vorig jaar waren er ook van die ( hoe leg ik dit uit) een rondje met gekleurde vlakken, was het iets van Google een neutrale poll zeg maarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind deze poll niet zo betrouwbaar.
Die waren ook gekleurd.. (heh .. onbedoeld deze grap) @Whuzz heeft vorig jaar een spreadsheet bijgehouden, en Twitter polls opgeteld hebben het altijd goed gehad. Dus dit jaar waarschijnlijk ook. Het beeld daar is toch echt dat Dimi vertrekt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
vorig jaar waren er ook van die ( hoe leg ik dit uit) een rondje met gekleurde vlakken, was het iets van Google een neutrale poll zeg maar
Klopt. Ook dit jaar hebben ze het weer altijd goed gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die waren ook gekleurd.. @:Whuzz heeft vorig jaar een spreadsheet bijgehouden, en Twitter polls opgeteld hebben het altijd goed gehad. Dus dit jaar waarschijnlijk ook. Het beeld daar is toch echt dat Dimi vertrekt.
Zou mij daar ook wel iets bij voor kunnen stellen. Salar en ook Nawel zijn meer aanwezig in het huis. Vind Dimi een grijze muis.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die waren ook gekleurd.. (heh .. onbedoeld deze grap) @:Whuzz heeft vorig jaar een spreadsheet bijgehouden, en Twitter polls opgeteld hebben het altijd goed gehad. Dus dit jaar waarschijnlijk ook. Het beeld daar is toch echt dat Dimi vertrekt.
Ja .. ik was geen ster in kansberekening ... maar de kans op deze reeks van B-N-B-N-B is (1/2)^5 *100% = 3% ... denk ik...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Vorige week een Nederlander, deze week een Belg. Vind de nominaties daarom ook niet echt betrouwbaar. Je ziet ook geen percentages. Dubieus.
Maar als BB dat manipuleert, hoe manipuleren ze dan de twitterpolls zodat die altijd matchen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Vorige week een Nederlander, deze week een Belg. Vind de nominaties daarom ook niet echt betrouwbaar. Je ziet ook geen percentages. Dubieus.
Ze zijn niet voor niks BIG BROTHERquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar als BB dat manipuleert, hoe manipuleren ze dan de twitterpolls zodat die altijd matchen?
Dat hoeven ze deze week niet, het gaat naar wens.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar als BB dat manipuleert, hoe manipuleren ze dan de twitterpolls zodat die altijd matchen?
Illuminati confirmed!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor niks BIG BROTHER
Zie er af en toe ook George Michael in, vooral aan de zijkant.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Peter heeft wat weg van John Cleese...
I am the only gay in the village - vibesquote:
Heb teruggezocht .. dat was strawpoll.com .. maar kan geen recente polls vinden over BB 2022quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:36 schreef rinardo het volgende:
Ik bedoelde zo iets, en daar kon je dan ook op stemmen, ik sloeg die dan op als favoriet en kon elk uur even kijken wat er was veranderd
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
Nog geen Cos erdoor in een ochtend ??
Dan is het echt saaiiiii
Of vergis ik me ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb teruggezocht .. dat was strawpoll.com .. maar kan geen recente polls vinden over BB 2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |