Ik denk dat we daar eigenlijk nog niet over nagedacht hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Wie denken lullie dat er naar huis moet morgen? Denk dat ze dimitri sowieso in het huis laten voor de romance-story
Dimi gaat eruit als het aan het publiek ligt. Als BB wil manipuleren zal Nawel er wel uitgaan, maar denk het niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Wie denken lullie dat er naar huis moet morgen? Denk dat ze dimitri sowieso in het huis laten voor de romance-story
Dimitri naar huisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Ik denk wel dat BB manipuleert. Geloof niet zoveel in het stemmenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dimi gaat eruit als het aan het publiek ligt. Als BB wil manipuleren zal Nawel er wel uitgaan, maar denk het niet.
we gaan een sitting inplannen, we hebben echter wel een hele volle agenda momenteelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar eigenlijk nog niet over nagedacht hebben
Welke romance-storyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
Even online een zoom-meeting houden met de cossers om te overleggen wat we ervan vinden en wat we ermee gaan doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
we gaan een sitting inplannen, we hebben echter wel een hele volle agenda momenteel
Wel zo dat op Twitter wel duidelijk is wie het publiek graag ziet vertrekken, en dat is Dimi.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk wel dat BB manipuleert. Geloof niet zoveel in het stemmen
Dat werkt toch niet, misschien buiten het huis.. beter gaat Dimi gewoon eruitquote:
eventueel 15 min extra voor medicatie bespreking, is het niet nodig dan hebben we 15 min extra koffie pauzequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:20 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Even online een zoom-meeting houden met de cossers om te overleggen wat we ervan vinden en wat we ermee gaan doen?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:30 schreef suzi1 het volgende:
ik zie dat ik weer ben ontwaakt op de gesloten afd
vanmiddag 14.00 - 15.00 luchten dan weet je het alvastquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:30 schreef suzi1 het volgende:
ik zie dat ik weer ben ontwaakt op de gesloten afd
Heb ik nu het ochtend luchten gemist?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
vanmiddag 14.00 - 15.00 luchten dan weet je het alvast
Op 2 geen Leroyquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:33 schreef Ireth het volgende:
Videoland is ook weer eens in staking hier![]()
En dan heb ik ein-de-lijk beeld, is het Leroy met zijn barbierkunstje
En een rubber knuppeltjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:39 schreef suzi1 het volgende:
peter heeft ook vast zo'n leren politie pet met ketting
ja, je was te laat, voortaan beter opletten, ik zal een sessie ''agenda beheren'' inplannenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ik nu het ochtend luchten gemist?
Ik kan je overplaatsen naar een andere groep, maar beloof nietsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:36 schreef suzi1 het volgende:
kunnen we het niet wat luchtiger houden zo vroeg op de morgen
de isoleer ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik kan je overplaatsen naar een andere groep, maar beloof niets
Het is tijd voor het Koffiemomentquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zit bij de kapper. kattenpraatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Denk toch wel dat Dimintri naar huis gestemd gaat worden als ik zo de pol's hier voorbij zie komenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:15 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |