ik vind het net een beschilderd paasei.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:50 schreef suzi1 het volgende:
peter heeft zo'n gezicht wat meer mensen hebben, ik die daar dan zeg maar een soort enge clown in
yep , de enige die het spel echt goed speelt, lijkt mn broerdje wel, die wint ook altijd monopoly omdat hij het goed speelt, ik denk teveel ''menselijk'' en gun iemand dan wel ( het niet betalen) van dat hotelletje op de kalverstraat , als ik zie dat hij of zij geen geld heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:37 schreef spapaars het volgende:
Dit doet hij wel heel vaak, zo bewust van de camera's daar.
[ afbeelding ]
Wat hier ook van waar is, dit voed de geruchten natuurlijk wel dat er nog andere bij gaan komen. Via een ander juicekanaal las ik b.v. dat er nog iemand bij gaat komen, maar dat zij later komt. Was een meisje. Of dat om hetzelfde meisje gaat is me niet bekend.quote:
Volgens haar bio werkt ze voor tv.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wordt al een maand gevolgd door BB... oud nieuws dus
Jan heeft dit letterlijk gekopieerd van een of andere showbizzsite.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan jan wel vragen of iedereen wil stoppen met berichten
maar die idioot belt haar gwn?!
Lijkt mij sterk nog zo laat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat hier ook van waar is, dit voed de geruchten natuurlijk wel dat er nog andere bij gaan komen. Via een ander juicekanaal las ik b.v. dat er nog iemand bij gaat komen, maar dat zij later komt. Was een meisje. Of dat om hetzelfde meisje gaat is me niet bekend.
Je hoeft alleen die snor nog maar iets bij te scherenquote:
Het kan wel, aangezien er steeds meer plek bij komt na alle reguliere exits. De afvalrace voor de finale hoeft pas later te beginnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk nog zo laat.
Vorig jaar was anders door de exit van die 3.
Vind deze poll niet zo betrouwbaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:13 schreef Ireth het volgende:
Tussenstand na 22 uur stemmen.
[ afbeelding ]
Dat zou totaal oneerlijk zijn naar dde 1e deelnemers. Als ze dan met veel de rit door hadden willen komen hadden ze niet moeten gaan nominerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan wel, aangezien er steeds meer plek bij komt na alle reguliere exits. De afvalrace voor de finale hoeft pas later te beginnen.
Nawel gaat ook wel blijven. Ik zie Dimi vetrekken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:13 schreef Ireth het volgende:
Tussenstand na 22 uur stemmen.
[ afbeelding ]
Datzelfde probleem hadden ze natuurlijk vorig jaar ook, toen hoorde je er niemand over.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zou totaal oneerlijk zijn naar dde 1e deelnemers. Als ze dan met veel de rit door hadden willen komen hadden ze niet moeten gaan nomineren
Er is niet zoveel ruimte hoor, na zaterdag is het nog 8 weken naar de laatste week. Die begint met 4, dus moeten er nog 7 bewoners uit. Heb je dus hooguit ruimte voor 1 extra exit. Maar om er nou 1 nieuwe bewoner in te gooien .. dus is gedoemd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan wel, aangezien er steeds meer plek bij komt na alle reguliere exits. De afvalrace voor de finale hoeft pas later te beginnen.
Zit verschil in dat er toen 3 zelf opstapte en dat is nu nog niet gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Datzelfde probleem hadden ze natuurlijk vorig jaar ook, toen hoorde je er niemand over.
Geen enkele poll in principe, maar dit is so far wel degene met de meeste stemmen, dus denk dat ie wel als het meest betrouwbaar gezien kan worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind deze poll niet zo betrouwbaar.
Maar komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zit verschil in dat er toen 3 zelf opstapte en dat is nu nog niet gedaan
We gaan het wel zien. Als BB zou onvoorspelbaar zou worden dat ze zeggen, kan ik me het scenario van extra bewoners er in droppen nog wel voorstellen. Gewoon iets totaal onverwachts. Een exit die later in de geheime kamer beland zou natuurlijk de open deur zijn die je zou kunnen toepassen. Dat werd vorig jaar niet gedaan, maar nu ze veel uit Australiė kopiėren qua opdrachten lijkt me dit een no brainer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is niet zoveel ruimte hoor, na zaterdag is het nog 8 weken naar de laatste week. Die begint met 4, dus moeten er nog 7 bewoners uit. Heb je dus hooguit ruimte voor 1 extra exit. Maar om er nou 1 nieuwe bewoner in te gooien .. dus is gedoemd.
Logischer is dan een geheime kamer, waarbij 1 iemand uiteindelijk terugkomt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:19 schreef Ireth het volgende:
De interactie/chemie tussen Peter en Julio ligt ook op 20 graden onder 0 geloof ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |