een sessie ''agenda beheren'' inplannenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ik nu het ochtend luchten gemist?
Ik kan je overplaatsen naar een andere groep, maar beloof nietsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:36 schreef suzi1 het volgende:
kunnen we het niet wat luchtiger houden zo vroeg op de morgen
de isoleer ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik kan je overplaatsen naar een andere groep, maar beloof niets
Het is tijd voor het Koffiemomentquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zit bij de kapper. kattenpraatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk toch wel dat Dimintri naar huis gestemd gaat worden als ik zo de pol's hier voorbij zie komenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???quote:
ik lees de viva van vorig jaar. eindeditiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
in de story een heel stuk over dimi en vera. de breuk
lees de storyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)
ja ik zal hem even pakkenquote:
Ik vermoed toch salar ondanks wat de pol hier aangeeftquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
De Story hé, ik zag op de stream toch wel wat anders vanmorgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)
Wat voor quiz mop ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:56 schreef suzi1 het volgende:
ik wil ook een quizz hier. kunnen we een topik maken?
Nah ja...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
quote:
misschien voor de nieuwe story, maar wat zag jij? hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef Daana316 het volgende:
[..]
De Story hé, ik zag op de stream toch wel wat anders vanmorgen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja...
Hebben ook gepraat gisteravond. Zijn niet uit elkaar, hebben het zelfs over na BB, hoe het zich dan eventueel verder kan ontwikkelen.
A big hug en kissquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien voor de nieuwe story, maar wat zag jij? haha
Dat werd vorige week al voorspeld door Jeroen Pauw in Moltalk! Linda (de M.) Verklaarde hem nog voor gek!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
????quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat werd vorige week al voorspeld door Jeroen Pauw in Moltalk! Linda (de M.) Verklaarde hem nog voor gek!
Ja dit is wel het meest problematische geval, denk dat we daar als collega's met Zn allen op moeten duiken, 1 is niet genoeg.quote:
hahah super hoorquote:
doe ik straks tijdens mn powernapquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:07 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Begin maar alvast dan de vragen te verzinnen
Niet al te goed hoop ik? Dan zit je konstant in d'r schetenquote:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik achter een scherm zitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet al te goed hoop ik? Dan zit je konstant in d'r scheten
Oh, maar dacht dat je bedoelde dat je haar IRL kent.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:20 schreef engine het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik achter een scherm zit
Nouch zei dat kijkers haar niet kennenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, maar dacht dat je bedoelde dat je haar IRL kent.
Ah, sorry, had ik gemist.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nouch zei dat kijkers haar niet kennen
Dubbele #metoo, allebei genomineerd!quote:
Nawel ligt er naast en geeft geen krimpquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
we hebben de diefstal op beeld he hahaha
No shitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof en Peter over Nawel haar gebit. Het ziet er onnatuurlijk uit.
Zou het echt zo jammer vinden.....denk dat het een hoop kijkplezier scheelt.....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik vermoed toch salar ondanks wat de pol hier aangeeft
De polls scoren zo'n 60% Salar, 30% Navel, 10% Dimi om te blijven. Dus Salar wordt morgen gewoon als eerste vrijgesteld en dan gaat het tussen Dimi en Navel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het echt zo jammer vinden.....denk dat het een hoop kijkplezier scheelt.....
Met alle gevolgen van dien...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Hoop zo dat Dimi oprot, vind het een vervelend mannetje
Dan nog maar een week Nawel
Ik heb liever dat Nawel weggaat snaptuhquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Maar dat maakt wel tv.quote:
Liever dat ze Navel per direct afvoeren. Met Dimi kan ik nog wel een weekje leven of meer, want Nouchine mag de volgende zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Hij probeert, vooral sinds hij genomineerd is, erg de camera's te bespelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef spapaars het volgende:
Dit doet hij wel heel vaak, zo bewust van de camera's daar.
[ afbeelding ]
Behalve zijn benen scheren danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar is zij niet de enigste in.
Salan is daar 24/7 mee bezig, doet niets ondoordacht.
Vind het ook wel een naar grietje, maar ze kan nog wel voor wat oproer zorgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Nawel weggaat snaptuh
Mwah, dat wel, maar zij doet het te sneaky en bovendien ligt ze te veel in bed. Ik zie dat echt niet veranderen als ze mag blijven...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dat maakt wel tv.
Die Dimi is meer onzichtbaar wat dat betreft.
Zeker nu de eventuele relatie ook als een ballon leegloopt
Dat is dan wel weer een mooie twist. Nouche zonder Nawel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liever dat ze Navel per direct afvoeren. Met Dimi kan ik nog wel een weekje leven of meer, want Nouchine mag de volgende zijn.
Dus nog meer troublesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als Nawel blijft wordt ze alleen arroganter.
Ja, dat te veel in bed, kan wel een nekslag voor haar zijn voor regie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, dat wel, maar zij doet het te sneaky en bovendien ligt ze te veel in bed. Ik zie dat echt niet veranderen als ze mag blijven...
Daarom moet ze ook weg. Heb je niets aan. Beetje een proactieve houding.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dat te veel in bed, kan wel een nekslag voor haar zijn voor regie.
Maar aan de andere kant ze laten het toe en dat is vreemd
Klopt, denk ik ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als Nawel blijft wordt ze alleen arroganter.
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
"The Pedo's" zal je bedoelen , of is dat grof ?
Ja dat kan of we zijn diegene voorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:46 schreef suzi1 het volgende:
het is nu alleen even wachten tot iemand de definitie van pedo komt beschrijven
Pedofilie (woord afkomstig uit het Oudgrieks; pais (παῖς, wortel paid- = 'knaap', 'kind') en philía (φιλία, 'vriendschap')) is een term die door deskundigen verschillend wordt gedefinieerd. Over het algemeen verwijst deze term naar mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen.[1] Wanneer iemand zich seksueel aangetrokken voelt tot jonge tieners tussen de 12 en 16 jaar, heet dit hebefilie. Wanneer iemand zich aangetrokken voelt tot oudere tieners tussen de 16 en 18 jaar, heet dit efebofilie. Tieners worden wettelijk nog niet geacht te kunnen instemmen met seksuele activiteiten, ongeacht de fase van hun lichamelijke rijping. In Nederland is 16 jaar de minimumleeftijd voor seksuele meerderjarigheid.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja dat kan of we zijn diegene voor
Vindt haar nog steeds erg vreemd, soms lijkt het of ze teveel drank op heeft zoals gisteravond. Of iets anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, dat wel, maar zij doet het te sneaky en bovendien ligt ze te veel in bed. Ik zie dat echt niet veranderen als ze mag blijven...
Dimi ook met Vera denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het ook wel een naar grietje, maar ze kan nog wel voor wat oproer zorgen.
Dacht ik ook, maar durfde het niet echt te posten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Lijkt wel op een slechte duitse officier uit WOII
er staan geen camera's op ons. denk ik...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar durfde het niet echt te posten.
ik vind het net een beschilderd paasei.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:50 schreef suzi1 het volgende:
peter heeft zo'n gezicht wat meer mensen hebben, ik die daar dan zeg maar een soort enge clown in
yep , de enige die het spel echt goed speelt, lijkt mn broerdje wel, die wint ook altijd monopoly omdat hij het goed speelt, ik denk teveel ''menselijk'' en gun iemand dan wel ( het niet betalen) van dat hotelletje op de kalverstraat , als ik zie dat hij of zij geen geld heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef spapaars het volgende:
Dit doet hij wel heel vaak, zo bewust van de camera's daar.
[ afbeelding ]
Wat hier ook van waar is, dit voed de geruchten natuurlijk wel dat er nog andere bij gaan komen. Via een ander juicekanaal las ik b.v. dat er nog iemand bij gaat komen, maar dat zij later komt. Was een meisje. Of dat om hetzelfde meisje gaat is me niet bekend.quote:
Volgens haar bio werkt ze voor tv.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wordt al een maand gevolgd door BB... oud nieuws dus
Jan heeft dit letterlijk gekopieerd van een of andere showbizzsite.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan jan wel vragen of iedereen wil stoppen met berichten
maar die idioot belt haar gwn?!
Lijkt mij sterk nog zo laat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat hier ook van waar is, dit voed de geruchten natuurlijk wel dat er nog andere bij gaan komen. Via een ander juicekanaal las ik b.v. dat er nog iemand bij gaat komen, maar dat zij later komt. Was een meisje. Of dat om hetzelfde meisje gaat is me niet bekend.
Je hoeft alleen die snor nog maar iets bij te scherenquote:
Het kan wel, aangezien er steeds meer plek bij komt na alle reguliere exits. De afvalrace voor de finale hoeft pas later te beginnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk nog zo laat.
Vorig jaar was anders door de exit van die 3.
Vind deze poll niet zo betrouwbaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:13 schreef Ireth het volgende:
Tussenstand na 22 uur stemmen.
[ afbeelding ]
Dat zou totaal oneerlijk zijn naar dde 1e deelnemers. Als ze dan met veel de rit door hadden willen komen hadden ze niet moeten gaan nominerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan wel, aangezien er steeds meer plek bij komt na alle reguliere exits. De afvalrace voor de finale hoeft pas later te beginnen.
Nawel gaat ook wel blijven. Ik zie Dimi vetrekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:13 schreef Ireth het volgende:
Tussenstand na 22 uur stemmen.
[ afbeelding ]
Datzelfde probleem hadden ze natuurlijk vorig jaar ook, toen hoorde je er niemand over.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zou totaal oneerlijk zijn naar dde 1e deelnemers. Als ze dan met veel de rit door hadden willen komen hadden ze niet moeten gaan nomineren
Er is niet zoveel ruimte hoor, na zaterdag is het nog 8 weken naar de laatste week. Die begint met 4, dus moeten er nog 7 bewoners uit. Heb je dus hooguit ruimte voor 1 extra exit. Maar om er nou 1 nieuwe bewoner in te gooien .. dus is gedoemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan wel, aangezien er steeds meer plek bij komt na alle reguliere exits. De afvalrace voor de finale hoeft pas later te beginnen.
Zit verschil in dat er toen 3 zelf opstapte en dat is nu nog niet gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Datzelfde probleem hadden ze natuurlijk vorig jaar ook, toen hoorde je er niemand over.
Geen enkele poll in principe, maar dit is so far wel degene met de meeste stemmen, dus denk dat ie wel als het meest betrouwbaar gezien kan worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind deze poll niet zo betrouwbaar.
Maar komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zit verschil in dat er toen 3 zelf opstapte en dat is nu nog niet gedaan
We gaan het wel zien. Als BB zou onvoorspelbaar zou worden dat ze zeggen, kan ik me het scenario van extra bewoners er in droppen nog wel voorstellen. Gewoon iets totaal onverwachts. Een exit die later in de geheime kamer beland zou natuurlijk de open deur zijn die je zou kunnen toepassen. Dat werd vorig jaar niet gedaan, maar nu ze veel uit Australië kopiëren qua opdrachten lijkt me dit een no brainer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is niet zoveel ruimte hoor, na zaterdag is het nog 8 weken naar de laatste week. Die begint met 4, dus moeten er nog 7 bewoners uit. Heb je dus hooguit ruimte voor 1 extra exit. Maar om er nou 1 nieuwe bewoner in te gooien .. dus is gedoemd.
Logischer is dan een geheime kamer, waarbij 1 iemand uiteindelijk terugkomt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:19 schreef Ireth het volgende:
De interactie/chemie tussen Peter en Julio ligt ook op 20 graden onder 0 geloof ik....
vorig jaar waren er ook van die ( hoe leg ik dit uit) een rondje met gekleurde vlakken, was het iets van Google een neutrale poll zeg maarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind deze poll niet zo betrouwbaar.
Die waren ook gekleurd.. (heh .. onbedoeld deze grap) @Whuzz heeft vorig jaar een spreadsheet bijgehouden, en Twitter polls opgeteld hebben het altijd goed gehad. Dus dit jaar waarschijnlijk ook. Het beeld daar is toch echt dat Dimi vertrekt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
vorig jaar waren er ook van die ( hoe leg ik dit uit) een rondje met gekleurde vlakken, was het iets van Google een neutrale poll zeg maar
Klopt. Ook dit jaar hebben ze het weer altijd goed gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die waren ook gekleurd.. @:Whuzz heeft vorig jaar een spreadsheet bijgehouden, en Twitter polls opgeteld hebben het altijd goed gehad. Dus dit jaar waarschijnlijk ook. Het beeld daar is toch echt dat Dimi vertrekt.
Zou mij daar ook wel iets bij voor kunnen stellen. Salar en ook Nawel zijn meer aanwezig in het huis. Vind Dimi een grijze muis.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die waren ook gekleurd.. (heh .. onbedoeld deze grap) @:Whuzz heeft vorig jaar een spreadsheet bijgehouden, en Twitter polls opgeteld hebben het altijd goed gehad. Dus dit jaar waarschijnlijk ook. Het beeld daar is toch echt dat Dimi vertrekt.
Ja .. ik was geen ster in kansberekening ... maar de kans op deze reeks van B-N-B-N-B is (1/2)^5 *100% = 3% ... denk ik...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Vorige week een Nederlander, deze week een Belg. Vind de nominaties daarom ook niet echt betrouwbaar. Je ziet ook geen percentages. Dubieus.
Maar als BB dat manipuleert, hoe manipuleren ze dan de twitterpolls zodat die altijd matchen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Vorige week een Nederlander, deze week een Belg. Vind de nominaties daarom ook niet echt betrouwbaar. Je ziet ook geen percentages. Dubieus.
Ze zijn niet voor niks BIG BROTHERquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar als BB dat manipuleert, hoe manipuleren ze dan de twitterpolls zodat die altijd matchen?
Dat hoeven ze deze week niet, het gaat naar wens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar als BB dat manipuleert, hoe manipuleren ze dan de twitterpolls zodat die altijd matchen?
Illuminati confirmed!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor niks BIG BROTHER
Zie er af en toe ook George Michael in, vooral aan de zijkant.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Peter heeft wat weg van John Cleese...
I am the only gay in the village - vibesquote:
Heb teruggezocht .. dat was strawpoll.com .. maar kan geen recente polls vinden over BB 2022quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:36 schreef rinardo het volgende:
Ik bedoelde zo iets, en daar kon je dan ook op stemmen, ik sloeg die dan op als favoriet en kon elk uur even kijken wat er was veranderd
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
Nog geen Cos erdoor in een ochtend ??
Dan is het echt saaiiiii
Of vergis ik me ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb teruggezocht .. dat was strawpoll.com .. maar kan geen recente polls vinden over BB 2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dat was bezigheid therapiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Zelfs op live uitzending dag, vorige jaar op donderdag was er wel iets van een opdracht voor de genomineerde en de rest kreeg iets anders te doen.
[..]
Heb teruggezocht .. dat was strawpoll.com .. maar kan geen recente polls vinden over BB 2022jaaaa dat bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Je gaat bijna weer hopen dat ze een liedje moeten maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Zelfs op live uitzending dag, vorige jaar op donderdag was er wel iets van een opdracht voor de genomineerde en de rest kreeg iets anders te doen.
[..]
Heb teruggezocht .. dat was strawpoll.com .. maar kan geen recente polls vinden over BB 2022is er misschien bij de volgende stemming iemand die 1 kan maken? de pols hier verwijnen altijd en ik vind het zo moeilijk ze terug te vinden, dan kunnen we af en toe de link even posten voor degene die dan online zijn enzo ( of slecht plan )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dat klopt, dus dat zou dan wel beter moeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was bezigheid therapie
Was ook niks aan
Knippen en plakken met BB bewoners
Ohh nee! Ik heb het gevoehoel!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je gaat bijna weer hopen dat ze een liedje moeten maken.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar staat die dan hahaha die ene stem is zo zielig
Nou nee hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
Laat maar staan hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
De strawpoll voor week 5:
https://strawpoll.com/hujyjgcs6
Verkeerde vraagstelling, hij komt eraan
Heb er ook het 'Nominaties' topic maar voor gekaaptDaar staat ie ook.
Opdrachtje? Gewoon 24 uur bikkelen om die hottub 2 dagen te mogen gebruikenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Opdrachtje om de hottub vrij te spelen of zo.
Zo lang ik Els er niet in hoef te zien drijven vind ik dat een heel goed planquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Opdrachtje om de hottub vrij te spelen of zo.
BB kenende zal het wel aangepast worden, of hij hoeft niet mee te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
En het is niet te hopen dat ze nu alle opdrachten aanpassen omdat Tobias anders niet mee kan doen..
Zou ik ook een beetje raar vinden..
ja hij heeft dikke vette pech gehad .
Goed om te zienquote:
Misschien dat hij met fysieke opdracht een aparte eigen opdracht krijgtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
En het is niet te hopen dat ze nu alle opdrachten aanpassen omdat Tobias anders niet mee kan doen..
Gewoon Tobias als object gebruiken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Misschien dat ze de weken verwisselen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:03 schreef greysbones het volgende:
Weet je het zeker?? Hier kunnen we ook een analyse op los laten natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gewoon Tobias als object gebruiken.
- Hoeveel bewoners kan het been van Tobias dragen? 100 eur per bewoner.
- Draag Tobias 24 uur op je rug overal naar toe
- Tikkertje. Wordt je door Tobias getikt, ben je genomineerd.
- enz
Laat die stream ook rustig wakker wordenquote:
Ja man de hond maakte mij wakkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je het zeker?? Hier kunnen we ook een analyse op los laten natuurlijk
Thnxquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite met stream 2 ... Leroy
Weet je welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou toch grappig zijn als iemand elke keer zou zeggen.. nee geen idee vertelquote:
Veel te veel aandacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou toch grappig zijn als iemand elke keer zou zeggen.. nee geen idee vertel
Alarm alarm @rinardoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:12 schreef MMXMMX het volgende:
Betaal tegenwoordig al 16¤ voor Netflix.
Ik vind Noes steets leuker worden misschien begin ik te wennen aan haar
Nouchine is cute.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:12 schreef MMXMMX het volgende:
Betaal tegenwoordig al 16¤ voor Netflix.
Ik vind Noes steets leuker worden misschien begin ik te wennen aan haar
Nacht bij Nouchine in bed slapen. Hele nacht scheten in je gezichtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alarm alarm @:Rinardo
We hebben hier een man met gewennings issues
Welke behandeling stellen we voor ?
24 uurs blootstelling aan Nous gezang ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nacht bij Nouchine in bed slapen. Hele nacht scheten in je gezicht
Dat lijkt me de gewenste behandeling, misschien kunnen we daar het percentage gewenning verschijnsel mee omlaag halen, wel wenselijk trouwens, want we moeten geen verliefdheden van de cossers hebben richting de bewoners.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alarm alarm @:Rinardo
We hebben hier een man met gewennings issues
Welke behandeling stellen we voor ?
24 uurs blootstelling aan Nous gezang ?
Dan zitten we inderdaad weer met die problemen ..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat lijkt me de gewenste behandeling, misschien kunnen we daar het percentage gewenning verschijnsel mee omlaag halen, wel wenselijk trouwens, want we moeten geen verliefdheden van de cossers hebben richting de bewoners.
het hartje emoticon, baart me ernstige zorgen, ik stel voor 24 uur geen streams kijkenquote:
Amsterdam is ver weg gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nacht bij Nouchine in bed slapen. Hele nacht scheten in je gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |