Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???quote:
ik lees de viva van vorig jaar. eindeditiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben na jou aan de beurt. Heb jij die libelle al uit???
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
in de story een heel stuk over dimi en vera. de breuk
lees de storyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)
ja ik zal hem even pakkenquote:
Ik vermoed toch salar ondanks wat de pol hier aangeeftquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Wie denken lullie dat er naar huis moet morgen? Denk dat ze dimitri sowieso in het huis laten voor de romance-story
De Story hé, ik zag op de stream toch wel wat anders vanmorgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is die definitief nu dan ( heb ik gemist)
Wat voor quiz mop ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:56 schreef suzi1 het volgende:
ik wil ook een quizz hier. kunnen we een topik maken?
Nah ja...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
quote:
misschien voor de nieuwe story, maar wat zag jij? hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef Daana316 het volgende:
[..]
De Story hé, ik zag op de stream toch wel wat anders vanmorgen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja...
Hebben ook gepraat gisteravond. Zijn niet uit elkaar, hebben het zelfs over na BB, hoe het zich dan eventueel verder kan ontwikkelen.
A big hug en kissquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
misschien voor de nieuwe story, maar wat zag jij? haha
Dat werd vorige week al voorspeld door Jeroen Pauw in Moltalk! Linda (de M.) Verklaarde hem nog voor gek!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |