Zou het echt zo jammer vinden.....denk dat het een hoop kijkplezier scheelt.....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik vermoed toch salar ondanks wat de pol hier aangeeft
De polls scoren zo'n 60% Salar, 30% Navel, 10% Dimi om te blijven. Dus Salar wordt morgen gewoon als eerste vrijgesteld en dan gaat het tussen Dimi en Navel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het echt zo jammer vinden.....denk dat het een hoop kijkplezier scheelt.....
Met alle gevolgen van dien...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Hoop zo dat Dimi oprot, vind het een vervelend mannetje
Dan nog maar een week Nawel
Ik heb liever dat Nawel weggaat snaptuhquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Maar dat maakt wel tv.quote:
Liever dat ze Navel per direct afvoeren. Met Dimi kan ik nog wel een weekje leven of meer, want Nouchine mag de volgende zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Hij probeert, vooral sinds hij genomineerd is, erg de camera's te bespelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef spapaars het volgende:
Dit doet hij wel heel vaak, zo bewust van de camera's daar.
[ afbeelding ]
Behalve zijn benen scheren danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar is zij niet de enigste in.
Salan is daar 24/7 mee bezig, doet niets ondoordacht.
Vind het ook wel een naar grietje, maar ze kan nog wel voor wat oproer zorgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Nawel weggaat snaptuh
Mwah, dat wel, maar zij doet het te sneaky en bovendien ligt ze te veel in bed. Ik zie dat echt niet veranderen als ze mag blijven...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dat maakt wel tv.
Die Dimi is meer onzichtbaar wat dat betreft.
Zeker nu de eventuele relatie ook als een ballon leegloopt
Dat is dan wel weer een mooie twist. Nouche zonder Nawel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liever dat ze Navel per direct afvoeren. Met Dimi kan ik nog wel een weekje leven of meer, want Nouchine mag de volgende zijn.
Dus nog meer troublesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als Nawel blijft wordt ze alleen arroganter.
Ja, dat te veel in bed, kan wel een nekslag voor haar zijn voor regie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, dat wel, maar zij doet het te sneaky en bovendien ligt ze te veel in bed. Ik zie dat echt niet veranderen als ze mag blijven...
Daarom moet ze ook weg. Heb je niets aan. Beetje een proactieve houding.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dat te veel in bed, kan wel een nekslag voor haar zijn voor regie.
Maar aan de andere kant ze laten het toe en dat is vreemd
Klopt, denk ik ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als Nawel blijft wordt ze alleen arroganter.
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:44 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
"The Pedo's" zal je bedoelen , of is dat grof ?
Ja dat kan of we zijn diegene voorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:46 schreef suzi1 het volgende:
het is nu alleen even wachten tot iemand de definitie van pedo komt beschrijven
Pedofilie (woord afkomstig uit het Oudgrieks; pais (παῖς, wortel paid- = 'knaap', 'kind') en philía (φιλία, 'vriendschap')) is een term die door deskundigen verschillend wordt gedefinieerd. Over het algemeen verwijst deze term naar mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen.[1] Wanneer iemand zich seksueel aangetrokken voelt tot jonge tieners tussen de 12 en 16 jaar, heet dit hebefilie. Wanneer iemand zich aangetrokken voelt tot oudere tieners tussen de 16 en 18 jaar, heet dit efebofilie. Tieners worden wettelijk nog niet geacht te kunnen instemmen met seksuele activiteiten, ongeacht de fase van hun lichamelijke rijping. In Nederland is 16 jaar de minimumleeftijd voor seksuele meerderjarigheid.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja dat kan of we zijn diegene voor
Vindt haar nog steeds erg vreemd, soms lijkt het of ze teveel drank op heeft zoals gisteravond. Of iets anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, dat wel, maar zij doet het te sneaky en bovendien ligt ze te veel in bed. Ik zie dat echt niet veranderen als ze mag blijven...
Dimi ook met Vera denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het ook wel een naar grietje, maar ze kan nog wel voor wat oproer zorgen.
Dacht ik ook, maar durfde het niet echt te posten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Lijkt wel op een slechte duitse officier uit WOII
er staan geen camera's op ons. denk ik...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar durfde het niet echt te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |