Weet ik eigenlijk al niet zo goed meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden in het begin toch wel een klik of vergis ik me ?
Ben bang dat ze in het huis niet zo'n hekel aan hem hebben als wij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Echt volgende weer leroy op de bank. Die vent blijft maar hetzelfde vertellen en herhalen
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:11 schreef Sofia35 het volgende:
Als dimi gaat dan gaat Vera valse hoop blijven houden want hij gaat niet op haar blijven wachten
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.
Ik snap dat ook niet, maar ben een man.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vinden
Als ik in zijn leeftijdscategorie zou passen zou ik het nog helemaal niets vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:13 schreef jorietje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand dat hoofd en lijf aantrekkelijk kan vinden
aantal jaren geleden, zat er een zanger in het huis (nog op het studioterein van Dick Maas" die schreef zelf nog een lied dat de bewoners zongen bij de exits, dat was wel grappig, dat textje weet ik nog. Ging ongeveer zo " Hier bij Big brotther is het altijd feest, dat weet je pas als jij er bent geweest. We nomineren wel maar geven niemand de bons. Wat we tot nu toe met zijn allen hebben bereikt, zonder luxe, zonder geld en zonder tijd. Samen kwamen we de dagen door. Big brother we gaan ervoor" is zelfs nog als officiële single uitgebracht. Zoiets mis ik nu wel dit seizoenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je gaat bijna weer hopen dat ze een liedje moeten maken.
Weet ik nog .. was seizoen 2 of 3 .. hij maakte dat liedje al dag 2 volgens mij (DARIUS !!!)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:16 schreef GayGuy het volgende:
[..]
aantal jaren geleden, zat er een zanger in het huis (nog op het studioterein van Dick Maas" die schreef zelf nog een lied dat de bewoners zongen bij de exits, dat was wel grappig, dat textje weet ik nog. Ging ongeveer zo " Hier bij Big brotther is het altijd feest, dat weet je pas als jij er bent geweest. We nomineren wel maar geven niemand de bons. Wat we tot nu toe met zijn allen hebben bereikt, zonder luxe, zonder geld en zonder tijd. Samen kwamen we de dagen door. Big brother we gaan ervoor" is zelfs nog als officiële single uitgebracht. Zoiets mis ik nu wel dit seizoen
Ze willen geen ophef.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom doet BB dit eigenlijk ? Ik begrijp het niet.
Als er drank in het spel komt krijg je tenminste leuke beelden.
Denk dat ze heel voorzichtig zijn met alles dat nu speelt met dat grensoverschrijdend gedrag. Alcohol werkt dat in de hand.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom doet BB dit eigenlijk ? Ik begrijp het niet.
Als er drank in het spel komt krijg je tenminste leuke beelden.
zou het in de hand kunnen werken, het hoeft nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat ze heel voorzichtig zijn met alles dat nu speelt met dat grensoverschrijdend gedrag. Alcohol werkt dat in de hand.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
knijpers in elkaar zettenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat ze gewoons eens iets maatschappelijk verantwoords doen oid.
Ja klopt. Hij was niet makkelijk, had vaak ruzie, maar die text was echt aanstekelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet ik nog .. was seizoen 2 of 3 .. hij maakte dat liedje al dag 2 volgens mij (DARIUS !!!)
Ze hebben ook al gesproken over na het huis elkaar verder te leren kennen hoor. Hij wacht echt wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet het niet, maar zou me niets verbazen als hij al een batterij meisjes ongelijnd heeft staan.
Eigenlijk zegt ze ook niet zoveel maar luistert ze gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine geeft beter advies dan een grace
En dat is soms beter dan adviesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ze ook niet zoveel maar luistert ze gewoon
Tussen zeggen en doen zit nog wel een verschil, daarnaast ik zeg al weet het niet, dus geef al het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze hebben ook al gesproken over na het huis elkaar verder te leren kennen hoor. Hij wacht echt wel.
Als je eenmaal iets slechts ziet bij iemand, zie je geen positiviteit meer.
Ze geeft geen advies, ze bevestigt alleen wat Vera zegt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef Sofia35 het volgende:
Nouchine geeft beter advies dan een grace
Ja klopt, dat bedoelde ik. Maar grace neemt het op voor dimi dat mannen zo zijn enzquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze geeft geen advies, ze bevestigt alleen wat Vera zegt.
Ja, ja da is ook zo hè blabla
ze doet er wel heel, heel lang overquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een genot om naar te kijken, Nawel die haar koffers inpakt![]()
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk het niet. Het is wel klaar voor haar daar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is wel klaar voor haar daar.
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.![]()
Dat hoop ik niet. Ook voor de andere vrouwen beter, als zij gaat. Kijk nu, Nouch en Vera gezellig aan het kletsen in de sauna.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel kan ze morgen weer uitpakken.![]()
Dat zegt niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huis
Waarom moeten ze vandaag al inpakken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jij hebt een heftruck?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Al moet ik haar het huis uit sleuren aan mijn heftruck, eruit gaat ze🤣🤣
Ja viel mij ook op.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:27 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Op de Facebook poll staat ze op nummer 1 wie mag blijven in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |